Ik heb een Kobo! Ik koop dan een ebook bij bol bijv en zet die via een usb-kabel met mn laptop op de ereader
Ik heb een pocketbook en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. Als je losse boeken koopt is het eigenlijk net als een iPod van vroeger, je hangt hem aan je laptop en dan sleep je de boeken er zo op. Je kan ze eventueel ook naar je ereader mailen (daar krijg je een speciaal mailadres voor) of via de bibliotheek installeren. Het werkt allemaal vrij simpel.
Ik heb een pocketbook en dat was makkelijk. Boek kopen en naar mn pocketbook account mailen en dan stond ie op mn reader.
Ik verkoop de mijne btw!
Ben overgestapt op een storytel reader. Ik had altijd al storytel en daar staan nu zoveel boeken op, day dat voor mij voldoende keuze is. Die werkt top.
in de categorie ongevraagd advies, als je 's avonds wil lezen is het heeeeel fijn als je e-reader een lampje er in heeft.
Heb zelf een Kobo H2O, ook erg tevreden mee (maar alleen de aan/uitknop is fysiek).
Als het een epub bestand is kan je het gewoon op elke ereader lezen
Als je je ereader verbind met de wifi laad hij de boeken er zelf op
Oh echt? Mijne volgens mij niet maar die is wel oud geloof ik (of misschien wel en heb ik geen idee)
Aaaahh dat zal dan kunnen inderdaad dat het dan niet lukt!
Zo dat klinkt irritant! Ik heb dat probleem nog nooit gehad. Zelf gebruik ik mijn e-reader met de wifi uit tot ik weer een nieuw boek wil toevoegen, is dat voor nu een idee?
Heeft iemand een gouden tip of ervaring met het laten terughalen van bestanden van een externe harde schijf?
Ik heb een nieuwe externe harde schijf gekocht omdat mijn oude steeds vastliep. Nu heb ik een deel overgezet, maar is mijn oude helemaal kapot en ik ben een groot deel van mijn bestanden (waaronder onze trouwfoto’s) kwijt. De computer maakt wel het geluid dat er een usb is aangesloten, maar opent de map niet en ik zie hem ook niet bij mijn computer als schijf. Ik kan hem dan weer wel veilig verwijderen via het menu rechtsonder??
Ik heb sindskort een Samsung galaxy s21 FE.
Nu heb ik binnen een paar dagen al een melding van mijn provider dat ik over mijn bundel heen ben.
Normaal heb ik wifi en 4g aan staan en schakelde mijn vorige telefoon tussen die twee.
Dus bij wifi verbinding pakt deze altijd wifi. En voor de enkele momenten 4g.
Nu schakelt deze niet goed, er is iets als slimme netwerkwissel, nou die krijg ik niet gevonden op deze telefoon…
Kan iemand mij verder helpen?
Dat kun je instellen bij wifi - dan die 3 puntjes rechtsboven - intelligent wi-fi - en dan de eerste instelling bovenaan: oversch. Naar mobiele gegevens.
Als je die uitzet zou het in principe opgelost moeten zijn
Thanks! Ik ga dat proberen!!!
Heeft iemand hier twee simkaarten in 1 telefoon? Hoe ziet dat er dan uit in de telefoon zelf, heb je een afdeling werk en een afdeling privé? Kun je switchen van omgevingen? Of staan alle apps door elkaar, dus bijv je werkmailapp en de zalando-app, naast elkaar?
Ik heb een werk telefoon en privé telefoon en wil proberen beiden omgevingen op mijn werktelefoon te zetten, maar alleen als ik beide ‘levens’ gescheiden kan houden.
Ik heb een esim en een gewone sim. Ik draai whatsapp business, uitgaande oproepen kan je instellen op standaard of elke keer vragen, ik heb al m’n meldingen uitstaan en na m’n laatste werkdag vd week meld ik m’n mailaccount af. Ik heb al m’n werkcontacten opgeslagen staan op m’n werkmail dus die staan dan ook direct niet meer in m’n telefoon.
Soms gebruik ik app Block zodat ik in het weekend ook m’n whatsapp business niet kan openen.
Mijn vriend had dit en heeft na een maand of twee weer losse telefoons genomen. Hij werd heel vaak buiten werktijd om gebeld en dat kan je niet uitzetten.
Heb ook in combinatie met esim, de Sim van mijn werk zet ik buiten werktijd uit. Als je een iPhone hebt kan je met de verschillende focus standen ook instellen welke apps/achtergrond/etc je wil zien tijdens je werktijd. Heb daarin ook ingesteld dat ik geen meldingen wil van werkmail tijdens “thuis”-tijd.
Jawel, je kan de hele simkaart uitzetten en dan krijg je volgens mij geen oproepen meer binnen! Net getest en dan gaat gewoon de hele verbinding van sim2 weg. Dus m’n simkaart staat dan uit.
Ga ik onthouden voor vakantie!
Ik kreeg ineens een notificatie vanuit de herinneringen app van mijn Iphone met daarin een random tekst. Ik gebruik deze app echt nooit en heb helemaal geen herinnering aangemaakt. Ik zag er ook een staan van een tijdje geleden met enkel de tekst ‘gewoon’.
Weet iemand hoe dit kan? Siri die iets uit een geprek oppikt ofzo?