Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Toevallig gisteren de South Park aflevering hierover gekeken en toen gebruikte de leraar het dus ook :joy:

Dit is niet wat een humble brag is :angry:
Een humble brag is zogenaamd onopvallender, een soort beklag over iets waarin eigenlijk een boast schuilt. Uggghhhhh vanmorgen bij mijn 3e yogasessie van de dag heb ik een spier verrekt waarvan ik niet wist dat ik ‘m had, komt door de zon op Bali denk ik, die is echt heftig, heel irritant.
Zoiets.

4 likes

Die bovenste is een biecht die onderste is een humble brag.

Klinkt wel als de gemiddelde humble brag op dit forum

2 likes

Nee dit is het ook niet :pensive:

Ik vind het echt een héél nare ontwikkeling als alle talige interactie straks klinkt als een slap Viva-artikel, word er nu al agressief van.

@TantePollewop ja maar dat zijn meestal geen humble brags! Dat zijn gewoon explicit brags.

4 likes

Ik denk dat ie veel posts van @Shaaar en @Eddie heeft gelezen :joy:

3 likes

Neee maar dit vind ik niet echt een humble brag, hooguit beetje pretentieus ofzo

Ik vind een humble brag meer van: ‘ik merk soms echt dat ik last heb van dat ik wat knapper bent dan vriendinnen… Ik word daardoor altijd nagefloten op straat en altijd aangesproken, echt zo irritant!!’

4 likes

Haha ik hoop wel dat ik iets scherper ben dan dit

3 likes

Decent, decent

22 likes

Hij gebruikt oude gegevens he, misschien heb je een enorme groei doorgemaakt qua postscherpte

3 likes

Nee joh, ik ben in verval de laatste tijd

3 likes

Ja true ik probeerde in dat yogathema te blijven maar het punt is eigenlijk gewoon: valse bescheidenheid.

1 like

Ik ga stuk dat hij deze :joy: als huil emoji gebruikt.

1 like

Hahaha, blijkt chatGPT opeens een boomer

2 likes

Ik vind dit zo fantastisch, echt hardop gelachen :joy:

huh nee toch? juist als huilen van het lachen

eerder een millennial dat ie die gebruikt voor iets ‘grappigs’

2 likes

Ja daar is die emoji voor bedoelt maar chat dinges gebruikt hem als huil emoji.

het ‘grapje’ is toch dat het letterlijk en figuurlijk een diepgaande ervaring is

de opdracht is schrijf een grappige post

het is niet grappig daar niet van haha

Ooh haha ik dacht omdat die emoji voor rip stond dat die misplaatst was

3 likes

Ik zie de opdracht nu pas, maar dan snapt ie ook hoe sarcasme werkt :frowning_with_open_mouth: