Toevallig gisteren de South Park aflevering hierover gekeken en toen gebruikte de leraar het dus ook
Dit is niet wat een humble brag is
Een humble brag is zogenaamd onopvallender, een soort beklag over iets waarin eigenlijk een boast schuilt. Uggghhhhh vanmorgen bij mijn 3e yogasessie van de dag heb ik een spier verrekt waarvan ik niet wist dat ik ‘m had, komt door de zon op Bali denk ik, die is echt heftig, heel irritant.
Zoiets.
Die bovenste is een biecht die onderste is een humble brag.
Klinkt wel als de gemiddelde humble brag op dit forum
Nee dit is het ook niet
Ik vind het echt een héél nare ontwikkeling als alle talige interactie straks klinkt als een slap Viva-artikel, word er nu al agressief van.
@TantePollewop ja maar dat zijn meestal geen humble brags! Dat zijn gewoon explicit brags.
Neee maar dit vind ik niet echt een humble brag, hooguit beetje pretentieus ofzo
Ik vind een humble brag meer van: ‘ik merk soms echt dat ik last heb van dat ik wat knapper bent dan vriendinnen… Ik word daardoor altijd nagefloten op straat en altijd aangesproken, echt zo irritant!!’
Haha ik hoop wel dat ik iets scherper ben dan dit
Hij gebruikt oude gegevens he, misschien heb je een enorme groei doorgemaakt qua postscherpte
Nee joh, ik ben in verval de laatste tijd
Ja true ik probeerde in dat yogathema te blijven maar het punt is eigenlijk gewoon: valse bescheidenheid.
Ik ga stuk dat hij deze als huil emoji gebruikt.
Hahaha, blijkt chatGPT opeens een boomer
Ik vind dit zo fantastisch, echt hardop gelachen
huh nee toch? juist als huilen van het lachen
eerder een millennial dat ie die gebruikt voor iets ‘grappigs’
Ja daar is die emoji voor bedoelt maar chat dinges gebruikt hem als huil emoji.
het ‘grapje’ is toch dat het letterlijk en figuurlijk een diepgaande ervaring is
de opdracht is schrijf een grappige post
het is niet grappig daar niet van haha
Ooh haha ik dacht omdat die emoji voor rip stond dat die misplaatst was
Ik zie de opdracht nu pas, maar dan snapt ie ook hoe sarcasme werkt