Ik denk dat ie veel posts van @Shaaar en @Eddie heeft gelezen
Neee maar dit vind ik niet echt een humble brag, hooguit beetje pretentieus ofzo
Ik vind een humble brag meer van: ‘ik merk soms echt dat ik last heb van dat ik wat knapper bent dan vriendinnen… Ik word daardoor altijd nagefloten op straat en altijd aangesproken, echt zo irritant!!’
Haha ik hoop wel dat ik iets scherper ben dan dit
Hij gebruikt oude gegevens he, misschien heb je een enorme groei doorgemaakt qua postscherpte
Nee joh, ik ben in verval de laatste tijd
Ja true ik probeerde in dat yogathema te blijven maar het punt is eigenlijk gewoon: valse bescheidenheid.
Ik ga stuk dat hij deze als huil emoji gebruikt.
Hahaha, blijkt chatGPT opeens een boomer
Ik vind dit zo fantastisch, echt hardop gelachen
huh nee toch? juist als huilen van het lachen
eerder een millennial dat ie die gebruikt voor iets ‘grappigs’
Ja daar is die emoji voor bedoelt maar chat dinges gebruikt hem als huil emoji.
het ‘grapje’ is toch dat het letterlijk en figuurlijk een diepgaande ervaring is
de opdracht is schrijf een grappige post
het is niet grappig daar niet van haha
Ooh haha ik dacht omdat die emoji voor rip stond dat die misplaatst was
Ik zie de opdracht nu pas, maar dan snapt ie ook hoe sarcasme werkt
Heb gezocht in dit topic, maar laatste post was deze en linkje werkt helaas niet meer.
Heeft er iemand tips voor een powerbank die snel oplaadt, minimaal een stuk of 5x en het liefste niet te zwaar is?
Ik ben op zoek naar een goede passwordmanager voor bedrijven. Heeft iemand er toevallig ervaring mee?
Het moet niet te duur zijn voor circa 12 personen en ik wil rechten kunnen bepalen.
Ik heb ervaring met Lastpass maar dacht laatst gelezen te hebben dat ze gehackt zijn.
Ik denk deze, met 380 gram nog steeds best zwaar. Maar wel aan de lichtere kant. (ook best duur maar wel wat je zoekt)
heb je hier nog iets mee kunnen doen? Ik heb eens verschillende firmas anageschreven die dit doen maar dat was wel duur (varieerde tussen de 300-1000 euro). Ik heb het zelf uiteindelijk niet moeten laten doen omdat het probleem aan de kant van mijn laptop bleek te liggen maar anders had ik het wel gedaan.