Ik heb m destijds bij de AH gekocht, volgens mij voor €60. Was ergens in de zomer paar jaar geleden, dus denk dat hij wel vaker in de aanbieding is.
@jigglypuff ja ik zie de flip niet maar bijv wel een 20% kortingsbon in de rentepuntenwinkel om te besteden op jbl.nl dus misschien loont dat nog wel!
moet het een smartphone zijn? als je er alleen maar mee moet kunnen bellen zou je ook kunnen kijken naar gewoon een basic nokia of zo
Waarom moet ie 4G ondersteuning hebben?
Edit: heb je zoiets gezien? Senioren Mobiele Telefoon - SOS-functie - Grote knoppen - Valbescherming - Bewaarzakje | bol.com
https://www.bol.com/nl/nl/i/wat-is-2g-en-3g-precies/4009/ ik denk dat je gelijk hebt
Emporia Euphoria Senioren Telefoon - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis deze werkt op 4G
Ik tik bij het aftellen op het scherm en dan start die meteen.
Ik zit er aan te denken om een kleine IPad te kopen. Voor degenen die er een hebben: gebruiken jullie hem vaak (is het nuttig om er een te kopen/geen spijt van) en waarvoor? Ik ben bang dat het in het begin even leuk is en later in een kast beland
Ik gebruik mijn ipad elke dag voor internet, apps, spelletjes en het kijken van series. Het is voor mij echt een vervanger voor een laptop en wil geen series kijken op mijn telefoon.
Soms doe ik er ook wat werk op…
Ja same here! Indd de perfecte optie tussen een laptop (groot, sneller leeg) en een onhandig klein telefoonscherm om series tw kijken Tis echt m’n kleine draagbare TV die ik meeneem van bed naar de keuken naar het toilet naar de woonkamer en weer terug naar bed. Zou geen dag zonder kunnen en willen
Bedoel je specifiek een iPad mini? Of gewoon een iPad voor erbij? Dat kan ik enorm aanraden. De mini heb ik gehad, en dat is heel handig op kantoor, maar een gewoon formaat iPad is fijner om te kijken naar YouTube en andere dingen. Die zou ik niet perse aanraden.
Thanks! Ik zat te kijken naar de ipad 2022 van 10,9’’. Ik zie dat de mini ook duurder is dan die.
Oh zo, omdat je het had over een kleine iPad.
Ja ik dacht eerst even dat die 10,9 de kleinste was, maar er is ook echt nog een mini zag ik. Ik heb ook niet echt een eigen laptop, dus dan is de grotere misschien een betere koop. Thanks
Ik heb een mini en ik gebruik hem elke dag voor series, youtube, spelletjes enz.
Ik kan echt niet meer zonder
Mijn iPad is 11 inch en ik gebruik dat ding iedere dag voor vanalles, raak mijn laptop en telefoon nauwelijks meer aan nu. Heb wel een hoesje dat ik m neer kan zetten, want continu in m’n hand houden is te zwaar. Maar ik ben er zo blij mee, echt een van m’n beste aankopen!
Heeft iemand veel verstand van Chromebooks? Wij werken hiermee op m’n werk, maar ik loop er al een tijdje tegenaan dat mijn Gmail-scherm te groot staat afgesteld (o.i.d.?) voor het scherm van mijn Chromebook. ICT weet het ook niet.
Samenvatting
De rechterkant van m’n emailbox valt weg, ik kan dus niet switchen tussen accounts.
Hier zie je dus wel m’n account en de datums van m’n inkomende mails rechts, maar vallen de inboxen eraf.
Dit is hoe een mail eruit ziet, ik kan deze dus niet eenvoudig verzenden omdat de verzendknop onderaan en de halve mail aan de rechterkant wegvallen. Net als de bijlage-knop.
Ik heb uiteraard al geprobeerd in te zoomen en uit te zoomen, maar dan valt er alleen maar een groter gedeelte weg. In 90% is het zo, de meest ´optimale’ optie voor zover dat lukt.
In incognito-modus of op een vaste computer heb ik nergens last van, maar het is super irritant dat ik steeds moet switchen als ik een mail wil versturen.
Dit is een probleem dat vaker voorkomt en er zijn een paar mogelijke oplossingen. Voor verschillende gebruikers werken verschillende mogelijkheden, hopelijk zit er iets voor je tussen dat werkt:
- 2 keer klikken op de 3 horizontale streepjes linksboven
- control en 0 (nul) tegelijk indrukken
- control en - (min) tegelijk indrukken
- check of je handtekening (als je die hebt) geen te grote afbeeldingen / spaties / enters bevat
- switch van thema en weer terug
- check of Chrome plugins / extensies bevat die mogelijk niet nodig zijn, en zet die uit
Als dat allemaal niet werkt, zou ik de browser opschonen (geschiedenis, cookies etc).
Nee, helaas, maar toch bedankt! De eerste drie stappen werken wel om inderdaad de verhoudingen aan te passen (uitzoomen), maar het blijft dan zo dat de linker of rechterkant volledig wegvallen.
Wat rot.
Is het een optie om bijvoorbeeld Firefox te installeren en Gmail vanaf daar te gebruiken?
We werken echt volledig in chrome, en ik kan wel incognito werken, maar dat vind ik ook irritant om elke keer weer helemaal in te loggen. Het is dus geen wereldramp, maar wel vervelend!