Heeft iemand toevallig nog goeie deals voor MacBook air m2 gezien?
Heeft iemand aanraders voor draadloze oordopjes voor écht kleine oren?
Het hoeft geen noice cancelling te zijn (mag wel) als het maar fijn zit en mooi geluid geeft.
Onderstaande oortjes met draad (zijn kapot), zaten heel fijn. Dus iets vergelijkbaars, maar dan draadloos, zoek ik eigenlijk. Knijper voor scale.
jbl tune 215bt
Deze zijn voor mijn kleine oren nog steeds een maatje te groot @FrozenFlame . Ik heb de Sony wf 1000xm4, zijn fijn en passen, maar steken best veel uit bij mij. En ook wel aan de prijs, maar het geluid is super.
Zien er qua formaat goed uit, maar zo’n verbindingsdraad vind ik niet heel chill.
@Acculader zijn inderdaad prijzig, maar ga ze via tweakers even in de gaten houden voor evt. goede aanbiedingen. Thanks!
Waar halen jullie mooie telefoon wallpapers vandaan?
Pinterest of foto’s die ik zelf maak van de natuur/landschap/een uitzicht (ben geen fotograaf haha, maar soms ben ik best tevreden )
Ik volg op insta best veel illustratoren en sommigen bieden wallpapers aan in hun stories of opgeslagen hoogtepunten
Zijn er meer mensen met problemen met Kobo ereader en het Kobo/bol.com-abo? Heb sinds een paar dagen dat ik het boek dat ik aan het lezen ben elke keer opnieuw moet downloaden als ik m’n ereader weer aanzet. En dan ook echt meerdere keren downloadeen voordat het boek wordt geopend. Ook als ik ‘m op slaapstand of uit heb staan, laat -ie op de voorkant een heel ander boek zien dan dat ik aan het lezen ben. Snap er echt niks van? Heb het met alle boeken, niet met 1tje specifiek. Maar het is super onhandig op plekken waar je geen wifi hebt en juist wilt lezen (trein, vliegtuig, strand, vakantie) dat je na elke keer even wegleggen/uitzetten opnieuw (meerdere keren) het boek moet downloaden voor je verder kan lezen.
Heb m’n ereader al helemaal geüpdate en m’n account uitgelogd en opnieuw ingelogd maar geen verschil. Iemand dit ook (meegemaakt) of een idee?!
Ik zou bol gewoon ff een chatje sturen, die reageren meestal heel snel!
Thanks, gedaan maar ze weten het niet! Wordt wel doorgezet maar kreeg niet het idee dat ze het al eerder hadden gehoord en daar ben ik vooral benieuwd naar. Balen
Bullshit van ze. Ze hebben nu al 24 uur storing! Mijn gekochte ebook is niet te downloaden, steeds foutmelding en ze zeggen dat ze er aan werken
Ik weet niet of je al een speaker hebt gekocht maar de JBL Flip 2 is komende week weer bij de Appie te koop voor €65
Noh echt? Kijk, dit is info die ik zocht. Gezeik, waarom zeggen ze dat dan niet gewoon.
Ik ben op zoek naar een bluetooth luidspreker waar ik ook podcast op kan luisteren, dus niet alleen muziek. Is zo’n JBL Go dingetje daar geschikt voor? Ik ben bang dat omdat het zo klein is het misschien niet gedetailleerd genoeg is waardoor ik gesprekken niet kan verstaan
Ik heb een jbl go en luister er wel eens, tijdens het koken, een podcast op. Maar oortjes vind ik fij er. Maar het kan wel
Ik luister er meestal radio mee, dat gaat gewoon goed. Dat gepraat kan ik goed verstaan iig.
Iemand hier een iphone 14 pro max? Hoe vinden jullie hem bevallen? Is de camera echt zo goed als dat ze zeggen? Ik zag dat je echt super ver kon inzoomen en dat hij nog scherp bleef ook?
Een beetje ander type vraag. Maar ik heb de laatste tijd echt om het uur dat iemand probeert in te loggen op mijn mailadres. Ik heb al een authenticator ingesteld dus het mislukt gelukkig telkens en mer die tweestapsverificatie is er volgens de app niets aan de hand. Maar als ik de recente activiteiten nakijk is er echt elk uur of meerdere keren per uur een poging. Dit al wekenlang. Hoe kan ik dit stoppen?? Nog iets dat ik kan doen?
Telkens vanuit usa of china…