Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik wil graag draadloze headphones kopen! Wat zijn jullie aanraders?

2 likes

Is er een manier waarop je op een ipad een filmpje aan kan zetten en dat je daarna het hele touchscreen bevriest? Nu tikt m’n dochter steeds door naar andere filmpjes of op pauze of vooruitspoelen.

Op netflix kan dat sowieso, ik weet niet of je dat hebt?

Ja maar ik weet niet of de ipad Netflix aan kan :sweat_smile:, ga 't eens proberen.

Begeleide toegang! Staat onder toegankelijkheid in de instellingen.

1 like

Heeft iemand hier ervaring met een mooie smartwatch voor een leuk prijsje? Ik denk aan Max 150 euro. Wil vooral makkelijk berichten door krijgen en activiteit tracken en goeie looks dus.

2 likes

Iemand ervaring met het inruilen van Apple-producten bij Amac?

Het is gebeurd :cry: Bye bye ad free YT kijken.

Mocht iemand dé oplossing vinden zonder Premium aan te schaffen is dit wel een handig topic om het te delen. Wellicht een VPN? Ik zou daar liever voor betalen omdat je daarmee ook veel dingen kan streamen uit het buitenland enzo. Ik ga niet betalen voor Premium :smiling_face_with_tear:

2 likes

Toen ik een paar jaar geleden iets wilde inruilen, kon dat niet. Inmiddels weer wel?

1 like

Ik gebruik een adblocker op mijn pc btw op mijn telefoon kijk ik bijna geen YT

Die gaat dan ook binnenkort geblokkeerd worden :wink: Dat is juist het probleem. Ik gebruik ook al járen een adblocker.

2 likes

Ik kijk gewoon advertenties

2 likes

Ain’t nobody got time for that…

1 like

Lijkt me niet dat een VPN nut heeft behalve dat je dan misschien buitenlandse reclame krijgt.

gewoon geduld hebben, iets nieuws komt toch sowieso
ublock origin werkt wel nog voor me

1 like

Ja ik dacht, misschien zijn er VPN’s die 2-in-1 zijn ofzo :sweat_smile:

1 like

Ik wil dit graag aanschaffen zodar ik een koptelefoon kan verbinden met de tv. Ik zie alleen niet voor me hoe dit werkt?

Je steekt het apparaatje in je tv, en wat moet je met dat andere kabeltje? Kan je dan wel draadloos je koptelefoon gebruiken terwijl je tv kijkt? Hoop dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen☺️

1 like

Net als een chromecast neem ik aan, je geeft de zender in die kabel stroom via je eigen tv (usb gat)

1 like

Het apparaatje linkt naar je draadloze headset. Je audiojack vindt het geluid uit je TV en de USB is alleen om op te laden (voeding) zo te zien?

2 likes

Het kabeltje gaat in de koptelefoonaansluiting van je tv! En de usb is denk ik nodig als voeding voor een zender in het apparaatje die het audiosignaal van de tv via Bluetooth naar je koptelefoon toe stuurt!

3 likes