Ik kreeg het niet aan de praat. Maar mijn TV is 10 jaar oud (chromecast werkt wel overigens) en oordopjes maakten automatisch verbinding met m’n telefoon en de app staat ook op die telefoon en aan iets anders met BT verbinden (behalve de iPad 🥹) ging gewoon niet?
Heb je een linkje?
Bekijk 2 in 1 USB Bluetooth 5.0 Zender en Ontvanger - Bereik tot 15 Meter - Draadloze Audio Adapter - Wireless Transmitter & Receiver voor TV / PC / Auto / Koptelefoon / Luidspreker op: 2 in 1 USB Bluetooth 5.0 Zender en Ontvanger - Bereik tot 15 Meter - Draadloze Audio... | bol.com
Misschien echt een super domme vraag maar ik krijg net deze mail. Heb even het adres gecheckt en het lijkt dus geen phishing, maar zal me niet verbazen als het wel zo is.
Heeft iemand anders zoiets ontvangen?
Nee niet doen. Apple zou nooit linken in een email maar je verwijzen naar een icloud account bijvoorbeeld
ja dit en die lelijke button en twee lettertypes door elkaar iew pijn aan m’n ogen
en als je pijn aan je ogen krijgt is het sowieso phishing
Je kunt altijd even bij iCloud.com inloggen om te kijken of alles ok is, maar nooit via zo’n mail!
Dank allemaal! Ik zat toch ineens te twijfelen, zou wat zijn als ik over 48u m’n hele account kwijt zou zijn. Denk dat weer mega veel mensen hier intrappen. Serieus waar houden mensen zich mee bezig.
@TanteBetje ik wist dus geeneens dat dit kon. Direct gedaan en helemaal niks te zien. Dank je wel!
Ik heb een whatsapp bedrijfsaccount en nu staat er achter het ‘golfje’ (~) een naam. Maar die wil ik weghebben. Ik zie alleen nérgens de optie om die naam weg te halen. Google helpt me ook niet verder. Iemand een idee?
Is het misschien de weergavenaam (of zoiets)? Dat staat ergens in de instellingen.
En anders de app verwijderen en opnieuw downloaden/installeren, zodat je alles opnieuw kunt instellen.
Oh, of misschien is het een status. Kan ook nog
Waar je je profielfoto kan aanpassen kan je als het goed is ook een naam invullen
Bekijk je dit vanuit je privé telefoon? Heb je je bedrijfsaccount in jouw eigen contacten staan? Ik krijg altijd zo’n golfje als ik iemands whatsapp contact bekijk (of iemand reageert in een groepsapp) zonder dat deze persoon toegevoegd is in mijn contacten.
Ik heb alle instellingen al gehad, maar ik kan het niet vinden. Mijn status is anders dus dat is hem ook niet! Verwijderen en opnieuw installeren is nog een optie maar die doe ik het liefst als laatst om niet per ongeluk iets kwijt te zijn. Thanks!
@Luzarl Daar staat alles ook goed… Dat is zo raar. Dank voor het meedenken!
@Stofdoek Ja vanuit mijn privételefoon, maar mijn vriend ziet het ook staan vanuit zijn telefoon. Beiden hebben we dat nummer ook opgeslagen als mijn zakelijke nummer. Ik ken dat golfje inderdaad ook alleen als het een niet-opgeslagen nummer is. Dank voor het meedenken!
Edit: toch maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen kon/moest ik de bedrijfsnaam opnieuw kiezen. Nu is het wel gelukt. Dat wijzigen lijkt dus alleen te kunnen door eerst de app te verwijderen. Vreemd, maar goed. Dank allemaal!
Edit2: het kan blijkbaar wel zonder te verwijderen, maar dat pakte hij de eerste tig pogingen niet. Na herinstalleren wel. Dus er zat iets in de app wat niet lekker ging.
Ik heb sinds deze week een nieuwe auto waarbij het besturingssysteem voor apps e.d. via Google is. Ik heb echter een iPhone. Vroeger reed ik met Apple CarPlay, maar met mijn nieuwe auto zijn er minder functies als ik via Apple CarPlay rijd (o.a. navigatie in het dashboard valt weg, wat ik toch wel een zeer handige functie vind).
Ik heb geen probleem met de overschakeling want de meeste van mijn apps werken gewoon hetzelfde, alleen ben ik gewoon van thuis en in de auto naar podcasts te luisteren via Apple Podcasts. Al mijn reeds geluisterde afleveringen zitten daar in + de afleveringen die ik nog wil luisteren. Is er een manier om Google Podcasts en Apple Podcasts met elkaar te verbinden, zodat dit kan synchroniseren? Ik zou graag in mijn auto bv. aflevering 1 van een podcast kunnen luisteren, en dan thuis via speaker kunnen verder automatisch kunnen luisteren naar aflevering 2 zonder dat ik dan opnieuw handmatig moet aanduiden dat ik die 1e al beluisterd heb.
Volgens mij kun je die data niet met elkaar synchroniseren helaas. Als het al zou kunnen, gaat dat in ieder vaak genoeg mis. Denk dat je dat je Apple Podcasts niet in je auto kunt installeren?
Google Podcasts kun je sowieso wel op een iPhone gebruiken, is het een optie om helemaal te switchen naar Google Podcasts? In begin misschien wat irritant met je al reeds beluisterde afleveringen etc, maar dat is na een overgangsperiode wellicht weer prima.
Inderdaad, @flalamingo of naar een goede podcast app overschakelen, die op beide systemen kan? Vond Apple podcasts maar een vervelende app. Heb nu Castro, vind ik heel fijn, omdat beluisterde podcasts meteen eruit worden gegooid, dus je nooit met een erg grote app zit die al je geheugen inneemt. Gratis versie is prima. Alleen nieuwe, onbekende of kleine podcasts zijn niet makkelijk te vinden. Ik zoek ze dan op in Apple Podcasts en kopieer daar de link, die ik in Castro plak. Dat werkt altijd. Overcast en Stitcher schijnen ook heel goed te zijn.
Stitcher is gestopt, helaas.
Geen idee, maar wil alleen zeggen dat ik dit vandaag ook had, voor het eerst.
Ik had een week lang dat iemand me probeerde te hacken, maar die mailtjes waren allemaal tussen middennacht en vier uur 's ochtends, dus ik ga er van uit van een buitenlandse hacker.
Ik heb dat laatst ook 2x gehad voor mn Microsoft account, werd ook een beetje paranoia daarvan… wie probeert daar nou zomaar op in te loggen