Ik heb een Sony WH-1000XM4 noise cancelling hoofdtelefoon en sinds een tijd doet het ding raar en irritant en ik word er gek van! Als ik gewoon rustig iets aan het luisteren ben via dat ding, verbonden met mijn telefoon, dan stopt de verbinding er soms ineens mee? Dus zoals net, ik ben aan het afwassen, een podcast aan het luisteren, telefoon ligt binnen een meter afstand en dan plots gaat spotify op pauze en hoor ik niets meer, en als ik dan op play druk dan hoor ik het geluid op luidspreker over mijn telefoon ipv de hoofdtelefoon. Terwijl als ik bij bluetooth kijk, de hoofdtelefoon nog wel met mijn iphone verbonden is.
Ik weet niet zo goed of het nu aan spotify, mijn telefoon, of de hoofdtelefoon ligt. Het is in elk geval wel heel irritant. Ik verbind dan vaak opnieuw, doe m’n hoofdtelefoon uit en weer aan of m’n blietooth uit en weer aan en dan werkt het weer, maar op een gegeven moment gebeurt het weer!! Ik heb ook het idee dat als ik gewoon wacht, het uiteindelijk ook weer gaat werken (maar wel kei irritant).
Herkent iemand dit? Een idee hoe het op te lossen of hoe ik erachter kan komen of het aan mijn telefoon, aan spotify of aan de hoofdtelefoon ligt?