Ik krijg dit meerdere keren per dag je kan inzien vanuit waar ze in proberen te loggen. Ergens zal iets gelekt zijn. Heb mijn wachtwoord maar weer eens veranderd in een sterk random wachtwoord
Ik ook!!!
@tessel waar kun je inzien van waar het komt? Ik krijg alleen een mailtje met de code (vaak midden in de nacht ofzo) dacht ik
@EllaFitzgerald
Naar je Microsoft account → beveiliging → Uw aanmeldactiviteiten weergeven
Soms is de locatie niet zichtbaar, soms wel! Je ziet dan zo’n overzicht:
Ik krijg altijd mailtjes dat er een code voor eenmalig gebruik is aangevraagd. Bij die tweestapsverificatie. Daarom weet ik het.
Je emailadres is ergens gelekt een programma is allerlei wachtwoorden aan het proberen, denk ik. Vernieuw je wachtwoord als die niet al heel sterk is en zet twee staps authenticatie aan! Maar goede nieuws; het mislukt dus de hele tijd
Dit zijn bekende datalekken, soms is data wel gelekt maar is het onduidelijk welk bedrijf het vandaan komt
Pffff een Word sjabloon maken?! Ik gebruik het hele adobe pakket maar haaaat aan Word (en alle andere office gerelateerde shit).
Iemand de tip om een sjabloon in word te maken? Ik probeerde al vanuit indesign een pdf te maken maar dat gaat ook niet.
Heb je al met tekstvakken geprobeerd? Die kunnen wel nog verschoven worden maar is al iets meer foolproof, afbeelding zou ik op de achterdruk zetten die kan je dan wel verankeren. Maar zoals Indesign zal het nooit zijn helaas…
Huilen
Ik gebruik vaak een koptekst en voettekst. Als het uiteindelijk gebruikt wordt als briefpapier kun je beter een pdf met vormgeving uitprinten en gebruiken als printpapier.
tips voor (betaalbare) iphone cases van hoge kwaliteit? dus niet ideal of sweden zooi etc., mag er best een beetje industrieel/utility uitzien
Burga? Zitten ook wat strakkere designs tussen
Ik heb sinds een tijdje dat als ik in het buitenland ben (wel Europa), dat ik mn netwerk handmatig naar een provider moet zetten. Als ik dan de grens overga heb ik dus geen internet en dan moet ik zelf een netwerk kiezen, en dit duurt ook ff. Zo irritant, dat was eerst nooit. Hebben anderen dit ook of weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? (Tele2/Odido/iPhone)
Ik wil een jbl speaker of iets vergelijkbaars kopen, als cadeau voor mn man. Maar weet niet goed waar ik op moet letten en wat de verschillen zijn. Iemand een tip?
Ik moet dat altijd als ik de grens overga, iphone odido voorheen tele2. Geen idee hoe je dat kan omzeilen want alles staat wel gewoon op automatisch bij mij
Echt stom! Anderen met een iphone die ik ken hebben dit niet. Bij mij is ‘t gekomen bij een nieuwe telefoon, wellicht heeft ‘t daarmee te maken (nieuwer model)
Heb je netwerkselectie wel op automatisch staan?
Yes
Ik heb een Sony WH-1000XM4 noise cancelling hoofdtelefoon en sinds een tijd doet het ding raar en irritant en ik word er gek van! Als ik gewoon rustig iets aan het luisteren ben via dat ding, verbonden met mijn telefoon, dan stopt de verbinding er soms ineens mee? Dus zoals net, ik ben aan het afwassen, een podcast aan het luisteren, telefoon ligt binnen een meter afstand en dan plots gaat spotify op pauze en hoor ik niets meer, en als ik dan op play druk dan hoor ik het geluid op luidspreker over mijn telefoon ipv de hoofdtelefoon. Terwijl als ik bij bluetooth kijk, de hoofdtelefoon nog wel met mijn iphone verbonden is.
Ik weet niet zo goed of het nu aan spotify, mijn telefoon, of de hoofdtelefoon ligt. Het is in elk geval wel heel irritant. Ik verbind dan vaak opnieuw, doe m’n hoofdtelefoon uit en weer aan of m’n blietooth uit en weer aan en dan werkt het weer, maar op een gegeven moment gebeurt het weer!! Ik heb ook het idee dat als ik gewoon wacht, het uiteindelijk ook weer gaat werken (maar wel kei irritant).
Herkent iemand dit? Een idee hoe het op te lossen of hoe ik erachter kan komen of het aan mijn telefoon, aan spotify of aan de hoofdtelefoon ligt?
Ik heb dit al langere tijd met Spotify. Maakt niet uit of ik met de Sony headphone luister of met normale oortjes (met draad) of gewoon op het telefoon volume. Soms gaat het langere tijd goed maar ik heb wel het idee dat het aan Spotify ligt.
Zou het ook eens met andere apps proberen of dus met Spotify maar dan niet via headphone.