Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Wist niet zeker of ik in dit topic, of het dtv topic moest zijn. Maar de ondertiteling van netflix op mijn apple tv is ineens doorschijnend? Opzich geen ramp alleen met een lichte achtergrond is de ondertiteling slecht te lezen. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit hoe ik dit verander. Is er iemand die een idee/hetzelfde probleem heeft?

Thanks! Dit is zeker nuttig :heart:

Heel late reactie maar Otterbox!

1 like

Otterbox en Spigen zijn denk ik wel de beste

Ik kan trouwens iedereen de chat optie/klantenservice van Spotify aanraden als je problemen hebt. Ben daar nu al 2 keer zo goed en snel geholpen! Wel even googlen hoe je er komt (niet makkelijk te vinden vond ik).

1 like

Blijven duurdere oortjes wel zitten? Net een oortje (van de hema) verloren. Ik had dat nu niet door en hoor opeens dat ik maar aan een kant muziek heb. Ik vind het dus echt super zonde om elke keer dan nieuwe oortjes te kopen als ze zo spontaan uit m’n oor vallen (heb t wel vaker gehad maar dan hoor ik ze bv op de grond vallen). Maar duurdere (bv van Apple) kopen vind ik dan eigenlijk ècht te duur, vooral als die ook zo uitvallen.

2 likes

Mijn AirPods vallen echt nooit uit, je hebt ook verschillende maten zodat ze goed in je oren passen

3 likes

Waarom neem je geen koptelefoon? Vind ik zelf veel fijner

2 likes

Mijn AirPods vallen nooit uit. Had hiervoor goedkopere en die vielen met regelmaat wel uit dus ik wilde nooit AirPods kopen om idd dezelfde reden als jij. Heb ze uiteindelijk gekregen en zou ze opnieuw kopen omdat ze dus nooit uitvallen. Tenzij ik m’n haar ga kammen ofzo, maarja logisch dan.

2 likes

Nee je hoeft niet meteen AirPods te kopen. Gewoon een merk waar je verschillende maten dopjes bij krijgt.

3 likes

Ik heb zelf alleen ervaring met die van JBL zijn rond de €50 en hebben zo een rubbertje waardoor het ook goed blijft zitten.

1 like

Thanks voor jullie reacties! Ik ga eens kijken naar de verschillende mogelijkheden. Goed om te weten dat andere merken niet per se uitvallen.

Wat voor digitale fotolijst hebben jullie en waar hebben jullie op gelet bij aanschaf? Zie echt door de bomen het bos niet meer.

Iemand ervaring met refurbished toestellen? Mijn telefoon eindert het nade dus ik wil graag een nieuwe.
Ik wil graag een iPhone Pro toestel maar vind het te duur om nieuw aan te schaffen.

1 like

poëzie

19 likes

Moet natuurlijk nadert het einde zijn :joy:

2 likes

Ik voel me echt een boomer maar ik kom er niet uit. Ik gebruik google maps altijd als navigatie. Mijn telefoon zit dwars in de houder dan. Sinds kort draait het scherm alleen niet meer automatisch mee. Heel soms komt er rechts onderin een icoontje om het handmatig te draaien maar niet altijd.

Alle updates (Android) zijn gedaan en automatisch draaien staat ook gewoon aan :face_with_diagonal_mouth: iemand hier de oplossing?

1 like

Hier een andere reactie. Ik had om deze reden wel AirPods gekocht. En die vallen dus bij mij ook uit. Wel minder dan goedkopere, maar niet val-vrij.

1 like

Koop niet de airpods 3e gen. Echt zulke kutdingen die echt elke 10 min uit mijn oren vallen.

1 like

En @Panda oooh goed dat jullie dit aangeven. Dankjewel!

1 like