Mijn AirPods vallen nooit uit. Had hiervoor goedkopere en die vielen met regelmaat wel uit dus ik wilde nooit AirPods kopen om idd dezelfde reden als jij. Heb ze uiteindelijk gekregen en zou ze opnieuw kopen omdat ze dus nooit uitvallen. Tenzij ik m’n haar ga kammen ofzo, maarja logisch dan.
Nee je hoeft niet meteen AirPods te kopen. Gewoon een merk waar je verschillende maten dopjes bij krijgt.
Ik heb zelf alleen ervaring met die van JBL zijn rond de €50 en hebben zo een rubbertje waardoor het ook goed blijft zitten.
Thanks voor jullie reacties! Ik ga eens kijken naar de verschillende mogelijkheden. Goed om te weten dat andere merken niet per se uitvallen.
Wat voor digitale fotolijst hebben jullie en waar hebben jullie op gelet bij aanschaf? Zie echt door de bomen het bos niet meer.
Iemand ervaring met refurbished toestellen? Mijn telefoon eindert het nade dus ik wil graag een nieuwe.
Ik wil graag een iPhone Pro toestel maar vind het te duur om nieuw aan te schaffen.
poëzie
Moet natuurlijk nadert het einde zijn
Ik voel me echt een boomer maar ik kom er niet uit. Ik gebruik google maps altijd als navigatie. Mijn telefoon zit dwars in de houder dan. Sinds kort draait het scherm alleen niet meer automatisch mee. Heel soms komt er rechts onderin een icoontje om het handmatig te draaien maar niet altijd.
Alle updates (Android) zijn gedaan en automatisch draaien staat ook gewoon aan iemand hier de oplossing?
Hier een andere reactie. Ik had om deze reden wel AirPods gekocht. En die vallen dus bij mij ook uit. Wel minder dan goedkopere, maar niet val-vrij.
Koop niet de airpods 3e gen. Echt zulke kutdingen die echt elke 10 min uit mijn oren vallen.
Op het kompasicoontje day verschijnt als een route aanstaat klikken. Noorden altijd boven moet uit staan! Dan draait ie mee
Nou ik zou zweren van wel, maar kennelijk stond het niet aan. Kwam erachter na alles opnieuw installeren en opnieuw opstarten dat het toch niet aanstond. Gelukkig opgelost nu
Ik koop mijn iPhones alleen maar refurbished, gaan meestal 3 a 4 jaar mee qua batterij en bevalt hartstikke goed.
Ik heb vandaag de batterij van mijn telefoon laten vervangen. Het was niet dat ie de hele tijd leeg was, maar ik vond wel te snel. Bij geen gebruik 10% per uur er af, dat idee.
Maar ik vind dat er bijna geen verschil is. Of eigenlijk geen verschil. Weer na een paar uur (wel gebruikt) op 60%. Maar hoe kan ik checken of ze de batterij daadwerkelijk vervangen hebben?
Ik ga sowieso terug maar ik vraag me toch af of ik het ergens kan checken.
Wat voor telefoon heb je? Als je een iPhone hebt en je een officiële Apple batterij erin hebt laten zetten, dan zou in je batterijconditie de maximumcapaciteit weer op 100% moeten staan.
Edit: voor Android weet ik het helaas niet
Samsung!
Bij instellingen zoeken naar diagnose. Dan nogmaals diagnoses klikken en vervolgens diagnose telefoon. Daar kan je batterijstatus anklikken en dan test hij die.
Hm ik kan dit niet vinden. De taal van m’n telefoon staat op Engels maar ik kan ook niets soortgelijks vinden. Heb je misschien een screenshot van waar de eerste stap staat?