Burga
Missh wel overpriced haha maar wel echt goeie kwaliteit. Ik laat hem weleens op de grond vallen en m’n telefoon blijft heel
Ik koop altijd gewoon op bol voor max 10 euro. Vaak merkloos. Ik vind burga mooi maar no way dat ik € 30 ga betalen voor een telefoonhoesje.
Hier mee eens inderdaad @George en als je met mensen samen kan doen valt de prijs ook mee. Vaak hebben ze een actie 4 halen 2 betalen etc.
Pela
Ideal of sweden, misschien bedoel je die met overpriced zijn maar gaat jaren mee bij mij!
Verschilt misschien per print dan, die van mij vind ik zeker noet pixelig en/of flets.
@pastelzwart nee idd bij mij ook niet. Ik heb zoiets:
Missch hoorden die pixels bij de print? Of het is een fabrieksfout
Oh wat vreemd.
Goed idee idd om via Vinted uit te proberen volgende x
Ik heb deze iPad hoes toevallig ook gekocht! Cadeautje voor mijn moeder, zal morgen als ik bij haar ben even checken hoe die kleuren eruit zien
Weet iemand hoe je een grote afbeelding IN een Outlook-vergadering verstuurt?
Bij alles wat ik probeer wordt de afbeelding verkleind, zucht. Ik wil hem zeg maar paginagroot.
Weet iemand hier wat over Woocommerce? Ik zit te knoeien met de verzendopties en kan wat hulp gebruiken…
Ik lig nu in bed maar als je er morgen nog niet uit bent, wil ik wel meekijken.
Lief, thanks! Ik ga straks nog even kijken en als het niet lukt stuur ik je een PM!
Ik ben opzoek naar een over-ear noice-cancelling koptelefoon. Welke raden jullie aan of zijn jullie tevreden mee? Ik wil deze gebruiken voor op werk, misschien sporten en ook reizen.
Ik heb de Bose QC 35-II en die vind ik heel fijn! Goeie noice cancelling, mooi geluid en hij zit fijn over mijn oren. Volgens mij is die van Sony vergelijkbaar, dus ga vooral even passen in een winkel. Die van Sony was op de kleinste stand nog te groot voor mijn hoofd, dus passen is wel heel fijn.
Als je hem ook wilt gebruiken om te (video)bellen dan raad ik Sony af. De microfoon daarvan is vrij slecht. Ik heb een Bose, zit niet perfect omdat ik een vrij klein hoofd heb, maar wel goed genoeg. Ben er tevreden over.
Ik zoek een speaker of een set speakers die wel bedraad is (geen must, maar lijkt me beter?), maar ook Bluetooth en een 3.5 audio jack heeft en natuurlijk redelijk goed geluid heeft. Ongeveer 150-200 euro.
Ik wil namelijk de Google Home erop af laten spelen, Spotify via Bluetooth vanaf onze telefoon én de platenspeler erop aansluiten.
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik wilde in eerste instantie de Soundcore X600 maar ik vind hem niet zo mooi, en ik vraag me af of een draadloze speaker net zo goed kan zijn als een bedrade voor hetzelfde geld.
Heeft iemand tips over de aller goedkoopste laptop die ik zou kunnen kopen als ik alleen af en toe films en series wil kijken op die laptop? Ik heb een goede pc, maar af en toe wil ik ook lekker op bed dingen kijken. Tablet is ook een optie maar ik vind laptops fijner werken. Het is echt alleen om dingen op te kijken, alle andere computer gerelateerde dingen doe ik op mijn pc.
Chromebook? Mijne was 300 eu geloof ik en is prima, lekker klein en je kan hem dubbelklappen zoals een tablet mocht je dat alsnog willen. Als je wel budget hebt zou ik een ipad nemen
Ik zal eens naar Chromebooks kijken, misschien is dat idd wel iets. Bedankt.
Ik heb boxen van het huismerk van Hifi Klubben en daar ben ik erg tevreden over! Twee speakers zijn €220, dus wel iets boven je budget.
Ik heb ze aangesloten op mijn platenspeler en televisie en daarop zijn ze bedraad. Voor de draad naar elkaar toe moet je wel een losse speakerkabel kopen met een banaanstekker, die hebben ze in meerdere soorten liggen in de winkel. Ik heb toen gekozen voor een iets duurdere kabel voor een betere geluidsbeleving. Ze kunnen ook hard genoeg als je een feestje hebt. Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat je voor bluetooth wel in de buurt moet zijn. Als ik met mijn mobiel ben verbonden en naar boven loop (ze staan in de woonkamer) valt het signaal weg. Maar ik woon echter ook in een betonnen bunker haha.
Ze staan hier nu een jaar of 3 en ik ben er nog steeds erg blij mee!