Dank! Ik zat al naar deze te kijken, maar kon niet vinden of er Bluetooth op zat.
Op zich is dat van de Bluetooth geen ramp, wij luisteren voornamelijk via de Google Home en die staat toch op een vaste plek.
Dank! Ik zat al naar deze te kijken, maar kon niet vinden of er Bluetooth op zat.
Op zich is dat van de Bluetooth geen ramp, wij luisteren voornamelijk via de Google Home en die staat toch op een vaste plek.
Ik ben aan het chatten met de webshop om te kijken welke kabels ik precies nodig heb, maar diegene zegt dat er geen Bluetooth op zit. Heb jij dan een aparte receiver erop?
Wat stom zeg! Ik heb even gekeken, de exacte die ik heb zijn de Argon Alto 4 Active, maar die maken ze niet meer. Waren destijds ook wat goedkoper dan de laatste prijs op de site. Suf dat ze een nieuwe versie hebben gemaakt zonder bluetooth. Misschien kun je ze nog op marktplaats vinden?
Jammer, maar bedankt voor het uitzoeken!
Ik hoop dat hier wat Excel wizards zitten. Normaal gesproken plakt Excel informatie die ik kopieer in een rij. Dus het komt in meerdere cellen onder elkaar te staan, bijv. A1 tm A5. Is er een makkelijke manier om dit soort gegevens naast elkaar te plakken? Dus dat het in A1 tm F1 komt?
Op het pijltje onder plakken klikken en dan Transponeren kiezen! (Degene die grijs is gehighlight in de screenshot)
Geweldig! Dit gaat me zo enorm veel tijd schelen
Ik ga voor het eerst in 10 jaar weer van telefoon wisselen.
Maar ik vroeg me af of mijn whatsapp incl chats met foto’s en groepschats ook over gaan naar de nieuwe telefoon?
Of moet ik ergens een backup maken?
Je kunt dat in WhatsApp instellen. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar meestal krijg je bij het installeren dan ook wel de vraag of je backups wil terugzetten.
@Neroli Wel even zelf actief een laatste reserve kopie update doen in Whatsapp, voor je je oude telefoon uitzet.
Top, thanks!
Oke ik voel me echt een boomer maar ik werk nu voor het eerst met Teams en als ik vanuit die app aan een vergadering wil deelnemen, bijv. door in de agenda op deelnemen te klikken dan krijg ik steeds de melding: Teams opnieuw starten om een oproep te maken. We moeten de nieuwe vergaderingservaring uitschakelen om te kunnen bellen.
Maar opnieuw opstarten helpt helemaal niet, ik blijf deze melding krijgen als ik mee wil doen aan een vergadering en kan dan alleen de link kopieren en plakken en via de browser deelnemen.
Heb je de Teams app geüpdatet? Ik kreeg zelf laatst een update en sindsdien lijkt het allemaal wat beter te werken.
Ik zit zelf met een Google Lens probleem. Op mijn nieuwe telefoon werkt het zoeken vanuit mijn Chrome browser niet meer. Ik heb de Lens app wel geïnstalleerd maar ik wil tijdens het browsen/in andere apps ook foto’s kunnen zoeken. Op mijn vorige (oude!) telefoon kon dat wel…
Heb jij al een laptop gevonden? Ik ben nu op een vergelijkbare zoektocht
Nee nog niet, had een paar grote uitgaven die even echt gedaan moesten worden dus heb de laptop nog even uitgesteld. Mocht jij een goede laptop vinden dan hoor ik het graag want dan neem ik die mee in mijn overweging.
Ik zoek een alternatief voor Evernote. Ik maak alleen notities dus het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als Evernote waarbij je ook fotos en links enzo kunt opslaan. Wel wil ik dat ik een tekst kan opslaan onder een categorie. En dat het gewoon gratis is en dan niet met een gelimiteerd aantal notities (als dat er is).
En anders moet ik alles maar in een worddocument of email naar mezelf plakken ofzo
Is Google Docs misschien een optie? Ik noteer daar alles in, al enkele jaren. Gratis en ongelimiteerd, je hoeft het niet te mailen, je kunt het offline gebruiken en je kunt het op al je apparaten eenvoudig oproepen en aanpassen.
En als ik bijvoorbeeld een thema-document heb voor de vakantie, kan ik mijn man uitnodigen ook alleen dat document te bewerken, tegelijkertijd zelfs.
One note misschien ?
Boomer alert hier maar wat is het voordeel van alles in het archiefmapje stoppen?
Wij hebben op het werk ook een gezamenlijke inbox. En daar liet iedereen al jaren alles in die inbox staan. Ik word daar helemaal para van. Heb direct alles naar archiefmapjes verplaatst. Ik moet gewoon overzicht hebben. Gisteren stonden er nog 4 e-mails in de inbox toen ik wegging. Heerlijk.