Ik ben overgegaan van Android naar IOS en wilde WhatsApp installeren. Dat is allemaal gelukt, maar de chatgeschiedenis overzetten mislukte bij 40% ongeveer en ik krijg het nu gewoon niet meer geregeld? Als ik de app verwijder vraagt WhatsApp naar een herstel via iCloud maar die bestaat niet… en via chats in whatsapp zelf overzetten lukt ook niet want ik kan maar op 1 telefoon tegelijk ingelogd zijn. Weet iemand hoe ik die chatgeschiedenis toch over kan zetten naar mijn nieuwe telefoon (iPhone 15)?
De enige manier is volgens mij je nieuwe telefoon opnieuw instellen en die app om alles over te zetten opnieuw te runnen helaas
Ik ben mezelf een beetje aan het oriënteren om een Apple Watch aan te schaffen, maar nu zie ik dat je de optie 4g en wifi of alleen wifi hebt. Als je de versie met alleen wifi hebt, kun je dan wel Apple Pay enzo gebruiken als je telefoon niet in de buurt is? Of bijvoorbeeld je work out tracken zonder je telefoon bij je te hebben? Ik hoef er dan niet mee te bellen of te appen ofzo maar meer als verlengstuk van mijn telefoon if that makes sense haha
Ik heb een Apple Watch 6 zonder 4g en kan er gewoon mee betalen en workout doen, ook als ik m’n telefoon niet bij me heb!
Kan met mijn Watch 3 zonder 4G of Wifi beide dus moet met wifi dan ongetwijfeld ook kunnen
Heeft iemand een goede tip voor een Chromebook (max €300)? Puur voor basisdingen zoals WhatsApp, Netflix, YouTube, beetje browsen. Het is voor een ouder persoon.
Ik heb zelf slechte ervaringen met (mini) laptops die snel traag werden en extreem lang gingen updaten, ondanks uitvoerige research die ik had gedaan voor aankoop. Ik wil dit bij deze Chromebook graag voorkomen. Hoop dat dit realistisch is, haha.
Ik ben erg blij met mijn acer
Zijn er hier nog mensen die Chat GPT plus gebruiken en tips hebben voor leuke gpt’s? Ik heb 1 maand plus gekocht om bij iets specifieks te helpen, maar nu wil ik eruit halen wat erin zit haha.
Ik heb van de week een kleurenanalyse laten uitvoeren voor kleding en make up. Je moet wel comfortabel zijn om je eigen foto’s erin te uploaden.
Oh leuk! Welke heb je daarvoor gebruikt?
Heb het volgende gebruikt en iets van 4 foto’s geüpload met mij en mijn hond erop haha want had geen andere foto’s: Doe een volledige kleuranalyse op de vrouw op de foto. Welke seizoen is ze en onder welk subtype valt ze? Geef advies qua kleding kleuren en make up. Als toevoeging, ze is van x afkomst met een neutrale tot olijfkleurige ondertoon.
En daarna aanvullend aangegeven welke kleuren me goed staan.
Wat een tof idee!!!
Ik ben op zoek naar een handzaam device waar een mobiel internet simkaart in kan. Voorkeur iets tussen een tablet en een volwaardige laptop in, dus iets wat licht is, maar waar je wel gemakkelijk op kunt typen. Iemand een aanrader?
Ik heb hier een Samsung galaxy tab met hoes met toetsenbord voor. Ik heb er een zonder simkaart maar volgens mij heb je ze ook in een variant waar wel een simkaart in kan.
Het werkt prima maar ik gebruik het niet vaak genoeg om hier verder een hele scherpe review over te geven.
Ik zou gaan voor een Ipad met Cellular verbinding (simkaart) en een toetsenbord hoes.
Ja dit heb ik zelf ook en werkt prima, maar ons personeel waar ik iets zoek zegt niet overweg te kunnen met Apple haha, dus ik probeer ze tegemoet te komen en dan tevens iets goedkopers te kunnen aanschaffen.
Ah ja ik dacht voor jezelf, snap dat je dan iets simpelers zoekt!
Is een kleine hybride Chromebook van ca. 11 inch een optie? Die kan je zowel als tablet als kleine laptop gebruiken. Het OS is heel toegankelijk, mijn ouders die bejaard zijn hebben het zich ook helemaal eigen gemaakt.
Ik kan die dus bijna geen vinden waar een mobiel internet simkaart in kan, maar zoiets had ik wel in mijn hoofd ja.
Ai dat is rot.
Is een Android tablet met toetsenbordcase dan misschien nog een idee? Zoiets: