Ja ik ben alleen niet zo heel technisch. Dus mijn whatsapp maakt een back up op een ander mailadres dan andere dingen op mijn telefoon. Dus geen idee hoe ik dan kan zorgen dat ik alles heb maar ga nu back-ups maken op mijn laptop idd
Ik krijg op Snapchat allemaal verhalen van mensen die ik niet ken/wel in m’n contacten heb maar geen vrienden mee ben op Snapchat, weet iemand of zij wel een melding krijgen als ik een screenshot maak van hun verhaal? En of ze überhaupt kunnen zien dat ik het heb bekeken. Asking for my boss
Ja dit kan je zien en screenshot ook
Was ik al bang voor, da’s dan pech voor mij
Heb al een tijd dat mijn insta app op m’n iPhone niet goed werkt. Eraf gooien en opnieuw installeren al geprobeerd en online vind ik niet zoveel, wellicht deels bij gebrek aan ‘hoe google ik dit specifieke probleem fatsoenlijk’.
Als ik bijv. posts van mensen die ik volg wil kijken laadt ie niet en bij verkennen zie ik wel allemaal posts maar als ik er dan een aanklik laadt de caption niet, kan ik bijv. bij meerdere foto’s er niet doorheen bladeren. App en software zijn up to date en toestel is niet te oud.
Iemand hier enig idee wat ik kan doen om dit te fixen?
Hebben jullie tips voor fijne wifi extenders? Ik werk veel thuis en dat doe ik nu beneden i.v.m. de wifi. Op de 1e verdieping is deze erg matig, maar met zo’n extender misschien wel te verbeteren dacht ik?
Ik heb geen ervaring met extenders, maar wel met van die extra dingen van je provider. Mijn ouders hebben zo’n ding van kpn en dat werkt echt top. Volgens mij betalen ze daar wel extra voor
Ja zo’n soort! Mijn ouders hebben soort gelijke witte, ik denk een oudere variant
Ik weet niet welke provider je hebt, maar ik had laatst contact met Ziggo over niet stabiel internet en nu hebben ze gratis wifi extenders (in bruikleen) opgestuurd. Is voor jou misschien ook het proberen waard om even contact op te nemen.
Wij hebben tp link deco. Daardoor hebben we in het hele huis goed internet. Ze zijn alleen best duur, maar ik zo’n ding van kpn had ik niet zoveel vertrouwen.
Deze hebben wij ook! Volgens mijn vriend waren dat de beste.
Wij hebben de X50 (3 pack)
Die heb ik, en ik denk dus @InternetExplorer ook, gratis van de ziggo.
Dus heb je ziggo? Bel de klantenservice
Mijn iphone gezondheid app synchroniseert niet meer… laatste stappenteldag was 7 dagen geleden, alles qua toestemming etc staat gewoon aan. Iemand een idee?
Ik moet mijn werk-iphone inleveren omdat ik daar weg ga. Nu moet ik dus de fotos enzo die erop staan veiligstellen. Het is vast heeeel simpel maar in mijn hoofd is het een berg van een klus vol obstakels. Daarom begin ik even hier met advies vragen. Weet iemand een handige manier of heeft iemand ervaring hiermee?
- Ik denk naar een cloud, google fotos bijv vind ik fijn. (Maar ik heb geen ervaring met andere cloud oplossingen)
- Op google fotos heb ik al de foto’s staan van mijn prive telefoon. Ik wil niet dat alles van die twee telefoons door elkaar mixt in een grote fotorol. Kan ik het in google foto’s in een aparte map laten zetten?
- het liefst ook op een manier waarop de mapjes op mijn iphone ook in de cloud intact blijven.
- overzetten van de fotos naar mn prive telefoon is geen optie omdat die al te vol zit
Heeft er iemand een tip voor een app of oortjes die tijdens het bellen of voice berichten opnemen alleen je stem eruit filteren? Dus dat je geen last hebt van wind en omgevingsgeluiden. Microsoft teams heeft inmiddels voice isolation wat echt heel goed werkt dus het moet kunnen!
Ja dit kan! Je moet dan niet het automatisch synchroniseren aanzetten, maar zelf een map aanmaken en vervolgens daar de foto’s aan toevoegen. Ik weet niet hoe makkelijk dat gaat met een hele filmrol, maar meestal is Google foto’s best snel met uploaden.
Thanksss!!!