@Jennair Dankje, het is me na wat kloten met Adobe Creative Cloud (?) vrij makkelijk gelukt, ben er zelf nog een beetje verbaasd over.
Canva!
Wat voor SSD kaart / externe harde schijf gebruiken jullie en raden jullie aan?
Ik ben aan het kijken naar een Samsung Portable SSD voor de opslag van foto’s etc.
Is er een reden dat je een harde schijf wil? Want op een grote USB stick passen ook al duizenden foto’s
Ik heb een Samsung SSD van 1 TB en ben er heel blij mee. Is heel snel en klein. Aanrader.
USB sticks gaan veel sneller kapot dan ssd’s! USB sticks zijn echt niet veilig voor een (langdurige) backup.
Ik heb er meerdere van WD en die zijn prima
Als iemand je heeft geblokkeerd op whatsapp, en je stuurt een berichtje, krijg je dan 1 of 2 vinkjes?
Ik dacht dus maar 1, maar ik krijg er opeens 2. Ik zie de profielfoto niet van diegene, dat is gewoon grijs. Dus ik ging er vanuit dat diegene me had geblokkeerd.
Dan krijg je 1 vinkje. Kan wel zijn dat diegene ke nummer niet heeft opgeslagen. Dan zie je vaak geen profielfoto.
Niet per se een reden voor maar wat @Tjiftjaf zegt, dat gevoel had ik al een beetje. Een USB schijf trek je er snel in en uit, geen beveiliging? Die van Samsung moet je met een speciaal programma openen en een wachtwoord invoeren.
Wil het echt als hoofdopslag gebruiken voor al mijn foto’s en belangrijke documenten.
En het is echt veeeeel sneller als je 1000 foto’s van je computer naar zo’n schijf schrijft dan een usb. Ik gebruik m trouwens zonder wachtwoord en speciaal programma, maar dat is wel veiliger!
Dankje! Ook een goede reden waar ik nog niet aan had gedacht. Ik ben overtuigd en ga een bestellen