Ik ook hoor. Kansloos hoge schermtijd
.
@BiloxiParish draadloos nooit maar volgens mij is de lader die ik in de nacht gebruik wel een snellader?
Ik ook hoor. Kansloos hoge schermtijd
.
@BiloxiParish draadloos nooit maar volgens mij is de lader die ik in de nacht gebruik wel een snellader?
Volgens de meneer in de Apple store heeft dat ook effect op de batterij als je die altijd gebruikt omdat de telefoon/batterij tijdens het opladen warmer wordt dan met een gewone lader en warmte is best wel bepalend voor de conditie van je batterij. Hij gaf aan dat je ‘s nachts het beste met een gewone lader kunt laden aangezien je dan sowieso ook de tijd hebt en een snellader dan eigenlijk onnodig is
Ik gebruik een tablet (iPad uit 2014) voor het streamen van Spotify op mijn boxen met aux kabel en om series naar mijn chromecast te streamen. Maar mijn iPad kan nu echt allemaal belangrijke updates niet meer aan en vrees dat dit binnenkort einde verhaal is. Ik zoek dus een nieuwe tablet die alleen maar wifi, spotify en Netflix hoeft te kunnen
. Een iPad lijkt me dan onzin. Heeft iemand misschien een betaalbare aanrader hiervoor?
Edit: ik zoek wel echt een tablet en niet een andere oplossing hiervoor. Ik vind het namelijk heel soms wel prettig om onderweg een tablet bij me te hebben om iets te lezen oid.
Goedkoper model samsung tablet? Ik heb de A8. Prima ding en iets boven de 100 euro geloof ik.
Ik heb een Samsung Tab A8 en heel blij mee. De A9 die nu verkocht wordt is alleen een stukje kleiner en 100 euro. De A9plus iets groter en wel gelijk 200 euro. Dus dan zou je even moeten kijken welk formaat je fijn vindt.
Formaat maakt mij heel weinig uit. Thanks, ik ga naar deze kijken!
Ik heb toch een ipad gekocht (niet de nieuwste natuurlijk, was volgens mij 340 euro ofzo) voor mijn zoon ondanks dat het alleen voor filmpjes is. Ik vind apple gewoon een chil systeem. Voor 150 euro heb je al een kleine wat oudere ipad
Edit en dan heb je gewoon een chil systeem wat je al kent wat best lang meegaat. Vind andere tablets echt kut om mee te werken haha
Ik heb een Lenovo M10 plus van ± 150 euro. Doet het als een zonnetje. Apple producten synchroniseren er niet mee, maar dat is voor ons oké. Wij gebruiken hem voor Spotify en op vakantie voor filmpjes en e-books.
Iemand ervaring met een eSim voor op vakantie? Wij gaan 11 dagen naar Tunesië. Waar moet ik op letten? Of heeft iemand tips. Nu al bestellen of pas kopen op het vliegveld?
Ah thnx voor je antwoord, ga ik dalijk eens even uitzoeken.
ik heb dat voor egypte gedaan met holafly, werkte ook super (vergelijkbaar met wat @Rozevarken beschrijft hierboven). vond het echt ideaal!
Yes deze heb ik! Ik vind m top zeker voor dat geld. Eerlijk gezegd zelfs beter dan mijn jbl everest koptelefoon
Ik heb deze ook uit gemak en vind het een fijn ding!
@Ainu dank voor jullie reacties! En hoe is hij qua geluid? Ik verwacht geen Apple, maar zou ook wel balen van een Temu achtige sound haha. Ik zoek vooral zoiets voor de fiets (want je hoort niks door de wind met normale oordopjes). Zelfs niet die ‘in ear’ oordopjes met die rubbertjes zegmaar.
Ik vind m qua geluid echt prima. Niet mega goedkoop ofzo. Fresh’nrebel vind ik sowieso redelijke geluidskwaliteit hebben. Ik heb ook zo’n boxje voor in huis
Weet niet of je er nu nog iets aan hebt maar ik heb er een keer een van Airalo gebruikt, vond het wel fijn om die vooraf thuis ingesteld te hebben.
Ik heb hem ook en ben tevreden, zeker voor die prijs! ![]()
Ik heb een nieuwe iPhone dus moet nu de nieuwe lader hebben (usb-C) en wil er een stuk of drie/vier. Heeft iemand goede ervaringen met goedkopere snoertjes uit een gewone winkel? Zo ja, welke? Of kan ik toch beter echt echt echt Apple snoertjes halen? ![]()
![]()
Ik heb zowel Apple snoertjes en van Amazon en die doen het prima. Niet de allergoedkoopste maar een middenweg. Volgens mijn heb ik de meeste van U-green, heb daar ook de adapters/stroomblokken van.