Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Iemand een tip voor een airtracker die makkelijk te gebruiken is met Android?
Ik heb een Xioma Redmi telefoon.

Ik zou hem willen gebruiken om mijn bagage te tracken bij vliegen.

Besteld, precies wat ik zocht. Thanks!!

2 likes

Volg

2 likes

Long shot dit maar ik had een paar jaar geleden een foto app op mn telefoon waarmee je fotos maakte alsof ze met een analoge/wegwerp camera waren gemaakt. Die zoek ik eigenlijk weer maar in de appstore komt niks me meer bekend voor. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Volgens mij was het logo een soort houten cameraatje ofzo?

Aanvulling: kwam nog een foto in mn mapjes tegen die ermee is gemaakt.

1 like

Huji

Oja dat is m volgens mij, thanks!!

Hipstamatic zou ook nog kunnen?

Vraagje over Spotify basic abo: dit is een abo zonder luisterboeken. Is verder alles hetzelfde als het premium abonnement? Kan je met basic ook onbeperkt podcasts luisteren?

1 like

Ja!

1 like

Top! Dankjewel

Ik wil een nieuwe eenvoudige printer voor thuisgebruik: printen van wetenschappelijke artikelen die ik wil lezen. In theorie is zwart wit dus voldoende, ik hoef niet te scannen/kopieren met die printer. Het belangrijkste is dat het gewoon WERKT als ik een keer iets moet/wil printen :cry: en niet zoals nu weer dat ik al maanden mn printer niet aan te praat krijg waarschijnlijk omdat 'ie te lang niet is gebruikt en alles intern is uitgedroogd (Epson ET-2721). Kosten per print maken mij ook niet gek veel uit, ik kan waarschijnlijk op werk printen maar wil soms gewoon thuis iets kunnen printen. Iemand een goeie tip, voor een specifieke printer of wat voor soort printer ik wel/niet moet hebben?

2 likes

Top thanks!! Ik ga nog een laatste alles op alles revival poging op m’n huidige printer doen maar als het niets uithaalt ga ik hiernaar kijken.

Ik heb laatst deze gekocht: Bekijk HP LaserJet M110w - Laserprinter - Zwart-Wit Printer op: https://www.bol.com/nl/p/hp-laserjet-m110w-laserprinter-zwart-wit-printer/9300000069244900?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Is een laserprinter en daarbij droogt de ink niet uit. Ik vind het zo fijn dat ik direct vanaf m’n telefoon kan printen, ik gebruik het vooral voor Vintedlabels en af en toe een kleurplaat ofzo

2 likes

Waar kan ik een betrouwbaar office pakket kopen dat niet de hoofdprijs is? Had een via Groupon gekocht en met veel moeite geïnstalleerd maar er nu al uitgekickt

Ik weet niet of dit de goedkoopste is, maar deze kwam bij mij voorbij:
https://shop.nu.nl/product/microsoft-office-2024-professional-plus-incl-cursussen

Volgens mij kom je dan op dezelfde website uit als waar ik hem toen moest verzilveren :sob:
Vind 99 euro voor een jaar zoveel geld of 10 euro per maand! Maar als dat de enige chille manier is wellicht toch maar overwegen

Je gaat toch niet naar een andere site? Het is en blijft DPG media. Ik heb nooit die maand en jaarabonnementen gedaan, altijd een pakket gekocht, bij een nieuwe computer. Bleef altijd werken.

2 likes

Er staat dat je eerst een voucher ontvangt die je moet verzilveren en daarna pas een licentiesleutel. Dat was bij die groupon aanbieding ook zo.

Wat is dat stipje? Als ik erop klik lang of kort, er gebeurt niks. Is sinds iOS 26

Je hebt maar 1 locatie ingesteld in je weer app. Ik heb naast mijn woonplaats ook een ander land, en kan met die bolletjes tussen de verschillende plaatsen switchen.

1 like