Dank voor de uitleg, het is gelukt!
Beetje een long shot maar welke app gebruiken jullie voor het bijhouden van je stemming? Ik had Daylio maar zoek iets gratis of goedkopers.
Beetje vage vraag misschien, maar maakt het nog verschil of je Android of iOS hebt in hoe vaak je telefoon nog de nieuwste updates van besturingssystemen krijgt?
Ik heb nu een iPhone 8 en kennelijk heb ik nu niet meer de allernieuwste iOS versie waardoor een bepaalde app niet meer werkt (want die heeft die versie nodig).
Ik vind dit wel een beetje een onnozele reden als je hiervoor een nieuwe telefoon zou moeten kopen, maar ik was wel benieuwd is dit een Apple ding?
Dat kan afhankelijk zijn van het merk en zelfs model. Ik heb net een nieuwe moeten kopen omdat er geen beveiligingsupdates meer komen, heb nu nieuwste model Samsung en krijg dan 7 nieuwe versies van android en 7 jaar beveiligingsupdates. Maar bij goedkope modellen van Samsung zijn dat er maar 4. Daarom heb ik voor de dure gekozen.
Bij Apple zit beveiliging en software in 1 update en is het voor een nieuw model in ieder geval 5 jaar, maar soms langer en soms gaan ze dan door met alleen beveiligingsupdates.
Dus nee, is niet een Apple ding (sterker nog: ik moest vorig jaar een goede laptop weg doen omdat de windows versie niet meer onderhouden werd en windows 10 niet ondersteund). Maar je moet dus wel goed uitzoeken wat de belofte is voor het merk/model dat je wilt.
Misschien is Fairphone iets voor jou als je iets nieuws moet kopen
Ik wil graag nieuwe draadloze oortjes. Ik heb nu zo’n 3 jaar oortjes van Jbl, maar de batterij gaat sinds een korte tijd supersnel op.
Noise cancelling is niet van belang.
Heeft er iemand tips?
De batterij van mijn iphone is verdikt sinds dit weekend, de week er voor viel de telefoon soms al uit als de batterij nog op 20% zat. Toen ik zag dat de batterij verdikt/opgeblazen was ben ik meteen gaan synchroniseren met de icloud, nu heb ik alles in de icloud staan maar heeft mijn telefoon uitzicht zelf 70% van al mijn fotos gewist. Gelukkig niet uit de icloud had de synchronisatie al uit gezet. Had vorige week al voor vandaag een afspraak gemaakt voor een nieuwe batterij. Nu twijfel ik of mijn telefoon niet beschadigd en ik niet een hele nieuwe telefoon moet halen. Heeft iemand hier wel eens last van gehad?