Nee, ik heb een samsung. Verdere eisen zijn goed geluid en er goed mee kunnen bellen.
Zat te kijken naar bose quiet comfort of jbl live beam 3
Nee, ik heb een samsung. Verdere eisen zijn goed geluid en er goed mee kunnen bellen.
Zat te kijken naar bose quiet comfort of jbl live beam 3
Je kan op tweakers van heel veel soorten oortjes geluidsopnames van de microfoon vinden! Dat vond ik heel informatief, hier bijv. de live beam 3 die je noemt https://tweakers.net/reviews/12558/jbl-live-3-voor-elk-oor-wat-wils.html
Ik zou ze passen als het kan, want sommige doen bij mij pijn. Dat voelde ik al heel snel. Ik ben voor een jbl gegaan omdat Sony en bose niet lekker zaten (en 1 van de twee gaf me een soort aquariumgevoel)
Weet iemand of ik de volgorde in mijn weer app op mijn iphone kan veranderen? Nu krijg ik eerst air quality index (mag onderaan), dan hourly forecast, dan air quality map (mag ook onderaan) en dan pas de 10 day forecast. Heb het al geprobeerd te googlen maar ik kwam er niet uit.
Dit is de standaard denk ik. Dat heb ik ook.
Het is bij mij nu weer veranderd en staat weer in de ‘goede’ volgorde! Ik heb niks gedaan verder, had het maar opgegeven haha.
Misschien blijft het zo staan als er een weeralarm staat? Die is bij mij nog gaande iig haha.
Ohhh dat zal het zijn want de volgorde is bij mij nu ook weer versprongen en ik zie ook een weeralarm en slechtere air quality!
Zijn er hier mensen die en Xiaomi tablet hebben? En welke versie hebben jullie dan en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik krijg nu al een aantal dagen al mijn advertenties op insta etc in het duits. Echt mega irritant, iemand enig idee hoe ik dat aan kan passen?
Heeft iemand tips voor niet extreem dure draadloze oordopjes? Gewoon normale, dus niet in-ear en ook niet perse een sportmodel (de gewone iPhone oortjes bleven vroeger prima in m’n oren zitten). Chill als het gewoon goed werkt, het geluid prima is en wel fijn als het ook geschikt is voor bellen/teams-meetings.
Ik vind AirPods echt te duur want ik heb een goeie dure noise cancelling hoofdtelefoon van Sony die ik vaak gebruik voor geconcentreerd werken op kantoor, en reizen met ov. En ik heb shokz voor hardlopen en racefietsen. Maarrrr soms wil ik geen hoofdtelefoon op als ik door de stad wandel ofzo en ik vind die shokz ook niet chill met los haar (en er ook een beetje weird uitzien als ik mijzelf gewoon casual beweeg).
Het hoeft niet GOEDKOOP want fijn als het goeie kwaliteit is, maar het hoeft dus ook niet het beste van het beste te zijn.
Ik had n.a.v. dat nieuws over kankerverwekkende stoffen deze gekocht, die staan in categorie 4 en zijn niet zo duur: Bol
Edit: oh deze vallen wel onder in ear sorry
Ik weet niet waarom je geen in-ear wilt dus misschien heb je hier niks aan, maar ik heb Jlab jbuds die ik aan mijn sleutelbos heb, echt ideaal vind ik. Zitten fijn en goed geluid.
Ik gebruik altijd deze blog : https://www.scarbir.com/ Is altijd up to date en vergelijkt continue met oudere modellen. Heb nu al een jaar de Realme Buds Air 7 en die bevallen heel goed. Blijven ook goed in ‘kleine’ oren zitten.
En @TanteBetje thanks! Ik ga er naar kijken en even induiken ![]()
@Takkie jij ook bedankt! En ja ook geen heel zwaarwegende reden want de laatste keer dat ik in-ear oordopjes heb geprobeerd was ik denk ik 15 haha, maar ik vond dat toen niet comfortabel en het idee dat het je oor meer afsluit vond ik ook niet chill, en met “normale” oordopjes had ik nooit problemen dus zie de toegevoegde waarde niet zo.
Ah zo! Ik heb vrij kleine oren dus veel zit mij ook niet lekker maar deze zijn dus klein en zitten heel fijn
Ik wil graag een playlist op Spotify op de volgende manier: ik wil zeggen maak een playlist met rise against, all time low, the offspring, politie Warnsveld. En als ik dan nieuwe artiesten bedenk dan wil ik dat die er ook aan toegevoegd worden.
Is hier een mogelijkheid voor in Spotify (op telefoon) of kan dit met iets als chatgpt? Ik heb dat nog nooit gebruikt dus ik weet niet echt wat de mogelijkheden zijn.
ChatGPT is een taalmodel, dus ik weet niet of dat de meest geschikte AI-tool is om dit mee te doen, maar je kan het altijd proberen, toch? Als het niet het gewenste resultaat oplevert, kan je zoeken naar een geschiktere tool.
Ik weet niet of het exact kan maar spotify heeft nu een AI dj en daar kan je intypen wat hij moet spelen, bij mij werkt dat aardig met woorden zoals: chill morning vibes. Maar heb het zelf niet geprobeerd met specifiekere termen of dat hij echt een lijst maakt.
Ik probeer de foto’s die op m’n iphone staan op m’n pc te zetten maar er zit een verschil tussen wat ik op m’n telefoon zie vs wat ik op m’n pc op m’n iphone zie (op m’n telefoon staan meer foto’s, gelukkig had ik ze nog niet verwijderd).
Heeft iemand dit eerder gehad of enig idee wat het kan zijn? Ik kom er met googlen ook niet helemaal uit.