Teen mom (OG)

Oh is Jenelle alweer verslaafd aan drugs? Welke? Jeetje

Ik denk dat Nathan en Barbara wel gewoon mee blijven doen. Zo heb je zijdelings nog wat juice. Schijnbaar zijn instanties al vaak aan de deur geweest bij ze dus ik denk dat ze sowieso al in de gaten worden gehouden. En zoals eerder gezegd kan MTV niet veel doen wat betreft het beschermen van de kinderen, anders was dat allang gebeurd ook denk ik.

Bizar verhaal en zo zielig voor de kinderen. Maar Jenelle weer aan de drugs?? En hoe gaat het eigenlijk met Ryan, de ex van Chelsea? Zoveel drama in deze serie

Geen heroĆÆne zoals vroeger, maar er wordt gezegd dat ze beiden verslaafd zijn aan medicijnen. Ze heeft vorig jaar ook nog filmpjes op social media gezet waarin zij en David high leken.

Ik las dat Ryan, de ex van Maci, in april vrij is gekomen na drie maanden detentie.

Ah hopelijk lukt het hem nu wel op het rechte pad te blijven. Even een hersenspinselā€¦zou hij ook drugsverslaafd zijn geworden als zijn leven niet werd gefilmd door teen mom? Hetzelfde geldt voor die ex van Chelsea

Jeetje, wat verdrietig.

Nu het meisje nog!

Wow, wat heftig. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zo zielig voor de kindjes, die zijn de dupe. En hoe krijgt Jenelle het elke keer voor elkaar om op de meest foute mannen te vallen. David slaat echt alles, wat een engerd. Vraag me af hoelang ze nog bij hem blijft (dat ze Ć¼berhaupt nog bij hem isā€¦)

Arme kinderenā€¦ Gelukkig wordt Ensley nu ook weggehaald. Ik snap niet wat ze nog bij die creep doet.

1 like

Echt ongelooflijk dat ze liever bij hem blijft dan dat ze haar kinderen een veilig thuis biedt idd. Ontzettend erg dat haar kinderen zoā€™n moeder hebben en deze ellende mee moeten maken.

1 like

Ik lees dat hun jongste dochter door een rechter uit huis is geplaatst en nu bij Barbara in huis zit.

Arme Babara, lijkt me heel zwaar om op haar leeftijd zorg te moeten dragen voor zulke jonge kinderen. Gelukkig zijn de kinderen wel beter af bij haar.

1 like

Die arme kinderen. Die kunnen later al deze shit ook terugkijken en terugzien op het internet. Lijkt me zo vreemd. Ik hoop echt dat die kindjes goede zorg krijgen en dat die Jenelle stopt met zichzelf voortplanten. Ik kon daar al nooit naar kijken als zij op tv was. Vond het zo deprimerend altijd

Ze beweert zelf dat ze gesteriliseerd is dus hopelijk spreekt ze de waarheid :crossed_fingers:

1 like

Jenelle wordt vervangen door Jade Cline.

Wie is dat???

Nee! Maar wil ik wel doen als ik een goede site vind. Keek het eerst via canada.

Ik kijk volgens mij van alles door elkaar altijdā€¦ zag gisteren de aflevering dat Ryan met mackenzie trouwde (niet die keer dat ie volledig onder de drugs zat, deze keer was ie ladderzat en stond ie pruimtabak te kouwen tijdens de plechtigheid :confused:). Is dat nog het vorige seizoen?

1 like

Super chill, thanks voor de tip! @EleanorRigby ik kan me die aflevering niet herinneren dus ik denk het niet!

1 like