Teen mom (OG)

Oeh, wist niet dat OG alweer begonnen was dus ik ga ook weer kijken! Ik kijk alles altijd via https://www1.swatchseries.to, gewoon reclames aan t begin 3x wegklikken en dan kijkt het prima

2 likes

Jenelle van Teen Mom 2 krijgt haar kinderen weer terug, nadat haar man de hond doodschoot voor hun ogen. Ik vind het zo erg voor de kinderen, de oudste dochter heeft ook een getuigenverklaring afgelegd tegen Jenelle en David en zij moet ook terug.

1 like

Nee wat erg
 Wat vreselijk ook dat die oudste dochter nu als leugenaar wordt weggezet door haar vader, en vervolgens weer bij hem moet gaan wonen


4 likes

Die arme kinderen, echt een faal van het systeem daar. Ik volg Jenelle op instagram en dan vooral voor alle reacties onder dr posts.
En inderdaad arme Marissa. David gaat het dr vast heel moeilijk maken.

2 likes

En dan Jenelle die wat van Amber zegt. “Ik leer van m’n fouten”.
Sure meid, elke keer een vent die je slaat, je leert er echt van ja.

Ik zie net op instagram dat Ryan ex van Macy weer vader wordt, dit keer van een meisje.

Nooo nog een kind, wat een drama. Snap echt niet waarom mackenzie bij hem is hoor. Hij is hun hele relatie aan de drugs en anders in rehab en dan nog een kind


1 like


Agossie een week ruzie gehad? Arme meid.

5 likes

What kills my dog, makes us stronger

:heart: Echte liefde djanel

15 likes

Amber schijnt haar vriend te hebben aangevallen met een machete terwijl hij hun zoontje vasthield, ongelooflijk. Ik ga er vanuit dat MTV haar hierom ontslaat.

Hoe de fak kom je aan een manchete. Die had ze ‘for protection’. Sorry protection from what, de middeleeuwen!?

3 likes

En de reden dat ze een machete heeft, is omdat ze geen pistool kan kopen door haar eerdere veroordeling.

Echt 'murica ten top. Die mafkezen daar doen alles onder de noemer “protection”. Totaal geschift.

5 likes

Staat in de link ook. Volledig voogdij over James via een spoedrechtzaak en een contactverbod.
Andrew lijkt me een verstandig type.

3 likes

Ik kan iemand die bewust een relatie aangaat en een kind krijgt met iemand die zĂł verknipt is niet verstandig noemen. Amber is altijd al onstabiel geweest en is al een waardeloze moeder voor haar dochter, dat moet hij geweten hebben.

1 like

Maar


Money

1 like

En


Fame

2 likes

Nou dit vind ik niet aardig. Heb bij Amber altijd het gevoel dat ze echt haar best doet maar soms valt er niet tegenop te boksen.

3 likes

Hmm, ik geloof dat niet zo bij haar. Ik kan begrijpen dat ze is hoe ze is, met haar nare jeugd en volgens mij is ze bipolair? En ik geloof ook dat het allemaal erg moeilijk is voor haar, maar ze begint weer aan kinderen voordat ze haar leven op de rit heeft. Dat vind ik nogal onverstandig.

Waardeloze moeder voor haar dochter? Dat ging de laatste jaren toch juist goed, of heb ik iets gemist?

Ik moet toegeven dat ik niet weet of het helemaal waar is, maar ik volg af en toe de teen mom pagina op reddit. Daarop wordt veel gezegd dat ze haar dochter maar enkele keren per jaar ziet en geen moeite doet om haar vaker te zien. Op de verjaardag van haar dochter trok ze ook alle aandacht naar zichzelf toe om haar zwangerschap bekend te maken. Nu maakt dat je natuurlijk niet zo zeer een waardeloze moeder, maar ik vind je kind zo extreem weinig aandacht geven wel onder verwaarlozing vallen.

Wauw check dit eens

1 like