Teen mom (OG)

Ah nee ik wil echt dat ze blij elkaar blijven :sob:

Ik heb altijd zoā€™n medelijden gevoel met Tyler. Die vader die aan de drugs zit, zn zus ook, schoonmoeder die niet goed ging, vriendin depressief, kindje laten adopteren, al dat gedoe met die huizen opknappen. Die jongen moet het zwaar hebben zeg. Ik hoop voor hun dat Cate na deze bevalling niet weer ziek wordt en het allemaal goed verloopt maar of nog een baby verstandig is, idkā€¦

5 likes

Hahah wauw. Jenelle heeft een filmpje op instagram gezet dat ze een cadeau van Kailyn van haar haarlijn in de fik zet :joy: mens grow up. Het blijven van die puberende kinderen.

1 like

Ik heb het gevoel dat bij Tyler juist alles op zn bordje komt en dat Cate hem juist neerhaalt, met alle depressies en therapieen. Dan wil ze een paard, dan een varken, dan dit dan datā€¦ Het 1 is nog niet klaar of het andere dient zich weer aan.
Knap hoor dat ie t allemaal maar doet maar ik denk dat Tyler beter af is zonder Cate. Maarja ik zie natuurlijk alleen wat MTV uitzend, en die maken ook tv en willen ook sensatie.

3 likes

Heb je een foto? Ik heb geen Twitter :slight_smile:

Wooowowowoow! Wat bizar dit. Wat een idioot die man van Janelle. Ik vond hem altijd al een freak. En wat zielig voor Kaiserā€¦ hij wordt niet alleen even mishandeld door zijn stiefpa, zijn blauwe billen staan ook nog eens op het internet. Echt wtf

1 like

Jenelle is eindelijk weg bij haar man. Gelukkig.

1 like

Blijkbaar zijn ze alweer bij elkaar? :sweat_smile:

Ik wou net zeggenā€¦ Die komen vast wel weer bij elkaar

1 like

Waar lees je dat?

En Caitlin is bevallen.

En volgens mij heb ik eens in een aflevering gezien dat ze het kindje Tez Lee of Taz Lee zouden noemen. Maar nu heb ik nog geen naam gezien

Vaeda Luma is de naam ze zijn van naam veranderd. Klinkt iets beter dan Tezlee mja.

Klinkt inderdaad iets beter maar nja ik zou het niet kiezenšŸ˜‰

Klinkt als een leeslampje van de IKEA.

10 likes

Het is vast weer een mooi kindje. Nova vind ik ook echt een knap kind. Ik ben echt benieuwd hoe Carly er nu uit ziet.

Dat Jenelle zo beschermend is over David snap ik gewoon echt niet. Is het omdat ze bang voor hem is of zo? Ik vind dat echt zoā€™n enge creep. Hopelijk zijn ze nu wel (echt) uit elkaar.

Wie kijkt dit nog? Ik ga het nieuwe seizoen van teen mom 2 maar eens kijken.

1 like

Ik kijk sporadisch. Het is altijd hetzelfde drama. Kreeg nu wel mee dat die David het hondje van Jenelle doodgeschoten had. Dat die 2 nog bij elkaar zijn is ook bizar

1 like

Jenelle is ontslagen door MTV!

Aan de ene kant ben ik blij, maar aan de andere kant denk ik. Nu is er straks geen zicht meer op die kinderen en kan David straks mooi zijn gang gaan.

7 likes

Naja, het lijkt me niet aan MTV om daarin te voorzien. Volgens mij bieden ze wel extra hulp als je soms wat meer achter de schermen info krijgt maar dan voelt het voor mij nog steeds als uitbuiten. Waren die meiden echt in staat een weloverwogen beslissing te nemen destijds? Ze waren superjong. En het programma biedt geen enkele privacy aan die kinderen. Nou ja, kort gezegd; vooral zij had nooit op tv te zien moeten zijn. Dat heeft meer kwaad dan goed gedaan, denk ik.

4 likes

Ben blij dat dat mens ontslagen is, maar ik maak me inderdaad ook zorgen om hun kinderen, vooral Kaiser. Zowel Jenelle als David hebben dus geen baan meer, wonen in the middle of nowhere (sterk geĆÆsoleerd van de buitenwereld), zijn drugsverslaafd en er zijn zelfs al eerder tekenen van mishandeling gefilmd. Recipe for disaster.

3 likes