O god waarom gebruikt elke youtuber/instagrammer opeens van die zwanger berichtjes of echofoto’s als ze een nieuwe hond/puppy gaan nemen?! Zou in dit geval ook wel weer zo kunnen zijn inderdaad…
Haha ja daarom moest ik hier ook daaraan denken. Zon vaag bericht leidt natuurlijk weer tot aandacht… Clickbait denk ik
Omg ik las dat bericht over Kail, dacht dat het wel gewoon klopte? Maar er is dus nog geen zekerheid dat ze inderdaad zwanger is zeggen jullie? Lijkt mij een erg lastige situatie met al die vaders, mocht het waar zijn.
Hahaha wat is dit
Die naam ook…meer red neck kan niet
Maar hij was sowieso altijd al bang voor zn “imago” toch. Dat is nu zeker weten verpest …
Jezus. En ze zijn ook nog maar max. 1,5 jaar samen ofzo? Met een baby. Gaat lekker.
Zijn zij niet ook min of meer samen omdat hij haar bezwangerd had?
Ja, dat dacht ik inderdaad ook. En die baby is net 1 geworden, geloof zoiets voorbij te zien komen op instagram.
Ik was helemaal vergeten dat er alweer een tijdje OG wordt uitgezonden in de VS, dus de laatste dagen veel illegaal gebinged In de laatste afleveringen komt McKenzie van 16 and pregnant er random bij, dat vond ik wel leuk omdat ik die nieuwe meid (Cheyenne) nog steeds kut vind. McKenzie is dus nog altijd samen met die Josh en ze hebben nóg 2 kids gekregen. Maar ze hebben allemaal relatieproblemen en trust issues en haar moeder is doodziek en ligt op sterven… dat huwelijk gaat nooit stand houden. Leuk dat Cait en Tyler na 2 jaar eindelijk Carly weer konden zien.
Ik zag deze foto voorbijkomen op de site van het AD. Het wordt echt steeds erger, ze lijkt wel in de 60.
Geloof dat ze al uit elkaar zijn
Wauw, bizar deze foto. Ik heb het even opgezocht en zij is 28 jaar.
En zonder make up is ze zoveel mooier.
Ik heb de hele dag nagedacht aan wie ze mij herinnert en nu weet ik het: Marijke Helwegen:sweat_smile:
Ja inderdaad! Zo jammer, want ze was prachtig.
Farrah Abraham (28), die bekend werd door het MTV-programma ‘Teen Mom’, is wel heel kritisch als het gaat om de perfecte partner. De Amerikaanse, die inmiddels zo’n 2,2 miljoen volgers heeft op Instagram, deelde met Us Weekly welke eisen zij stelt aan een man.
Farrah kiest voorzichtig wie ze in haar leven toelaat. Ze heeft een aantal specifieke regels waar haar toekomstige partner zich aan moet houden. Zo zouden de mannen vooral geen pers in hun omgeving mogen hebben en moet de kandidaat in kwestie een contract tekenen. “Ik weet heel goed waar ik naar op zoek ben als het gaat om personaliteit en gedrag. Ik neem geen risico’s meer. Mijn man mag geen pers of andere mensen bellen, of vrienden zijn met verslaggevers. Ik neem het heel serieus.”
Wat Farrah precies bedoelt met ‘andere mensen’, is onbekend. Wel vertelt ze waar de eisen vandaan komen. “Als het gaat om daten, heb ik al veel vervelende dingen meegemaakt. Ik heb geen zin in iemand die met mij wil daten alleen maar omdat ik bekend ben”, klinkt het. De ‘Teen Mom’-ster vindt het op dit moment prima om single te zijn. Als ze nog kinderen wil, overweegt ze om te adopteren. “Sophia (10) wil graag een broertje of zusje. Ik hoop dat ik iemand ontmoet die leuk genoeg is om een kind mee te krijgen. Maar ik heb geen haast, ik vind het op dit punt oké om getrouwd te zijn met mezelf. Sophia is mijn enige liefde op dit moment. We zijn heel gelukkig samen.”
Welle trend is dat?