Teen mom (OG)

Uhm… zou dit echt zijn? Hoop van harte van niet. Met die Chris was ze ook absoluut niet on speaking terms, dus dat betekent dat er dan een VIERDE vader in het spel moet zijn.

wtf gebruikt zij geen anticonceptie

Misschien gaat het over honden

Vind het namelijk wel erg vaag, zie geen bericht waarin zij zelf echt zegt zwanger te zijn, of wel? “Twins” kan van alles zijn

Nee was een aantal dagen geleden clickbait op dr eigen insta geloof ik. Dat ze dat wel zou willen.

O god waarom gebruikt elke youtuber/instagrammer opeens van die zwanger berichtjes of echofoto’s als ze een nieuwe hond/puppy gaan nemen?! :woman_facepalming:t3: Zou in dit geval ook wel weer zo kunnen zijn inderdaad…

Haha ja daarom moest ik hier ook daaraan denken. Zon vaag bericht leidt natuurlijk weer tot aandacht… Clickbait denk ik

Omg ik las dat bericht over Kail, dacht dat het wel gewoon klopte? Maar er is dus nog geen zekerheid dat ze inderdaad zwanger is zeggen jullie? Lijkt mij een erg lastige situatie met al die vaders, mocht het waar zijn.

Hahaha wat is dit

Die naam ook…meer red neck kan niet


Ja toch Javi

1 like

Maar hij was sowieso altijd al bang voor zn “imago” toch. Dat is nu zeker weten verpest …

1 like

Jezus. En ze zijn ook nog maar max. 1,5 jaar samen ofzo? Met een baby. Gaat lekker.

Zijn zij niet ook min of meer samen omdat hij haar bezwangerd had?

Ja, dat dacht ik inderdaad ook. En die baby is net 1 geworden, geloof zoiets voorbij te zien komen op instagram.

1 like

Ik was helemaal vergeten dat er alweer een tijdje OG wordt uitgezonden in de VS, dus de laatste dagen veel illegaal gebinged :stuck_out_tongue: In de laatste afleveringen komt McKenzie van 16 and pregnant er random bij, dat vond ik wel leuk omdat ik die nieuwe meid (Cheyenne) nog steeds kut vind. McKenzie is dus nog altijd samen met die Josh en ze hebben nóg 2 kids gekregen. Maar ze hebben allemaal relatieproblemen en trust issues en haar moeder is doodziek en ligt op sterven… dat huwelijk gaat nooit stand houden. Leuk dat Cait en Tyler na 2 jaar eindelijk Carly weer konden zien.

Ik zag deze foto voorbijkomen op de site van het AD. Het wordt echt steeds erger, ze lijkt wel in de 60.

6 likes

Geloof dat ze al uit elkaar zijn

Wauw, bizar deze foto. Ik heb het even opgezocht en zij is 28 jaar. :scream:

2 likes

En zonder make up is ze zoveel mooier.

Ik heb de hele dag nagedacht aan wie ze mij herinnert en nu weet ik het: Marijke Helwegen:sweat_smile:

6 likes