Teen mom (OG)

Ja inderdaad! Zo jammer, want ze was prachtig.

Farrah Abraham (28), die bekend werd door het MTV-programma ā€˜Teen Momā€™, is wel heel kritisch als het gaat om de perfecte partner. De Amerikaanse, die inmiddels zoā€™n 2,2 miljoen volgers heeft op Instagram, deelde met Us Weekly welke eisen zij stelt aan een man.

Farrah kiest voorzichtig wie ze in haar leven toelaat. Ze heeft een aantal specifieke regels waar haar toekomstige partner zich aan moet houden. Zo zouden de mannen vooral geen pers in hun omgeving mogen hebben en moet de kandidaat in kwestie een contract tekenen. ā€œIk weet heel goed waar ik naar op zoek ben als het gaat om personaliteit en gedrag. Ik neem geen risicoā€™s meer. Mijn man mag geen pers of andere mensen bellen, of vrienden zijn met verslaggevers. Ik neem het heel serieus.ā€

Wat Farrah precies bedoelt met ā€˜andere mensenā€™, is onbekend. Wel vertelt ze waar de eisen vandaan komen. ā€œAls het gaat om daten, heb ik al veel vervelende dingen meegemaakt. Ik heb geen zin in iemand die met mij wil daten alleen maar omdat ik bekend benā€, klinkt het. De ā€˜Teen Momā€™-ster vindt het op dit moment prima om single te zijn. Als ze nog kinderen wil, overweegt ze om te adopteren. ā€œSophia (10) wil graag een broertje of zusje. Ik hoop dat ik iemand ontmoet die leuk genoeg is om een kind mee te krijgen. Maar ik heb geen haast, ik vind het op dit punt okĆ© om getrouwd te zijn met mezelf. Sophia is mijn enige liefde op dit moment. We zijn heel gelukkig samen.ā€

image https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRU8lEzhxcQyw1U7fCVNXVXJnr4QT3PPXIcp4TaUhg4JdGKgpwr

2 likes

Welle trend is dat?

Lijm onder je neus plakken en je lip er tegenaan plakken zodat je lippen opgespoten lijken. Ja, echt.

Woooooow.
Daar lijkt het idd wel op bij Farah!

Holy shit, in dit audiofragment hoor je Amber die helemaal los gaat op Andrew. Ik ben in shock

Omg ik voel mā€™n hart gewoon kloppen haha. Ergens weet je dat ze op dat moment overgenomen is door dr persoonlijkheidstoornis, maar wat vreselijk heftig voor Andrew. Zo knap hoe rustig hij bleef. Ik was al lang weg gerend met mā€™n kind.

Andrew en Amber zijn nu toch uit elkaar? Zoiets meen ik te herinneren na de laatste Reunion (die wordt nog lang niet uitgezonden in NL). Andrew ging vreemd (geen idee of dat voor of na Amberā€™s arrestatie van huiselijk geweld was) en is nu met een andere vrouw.

Waarom is ze zo boos op hem? Omdat hij ja vreemdgegaan?

Ja pfffā€¦ Had hij eindelijk haar vertrouwen gewonnen, meteen weer verpest door die stomme actie. En dat nieuwe ruziĆ«nde koppelā€¦ nog nooit zoveel ruzie gezien binnen 2 afleveringen (oke dat is niet waar, die Kailyn vs Briana afleveringen :joy:)

1 like

Ja die Jade hadden ze voor mij ook niet hoeven toevoegen, ben dat stel nu al zat :sweat_smile:

Ze is boos op hem omdat ze buiten ernstige psychische problemen ook gewoon rotmens is.

Ze flipte door omdat er beveiligingscameraā€™s in het huis hingen omdat ze een maand in LA hadden gezeten. Vervolgens heeft ze met een zwaard (!!!) een camera van de wand geslagen en toen ze hoorde dat ze een uurtje op haar bloedeigen kind moest passen draaide ze compleet door.

Waar dat vreemdgaan verhaal vandaan komt is mij een raadsel.

Je man slaan en dreigen een mes in zā€™n keel zetten vind ik wel iets verder gaan dan ā€œboos zijnā€ā€¦

Jeetje waf heftig allemaal. Een machete was het toch? Ik dacht dat ze zo kwaad was omdat hij was vreemdgegaan. Maar niet dus.

Nee, die machette was weer met een ander incident waarvoor ze uiteindelijk is opgepakt :sweat_smile:
De geluidsopnames die zijn uitgelekt zijn van veel eerder, rond december vorig jaar.

Ze heeft dus een heel wapenarsenaal, waaronder een zwaard.

Over haar wapens ( welke ze niet mag hebben, want veroordeelde crimineel) https://www.theashleysrealityroundup.com/2019/09/12/exclusive-inside-amber-portwoods-arsenal-of-strange-weapons-a-custom-sword-more/

Over de geluidsbanden:

Ik hoop zo voor die arme James dat deze geluidsfragmenten allemaal niet meer te vinden zijn als hij ouder is. :weary:

1 like

Ik mag dit eigenlijk pas over acht jaar zeggen, maar dat kind is al beyond fucked. Komt niet meer goed, net zoals Farrah het resultaat is van een gestoorde moeder, gaat haar dochter die cirkel voortzetten.

Hoe ze nu al praat tegen crew members, constant dingen aan haar uiterlijk worden aangepast (ze was 3!!! toen Farrah begon met haar wenkbrauwen epileren) en haar moeder constant in het nieuws is.

Ja, die wordt nooit meer normaal.

7 likes

Eens, dit kind is van jongs af aan al ā€˜verpestā€™. Ik zag deze foto op reddit. Wat moet een kind van 10 in godsnaam met zulke lange tengels?

5 likes

Sophia was inderdaad al doomed from the start. Ik volg de meiden van de eerste twee seizoenen ook al sinds 16 and pregnant. Zo sneu, heb ook echt medelijden met haar.

2 likes

Ze begint steeds meer op haar oma te lijken