Ja klopt hij!
Jenelle is weg bij David en heeft de scheiding aangevraagd. Zet ze net op Insta.
Heeft ze dat zelf gezegd of is het zo’n clickbait artikel? (Ik ben geblockt )
Wow, Hoop dat het echt zo is. Heel knap van haar.
Wat is het verhaal achter de blokkering? Klinkt juicy
Nou, niet echt eigenlijk.
Het was in de periode van de dood van hun hond. Ze blokkeerde iedereen die er naar vroeg.
Vlak daarna gingen haar comments uit en kreeg ze een (Social-)media “verbod” in verband met de voogdij zaak.
Klopt het dat caitlynn terug zwanger is? En ze gaan scheiden?
Weet wel dat Kail weer zwanger is van haar ex Chris. Ze heeft het zelf nog niet naar buiten gebracht maar zijn tante haar geout heeft en zijn vader het bevestigd heeft.
Vraag me nog steeds af of het echt is. Denk het wel, hoop het niet…
hoe zou het met Amber gaan en dr ex en zoontje?
Zag dat de vrouw van Ryan weer bevallen is ook.
Ik geloof wel dat het waar is. Ik volg de laatste tijd deze instagram Teen Mom Shaderoom . En niemand ontkent het behalve Chris dan weer niet dan weer wel in zijn vage istagrams live updates. De persoon achter de pagina heeft ook contact met Kail, haar vrienden, Chris en zijn tante en volgens haar achter de schermen niks ontkent word en ze echt opnieuw zwanger is. Maar er schijnt een hoop gezeik te zijn tussen Chris en haar.
The Ashley is sowieso een betrouwbare bron als het gaat om teen mom info. Ze heeft er letterlijk nog nooit naast gezeten en ze is heel voorzichtig met wat ze post.
Ik geloof dus ook dat het waar is.
Ik wou het net komen posten…
Wow, best heftig vind ik. Is ze z zwanger van de vader van haar jongste kind. Ik volg ze nu eigenlijk niet meer door die stomme captions op insta
Chris de vader van Lux haar jongste zoon.
Wilde het ook net komen posten haha. … Waarom zou ze hier in godsnaam aan beginnen? In het laatste seizoen werd toch juist duidelijk dat zij en Chris zelden meer praatten en hij Lux ook zo goed als niet meer zag? Gekkigheid.
Ja en hij ook nog vast heeft gezeten onlangs voor mishandeling en een contactverbod. Ze is kort of tijdens de aanvraag van het laatste opnieuw zwanger van hem geworden. Ik ben benieuwd naar het geslacht van de baby aangezien ze zo graag een meisje wilt. De 4de echo foto is een potty shot en ze het zelf dus al weet.
Dat ze t ook echt aankondigt met een gesponde post ook weer. T kind is er nog niet eens en ze verdient er alweer geld aan