Teen mom (OG)

De dag waar van we wisten dat 'tie zou komen…

Die Chris is wel de grootste klaploper van allemaal hoor… hij ziet Lux niet eens en dan komt er nu nog eentje.
Ik geloof dat Kail een goede moeder is, maar heb toch medelijden met met name Lux en Nr4.

Ik moet ook steeds maar denken aan al die omgangsregelingen. Daar word je toch leip van?!

1 like

Op Instagram in de comments geeft ze aan dat ze nog een 5de wil. Dus zal het dan weer een jongetje zijn?

Eh hoezo?

Omdat ze al sinds de zwangerschap van Lincoln heel graag een meisje wilt. Ze is daar heel open in en ook geuit heeft voor een meisje te gaan.

Oh wow nog een baby… Ik dacht dat ze ooit zei geen baby’s meer te willen?

Ik snap dat hele Chris en Kail verhaal niet eigenlijk, hebben ze überhaupt ooit een relatie gehad?

Oh vatte dat meer sarcastisch op.

Heel kort geloof ik toen ze in scheiding lag met Javi.

Ik vind dit echt stom. En een slecht voorbeeld voor dr kinderen. Hopelijk vinden dje jongens het later niet zo normaal dat ze ook meerdere vrouwen zwanger gaan maken maar hebben ze ook een beter voorbeeld in hun omgeving.
Ik vond haar altijd echt tof en een harde werker maar vind dr steeds irritanter worden. Ze heeft ook twee puppy’s met cropped ears en ze vaccineert niet, steeds meer dingen waar ik echt niet achter sta.

Dat van dat niet vaccineren vind ik ook stom. Al die onzin die ze op insta deelt van een account dat louter leugens verspreidt… echt erg. Maar ik dacht dat vaccineren in Amerika verplicht is als je je kids naar school wilt sturen? Hoe kan dat dan? Of vaccineert ze wel maar is deze onzin delen een soort protest?

En dat van die hondjes met cropped ears vind ik ook stom. Beste kluif straks ook, 4 kids en 2 pups

1 like

Ja dat kan ook nog.

Edit:

Nieuwste artikel van de Ashley’s Reality Roundup over Kail haar zwangerschap:

https://www.theashleysrealityroundup.com/?p=48437

1 like

Wow

Wow ze zegt in de comments dat ze haar meisjesnaam niet gaat verklappen omdat er misschien nog ooit een kindje komt.

:weary: Wie zou dan weer de gelukkige man worden?

Hoe random met dat opgezadeld paard ernaast :face_with_monocle:

10 likes

Kijk meer op van die schoenen. Why.

1 like

Is er wel eens een paard op jouw teen gestaan?

Daarom.

Die beesten wegen zo 600 kilo en zelfs met laarzen aan heb ik nog nooit zo’n pijn gehad als die hoef met gewicht erop.

1 like

Zwangerschapsshoots zijn sowieso mijn ding niet maar deze vind ik al helemaal speciaal.

1 like

volgens mij heeft ze hem nu ook verwijderd!

Haha, ja ik zie het. Vreemde foto.

Zo. Veel. Vragen.

3 likes

Typisch een gevalletje van NMSVPE

3 likes