Teen mom (OG)

Het viel mij ook op dat hoe vaker ze vertelde wat er gebeurd was, hoe erger het werd. Van bijna in de berm naar helemaal van de weg af ofzo.

1 like

Haha ja echt he.



aldus Farrah zelf

4 likes

Dat wijf is gestoord. Sowieso. Zelf je verlovingsring kopen voor een vent die obviously niet met je wilt trouwen


3 likes

Oh damn :’) Wat een gek wijf is het toch ook.

Stiekem hoop ik dat Sophia later net zo tegen Farrah doet. Karma is a bitch. Echt niet normaal hoe ze met haar eigen ouders omgaat. Heeft ze trouwens nog wel contact met haar (half)zus?

Ik snap ook echt niet dat ze serieus niet met een realistische blik naar haar eigen gedrag kan kijken? Of doet ze gewoon alsof en zit ze elke dag te huilen over haar kut gedrag? Vraag me hetzelfde af bij Jenelle. Zou ze zichzelf echt een goede moeder vinden?

Wauw er is wel sprake van geestelijke problematiek denk ik?

Ik ben echt zo verbaasd
 echt bizar dat dit een moeder is. Dat dit de verantwoordelijkheid heeft over een klein kind

Volgens mij is nu een vrije nieuwe aflevering van teen mom uk op tv. Sassi gaat nu voor een cursus bouwvakker. Vorige keer wilde ze al stukadoren toch? Vind dr echt een baas daarin haha.

Wat is fas?

Lijkt me ook rot voor haar om dat telkens aan te horen zeg! Heb er verder geen verstand van.

1 like

Blegh, nou ik hoop dat ze daar inderdaad niet kijkt. Hebben peeps niks beters te doen ofzo dan lelijke dingen te zeggen over mensen? Raar gedrag.

1 like

Wees dan maar blij dat je op fb niet op de teen mom fix en teen mom mama drama unfiltered groepen zit want die zijn net zo en misschien wel erger. En ergens zie ik het ook wel, wie weet wat haar moeder April tijdens de zwangerschap gedaan heeft. Over het jongste zoontje van Maci zeggen ze het ook achja.

1 like

Ik zag btw dus net op haar insta dat er een nieuw teen mom og seizoen is? Is dat van hun? Caitlyn en Maci etc?

Mackenzie van Ryan is ook bevallen. Zit hij nog in een kliniek eigenlijk?

Welke VPN gebruik jij ?

Zag van radaronline dacht ik artikel voorbij komen
dat hij niet aanwezig was bij de geboorte van hun zoon.

Edit: artikel van andere site

https://starcasm.net/teen-mom-mackenzie-edwards-gives-birth/

Dit twitter account zet in delen alle afleveringen online:

https://twitter.com/waywardaughter0/status/1049772004545613827?s=21

1 like

Huh van Maci? Dat is toch niet zo’n ‘probleemgeval’?