Teen mom (OG)

Schijnt dat ze gehele zwangerschap bier gedronken heeft. Van de eerste 4 maanden ofzo van haar zwangerschap is foto bewijs van.

Kwam ze er toen ook noet pas laat achter dat ze zwanger was? Dan kan ze daarna natuurlijk alsnog gestopt zijn met drinken. Maar ik weet hier het fijne niet van

Dat is wat ze beweerde ja. Maar er ging wegens fotoā€™s waar duidelijk een zwangere buik zichtbaar was al maanden geruchten dat ze zwanger was. zit. En in aflevering waar ze net ontdekte dat ze zwanger was en echo gingen maken had ze al een flinke buik. Dus wie weet hoe het echt zit . 1 ding wat zeker is dat Maci niet vies van bier is!

Ik zie echt niks aan Bentley dat hem een FAS kind zou makenā€¦

Nee gaat om de laatste, Maverick

Ahh verkeerd gelezen dan. Hmmā€¦ heb hem nog maar weinig gezien op tv en is nog zo jong.

1 like

Ik snap hem wel hoor. Hij doet al zolang alles alleen (hun kind opvoeden, Catelynn ondersteunen, al die dieren die Catelynn gekocht heeft verzorgen, zijn vader helpen), terwijl hij zelf waarschijnlijk ook nog met dingen zit die hij nog niet verwerkt heeft. En dan komt er binnenkort ook nog een nieuwe baby.

2 likes

Maar de beelden die nu uitgezonden worden zijn wel alweer maaaanden oud, denk zeker een half jaar. Vraag me af of die nu nog 100% van toepassing zijn. Dat probleem houdt je altijd met reality TV die over een half jaar/jaar wordt opgenomen en pas aan het eind gebundeld wordt uitgezondenā€¦

2 likes

Jenelleā€™s 911 opname is gelekt, heel heftig om te horenā€¦ :pensive:

Woow dit is inderdaad heel heftig zeg. Is er bekend hoe het nu met haar gaat? Die David is echt creepy.

Ik zag geen Teen mom UK topic dus weet niet of het hier kan? Maar ik kijk dat tegenwoordig ook want een mens kan niet genoeg reality kijken en vond het tot mijn verbazing best leuk. Die Sassi is echt supercool met haar beroepskeuzes en ik vind haar lief en leuk met haar vriend. En Amber vind ik best volwassen reageren op Steā€™s onhandige gedrag.
Alleen Chloe vind ik veeleisend en opgebrand overkomen. Oja, en Shannon vind ik wel een beetje dom wat betreft die eventuele zwangerschap maar ja, misschien was het echt een ongelukje.

1 like

Ja Sassi is echt stoer, als bouwvakker aan het werk gaan en zo! Ze is wel echt lekker bezig vooral in 't laatste seizoen wanneer het ook beter gaat in haar relatie met Darren en ze niet meteen ontploft bij de kleinste irritaties

Wat betreft Amberā€¦ Ze moet echt een keer Ste loslaten want ze reageert altijd zo jaloers en bozig op hem wanneer hij een vriendin heeft. Snap ook echt niet wat die meid in hem ziet maar okĆ© :joy:

Chloe is echt een verwend nest haha

Oh, ik heb denk ik de laatste 6 afleveringen ofzo gezien dus ik weet niet hoe het verleden van Amber en Ste is. Maar ik vond haar heel rustig en volwassen overkomen toen ze er via social media achter kwam dat hij weer met die ander naar bed was geweest. Dat ze zijn hand ook vastpakte om te laten zien dat ze geen ruzie wilde maar gewoon eerlijkheid en duidelijkheid.

Chloe jaā€¦ ik vraag me af wat zij zo perfect aan Parijs vond. Het leek alsof ze geen gespreksstof hadden.

Check deze photoshopfail bij Maci. Geruchten over een zwangerschap zijn nog verder aan het oplopen nuā€¦

Wow inderdaad haha. Maar leuk idee van Scooby Dooby Doo!

4 likes

Dit mens :sweat:

3 likes

Het is hier niet zo druk zie ik!

Lees net op Reddit dat Tyler en Catelynn uit elkaar wonen momenteel, terwijl ze beiden aan ā€˜issuesā€™ werken.
Cate is nu zwanger en Tyler wordt beschuldigd van vreemdgaan.

Heftig wel! Vond hen altijd een leuk koppel maar wat hebben zij veel doorstaan. Kan me wel voorstellen dat ze daarom juist lang bij elkaar zijn gebleven, maar denk ook dat ze beter uit elkaar kunnen gaan.

Uhm geen idee hoeveel tijd er tussen NL en VS zit eerlijk gezegd.
Volgens mij zijn de afleveringen van de VS ongeveer 1.5 tot 2 maanden geleden opgenomen.

Dat kwam in de aflevering van gister voor, toevallig straks gekeken! Daarin maakten ze bekend dat Cate weer zwanger is, maar ook dat ze een maand apart gaan wonen en dat er geen ander zou zijn.

Vind het trouwens wel stom dat ze blijkbaar geen veilige seks hadden als het zo slecht ging met hun relatie.