Ahhh Bert, heb echt een beetje met hem te doen tijdens dat kampvuur.
OMG, ik ben wel echt heel benieuwd naar volgende week. Zou Delphine naar huis willen?
Delphine gaat vreemd denk ik
Oh ik ben zooo benieuwd naar volgende week, Bert leek zo verdrietig? Nog heftiger dan eerst zeg maar. Kan me nog geen voorstelling maken van wat zij wil gaan vertellen.
En Donna vind ik echt vreselijk, zo denigrerend en labiel. Nico zal ook geen heilige zijn maar die 2 zijn echt een slechte combi. Ze gaat ook continu van onzeker naar zelfverzekerd naar arrogant. Alle kanten op.
En effrain is totaal niet oprecht met z’n vriendin. Ik vind Fatih ook veel beter bij haar passen.
Die meid is zo fucking manipulatief, niet normaal man
Ik kijk niet meer, want ik kon het even niet meer aan haha, maar hier meelezen is echt net zo leuk
Haha yes debation Island Hilarisch dit
Hahaha die reactie eronder. Denk dat velen het met je eens zijn Petrus.
Ja ik weet nu niet of hij het meent of sarcastisch is. Channah reageert namelijk met ‘‘
Ze gaan een B&B beginnen?
Dit moet een grap zijn
Deze mensen hebben de meest instabiele relatie ooit, recipe for disaster
Echt he
Ik Hoop voor haar dat ze het zo regelt dat ze in haar eentje de tent kan runnen. Hij zal wrs minimaal elke 2 weken weer vertrekken en dramatische mysterieuze uitspraken op zijn insta stories zetten
Ik ben meer verbaasd dat ze nog samen zijn
Whaha nog meer pulp op de streamingsdiensten. Good for them
Ik vertrek gone wild!
Gaat ze in die serie ook alles volgooien met #spon, want werd er niet goed van in haar vlogs.
Holy shit. Ik ben halverwege de aflevering en ik wilde hier komen posten maar ik ben eigenlijk speechless.
Edit:
spoiler
Oke ik wil er toch iets over zeggen.
Wow, ik sta echt zo ver van de meningen van deze mensen af. Ten eerste, ja super naar dat Bert prostituees heeft bezocht, maar dit wederom op nationale televisie uitspreken? Misschien vind ik dat nog wel veel verder gaan.
Ten tweede, die mensen die Delphine nu helemaal de hemel inprijzen om haar moedigheid? En dan 180 graden draaien? Bert is nu de slechterik? wtf? Ze vertelt iets mega persoonlijks over haar relatie. Dat is al niet ok in mijn ogen, maar dit praat toch ook nog niet goed dat ze hem heeft bespied met een fucking camera? Wow wow wow. Oke ik ga verder kijken.
Edit 2: Oke ik kan die Joop echt niet uitstaan.
En waarschijnlijk moet ik hiermee naar het impopulaire meningen topic maar ik zou het dus niet super erg vinden als mijn vriend een prostituee bezoekt. Liever niet hoor, maar het is ook niet het einde van de wereld. Ik zou het wel heel erg vinden als hij erover zou liegen. Dus omdat ik deze impopulaire mening heb ben ik wel benieuwd hoe jullie tegenover deze Berphine kwestie staan.
Maar… Wie geloof je in dit verhaal? Ik vind het heel lastig.
Ik nam tot nu toe gewoon aan dat dit wel echt is gebeurd en Delphine dus de waarheid spreekt. Jij niet dus? (Ik ben wel pas halverwege de aflevering.)