Temptation Island #2

Nico’s opa is Josef Fritzl?!

16 likes

Nico praat altijd op een manier waardoor het lijkt alsof-ie geen bovenkanten heeft. Op dat screenshot hierboven ook.

Edit: HAHA oeps boventanden

16 likes

Haha moest lachen om bovenkanten maar snap wat je bedoelt

2 likes

Ja klopt. Hij lispelt een beetje, komt door de stand van zijn tanden denk ik

1 like

Wow, ze is echt onherkenbaar geworden.

6 likes

Nou looking good iig

21 likes

Ja, ik vind haar er zeker goed uit zien. Maar zonder voor foto had ik noooooit geraden dat het om haar ging.

1 like

Ja maar ik kreeg wel het idee dat ze door krijgt dat het probleem echt bij haarzelf ligt.

Die Wouter draagt trouwens echt maar één kledingmerk he :sweat_smile:

Edit: haha ik noemde hem eerst Remco?! Die naam vind ik beter passen hehe

6 likes

Is zijn eigen kledingmerk! Via via hoorde ik dat die twee alleen wat scharrelen en vooral meedoen voor de instafame.

4 likes

Ja wat denk je ook. Stiekem camera’s ophangen om je partner te bespieden ligt niet aan de ander nee. Ik schrok daar echt van. En al helemaal dat Bert dat weet en gewoon nog steeds bij haar is. Ik kan met niet voorstellen dat je iemand daarna nog kunt vertrouwen, vind dit echt zó’n inbreuk op je privacy.

10 likes

Nou inderdaad! Ik zie twee doodongelukkige mensen, hoop dat ze toch meer begeleiding krijgen dan alleen van Monica en Viktor :sob: Echt heel zielig hoe ze de beelden ook selecteren voor de kampvuren

4 likes

Ik las geloof ik ergens dat hij nog steeds bij dat bedrijf van haar ouders werkt dus ik hoop stiekem dat haar familie heeft gezegd “sorry meid maar we kunnen hem eigenlijk nog steeds wel gebruiken dus die blijft”

4 likes

Zou Delphine niet gewoon zelf vreemdgaan? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten…

4 likes

Ik vind het wel lastig met Delphine en Bert hoor, de dynamiek die zij hebben gaat er never nooit meer uit (zij geen vertrouwen, hij op z’n tenen lopen). Enige manier is allebei hun eigen weg gaan en een partner zoeken waarbij vertrouwen geen issue is (voor zowel Delphine als Bert).

1 like

Dit klinkt als een Ali express vertaling haha

1 like

Ik denk dat zoiets wel verbeterd kan worden door individuele therapie en relatietherapie. Delphine voor haar ziekelijke wantrouwen en Bert voor zijn verlatingsangst.

Wel echt ziek hoor dat Delphine op tv voor heel Nederland gaat zeggen dat Bert elke dag masturbeert. Dat is toch wel enorm prive.

13 likes

Goor dat ie masturbeert of dat zij het deelt op tv?

1 like

Ben wel echt benieuwd wat er volgende week aan de hand is met Delphine en Bert.

9 likes

Echt hè ik zou het echt niet waarderen als mijn partner zo over mij zou praten tegen anderen, laat staan op tv. Maar Bert zegt letterlijk “ach ja ik zie haar nog steeds doodgraag” 🤷

1 like

Lol Donna denkt alleen aan geld

3 likes