Maar onthoud goed dat dit allemaal bijdraagt aan je proces!!!
Donna reageerde echt veeeel te heftig op die beelden. Die zat echt te trillen van woede. Ja die Nico zat duidelijk te geilen op Presley en Donna is duidelijk mega onzeker maar meteen dat van de notaris bellen, dat hij haar familie te schande maakt?
âIk blijf altijd alleen!!!â Pubermeisje much?
Monica is wel lekker aan het stoken. Hoort natuurlijk bij het programma maar valt me op. Maakt die meisjes zo onzeker
Nou inderdaad wat een overtrokken reactie vond wel dat ze Delphine een beetje valse beelden hadden laten zien, op dat ene beeld na heeft Bert volgens mij alleen maar gehuild omdat hij haar mist⊠maar is en blijft temptation natuurlijk
Donna âMoet ik met hem nog kerst vieren met mijn familie erbij?â Hartstikke warm daar, mooie zomerse setting en mevrouw denkt aan kerst.
Ik snap het ook niet. Ze doen mee om âde connectie aan te gaanâ met een ander en zodra iemand dat ook maar een beetje doet worden ze boos.
Bij Temtation USA gaan de stellen daar echt veel beter mee om. Dit is gewoon hetzelfde format als de originele TI lijkt wel.
Donna heeft voor mij dikke minpunten gekregen door deze aflevering volgens mij voelt ze zich ook meer dan hem omdat hij âbij haar familie werktâ. Ze blijft dat maar herhalen. Ook dat over die advocaat vond ik vreemd. Ik vond het best wel duidelijk dat het om een grapje gaat goed hij dat zei van âvieze dingetjesâ.
Doet me een beetje denken aan Yasmine en Thomas.
âDat mijn oma dit moet zienâ
Je doet zelf mee, hoezo denk je dat niemand dit gaat kijken?
De hoofdmoot doet mee omdat er zoveel mensen kijken.
Ik moest echt lachen toen Julia zei âdie mannen zijn echt RAAR â hahahaha echt een beetje zoân middelbare school uitspraak
Ik vind haar wel leuk
Net even de Viewing Party gekeken (is met Gwen van Poorten en elke week iemand nieuws). Daar sprak Presley ook over Donna dat ze Nico vaak dreigde dat als hij haar iets flikte, hij zân baan en alles kwijt zou zijn.
Echt zoooân overdreven reactie van Donna. Benieuwd of ze zich de rest van het programma nog steeds oppermachtig voelt. Maar Monica lokte het ook nog eens extra uit met haar vragen/opmerkingen.
Ik vond Monica ook wel echt stoken in deze interviews. Elk fragment werd ingeleid met het bovenhalen van oud zeer. Vind dat wel echt lelijk, en niet âbijdragen aan het procesâ.
Ja ik vind haar ook de leukste tot nu toe. Vind Donna heel naar overkomen deze aflevering, als eerste reactie ook âdag jobâ doe toch normaal.
Nou precies. Zij is toch veel ouder?
Ik weet ook niet zo goed wat mensen zien in Donna, behalve dat ze knap is. Vind haar helemaal niet leuk overkomen.
hahahaha echt he
ik heb mijn moeder rond die leeftijd zelfs onder het genot van heel veel wijn huilend opgebeld en dit verkondigt đ„Čđ
Als je toch als man zijnde voor de vader van je vriendin werkt en zij zit bij elk ding wat je verkeerd doet in haar ogen te dreigen met âdag baanâ dan zeg je toch op een gegeven moment: toedeloe! Ik zoek wel wat anders.
Donna doet me denken aan dat verwende kind uit Charlie & the Chocolate Factory, Veruca Salt.
Ze vindt duidelijk dat Nico in zn handjes mag knijpen met haar, maar als je hoort hoe die relatie in elkaar zit dan weet je toch dat hij de komende twee weken opeens kan ademhalen. Dit gaat echt niet goedkomen hoor.
Bob (?) die wel een oogje op Donna heeft, die geeft mij echt de kriebels. â:dizzy:
Ja mij ook! Hij doet zo bezitterig pff back off vent