Weet niet wat ik er precies van moet denken dat de singles ook de beelden zien. Blabla de dames helpen met het proces… maar geeft ook veel ruimte tot stoken. 3 dagen van de partner gereduceerd tot 1 minuut en dat iedereen het dan daarover kan hebben… ik weet het niet
Ik vind de reacties ook nogal overdreven ja. En dat Donna meermaals zegt dat Nico haar belachelijk maakt, met de grond gelijk maakt en haar te kakken zet. Huh??? Er is nog precies niks gebeurd.
Al zijn de beelden van het kampvuur ook wel weer lekker uitgekozen natuurlijk. Maarja dat weet je van tevoren toch…
Hahahaha ik vind die rol als presentatrice haar ook zooooo niet passen
Holly bij love island is veel spontaner
Viktor daarentegen is een schatje die het volgens mij wel meent. Vond het zo lief dat hij vorig week ook bij de groepshug meedeed bij het afscheid. Ook bij elke ontmoeting handenschudden of een boks
Weet niet of ze heel erg gebonden zijn aan een script maar misschien komen daardoor die hoe voel jij je daarbij en gaat het vragen zo statisch over.
Ahahaha ik zit het nu te kijken en ik hoorde precies telkens die ‘gaat ut’ van Monica. Zo niet gemeend
Maar onthoud goed dat dit allemaal bijdraagt aan je proces!!!
Donna reageerde echt veeeel te heftig op die beelden. Die zat echt te trillen van woede. Ja die Nico zat duidelijk te geilen op Presley en Donna is duidelijk mega onzeker maar meteen dat van de notaris bellen, dat hij haar familie te schande maakt?
‘Ik blijf altijd alleen!!!’ Pubermeisje much?
Monica is wel lekker aan het stoken. Hoort natuurlijk bij het programma maar valt me op. Maakt die meisjes zo onzeker
Nou inderdaad wat een overtrokken reactie vond wel dat ze Delphine een beetje valse beelden hadden laten zien, op dat ene beeld na heeft Bert volgens mij alleen maar gehuild omdat hij haar mist… maar is en blijft temptation natuurlijk
Donna ‘Moet ik met hem nog kerst vieren met mijn familie erbij?’ Hartstikke warm daar, mooie zomerse setting en mevrouw denkt aan kerst.
Ik snap het ook niet. Ze doen mee om ‘de connectie aan te gaan’ met een ander en zodra iemand dat ook maar een beetje doet worden ze boos.
Bij Temtation USA gaan de stellen daar echt veel beter mee om. Dit is gewoon hetzelfde format als de originele TI lijkt wel.
Donna heeft voor mij dikke minpunten gekregen door deze aflevering volgens mij voelt ze zich ook meer dan hem omdat hij ‘bij haar familie werkt’. Ze blijft dat maar herhalen. Ook dat over die advocaat vond ik vreemd. Ik vond het best wel duidelijk dat het om een grapje gaat goed hij dat zei van ‘vieze dingetjes’.
Doet me een beetje denken aan Yasmine en Thomas.
“Dat mijn oma dit moet zien”
Je doet zelf mee, hoezo denk je dat niemand dit gaat kijken?
De hoofdmoot doet mee omdat er zoveel mensen kijken.
Ik moest echt lachen toen Julia zei “die mannen zijn echt RAAR ” hahahaha echt een beetje zo’n middelbare school uitspraak
Ik vind haar wel leuk
Net even de Viewing Party gekeken (is met Gwen van Poorten en elke week iemand nieuws). Daar sprak Presley ook over Donna dat ze Nico vaak dreigde dat als hij haar iets flikte, hij z’n baan en alles kwijt zou zijn.
Echt zooo’n overdreven reactie van Donna. Benieuwd of ze zich de rest van het programma nog steeds oppermachtig voelt. Maar Monica lokte het ook nog eens extra uit met haar vragen/opmerkingen.
Ik vond Monica ook wel echt stoken in deze interviews. Elk fragment werd ingeleid met het bovenhalen van oud zeer. Vind dat wel echt lelijk, en niet ‘bijdragen aan het proces’.
Ja ik vind haar ook de leukste tot nu toe. Vind Donna heel naar overkomen deze aflevering, als eerste reactie ook “dag job” doe toch normaal.
Nou precies. Zij is toch veel ouder?
Ik weet ook niet zo goed wat mensen zien in Donna, behalve dat ze knap is. Vind haar helemaal niet leuk overkomen.