Temptation Island #2

Volgens mij staat de eerste aflevering aanstaande maandag al op Videoland!

6 likes

Oh wat leuk, zin in!

2 likes

Ik keek het vorige seizoen op een site waarvoor een adblocker noodzakelijk was :joy:

Ik zie volgens mij de eerste aflevering al op videoland staan!

3 likes

Wow haha je hebt gelijk, ik had wel 17 maart in m’n hoofd maar dacht dat dat maandag pas was, tijd gaat zo snel

Ga ik kijken in m’n lunchpauze straks, zin in :star_struck:

3 likes

Er is nog een apart topic voor Temptation Island USA misschien handiger om daar verder te gaan omdat het anders straks door elkaar heenloopt met het nieuwe seizoen love or leave die in april begint

3 likes

Ik las zojuist dat Gianni (van de meegesmokkelde telefoon) een van de hoofdverdachten is in een onderzoek naar een crystal meth-lab. Heftig voor Melissa en hun kindje.

8 likes

Wowie… Oke.

Wat is er met Hans, waarom is hij niet in staat een telefoon te bedienen? (laatste zin artikel) weet iemand hier meer van? Nieuwsgierig much…

daar was ik ook al nieuwsgierig naar. Misschien is hij wel een soort geldezel, maar dat zie je dan weer vaker bij bankfraude en witwassen.

1 like

Vroeg ik me ook af ja. Een zin die vragen oproept.
Ik zie dit bericht ook net op insta bij fawrynotsawry, iemand slide in zijn DM en zegt dat melissa ook verdachte is, alleen daar zou tot op heden nog geen bewijs (of niet genoeg) voor zijn.

Ik vroeg me altijd wel af waar ze het van deden. Huis bouwen (op wielen), nieuw bedrijf, groot bedrijfspand… maar wat bizaaaar

6 likes

Welk seizoen is dat op Videoland? Nog met Rick als presentator of al met Monica?

Dacht met Rick

Edit: seizoen 5

2 likes

Hahaha sorry ik weet dat het de normale gang van zaken is. Maar dat balkje :joy:.

11 likes

Nou Melissa wist vast wel waar haar vriend mee bezig was gok ik zo.
Ze hebben nog even lekker kunnen genieten in Dubai alvorens hij zichzelf bij de politie heeft aangegeven :fu:

9 likes

1 miljoen straatwaarde PER DAG weyooo

4 likes

Vraag me nu wel af of dit ook de reden was dat ze tijdens temptation die telefoon hadden. Zogenaamd omdat je elkaar niet kan missen maar eigenlijk gewoon je drugszaak runnen.

25 likes

Wow ja idd

2 likes

Hahahah hardop aan het lachen om het balkje :joy::joy::joy:

1 like

Ik weet niet of t al gedeeld is maar Niels en Rosanna zijn voor de 14e keer uit elkaar

3 likes