Ja en dat hij wel wat dankbaarheid had kunnen uitspreken
Wie de fuck zal dat doen nadat hij/ zij gedumpt is via een filmpje?
Hij zoende iig niet met Liyah. Heb even opgezocht en het lijkt op Tyra, zat die er überhaupt nog in?
Kevin is echt giftig man. Heb echt medelijden met Eva, die heeft ook geen idee wat hij nou verwacht van haar. Dat kind heeft nog geen verkeerd woord gezegd.
Misschien Tyra? Aan het haar te zien?
Hij zoende inderdaad met Tyra.
Ik zit in Fadims (precies hier om) en daar zit zij ook in en heeft het toegegeven daar.
Ik moet de aflevering van vorige week en deze week nog kijken moet ik bekennen
Oh nee hoor! Ik lees zelf dit topic altijd en de berichten in Fadimās. Is mijn eigen schuld haha. Maar ik neem nooit de tijd om het te kijken. Door het te lezen loop ik niet helemaal achter
Over wie gaat dit? Haha
Miss Jaydi? Nu ze geen bericht had gekregen van Sonny
Maar Jaydi heeft toch al eerder ook al seks gehad met Ricky? Zou dan āsaaiā zijn als het om hun gaat
Agressieve seks van Greg, dan wil ik wel beelden hoor
Kom maar op de de infrarood camera.
Whatās up met Kevin? Hij trekt echt dat hele bericht van Eva uit zijn verband.
Kevin zoekt gewoon een excuus om met Kaylee te vozen op de dreamdate.
Ik krijg soms een heel ongemakkelijk gevoel als ik naar Eva kijk. Alsof ze een minderjarige mee laten doen en ik nu toekijk hoe haar eerste foute vriendje haar voor de gek houdt. Ik vind dat ze zulke jonge meiden echt tegen zichzelf moeten beschermen en uit het programma moeten houden
Maar die Liyah ziet toch ook dingen die er niet zijn? Dat ze denkt dat Greg heeeel lang deel van haar leven zal zijn, en dat hij al haar geheimen zal bewaren en dat dat echt een super speciale band is. Ehhh?
Haha ik verstond dat Kay zei: Kankerina, maar hij zei: kan Karina?
Ik ook Was gelijk wakker
Ben blij dat ze er nu achter komt dat haar vriend helemaal niks is š¤·
Je ziet haar in het voorstukje ernaar kijken en zeggen āok ik ga naar bedā. Gregory laat wel echt zien wat hij waard is hoor, door met een random andere chick te gaan zoenen.
Ik had het toch echt wel een beetje te doen met Gregory. Ja de eerste avond is hij op flirtgebied te ver gegaan met Daisy maar met Liyah is hij niet heel ver gegaan. Hij gaf ook al heel snel bij Liyah aan dat hij er wat hem betreft met Karina uit wilde komen. Ik denk ook niet dat Karina zo ver met Daryl was gegaan als ze andere beelden van Gregory had gekregen. Vind dat hun relatie wel echt om zeep is geholpen door de productie. Mjaaa aan de andere kant, dat is temptatioooon Als je denkt dat ze je willen helpen met het verbeteren van je relatie ben je wel bij het verkeerde programma.