Ze hebben niet het hele
proces
van Greg laten zien nee aan Karina. Dus om zeep geholpen is het zeker, haha…
Ik kan het woord ‘proces’ niet meer aanhoren hahaha wat een ellende
Ik volg dit hele gesprek niet. Angry Bird kan geen nette zinnen formuleren?
Jaa dus toch. Maar liyah gaat dus nog wel met hem op dreamdate? Die meid laat ook met zich sollen zeg.
En die Kevin ik moest meteen denken aan die reclame (wat?! Geen 3 kusjes?! xxx). Wat een tienermeisjes reactie zeg.
Kevin wil gewoon die verleidster doen dus hij gaat dat nu goed zitten praten tegen zichzelf door te doen alsof het z’n chick haar schuld is.
Omggggg
Ik ging net stuk om een tiktok. Ben alleen een kneus om het toe te voegen dus hier een screenshot… Lekker camera bewust bezig! Totaal gemist!
Jaaa ik zag het ook. En in het volgende shot zag je haar en vet onderuit gezakt zitten hahaha
“Lieve Kevin?? WHAT THE FUCK” Ik moest zo hard lachen hahaha.
“Ze noemt me nooit Kevin” Het is ook nooit goed
Haha ja ze doet nu wel stoer, terwijl je in de vooruitblik duidelijk ziet wat ze er echt van vindt
Ik vind Kevin misschien nog wel erger dan Sonny.
Mmmm maar misschien is er alleen voor de tv kijker geknipt, dat weet je ook niet zeker miss?
Wel stom zeg. Maar ja NL temptation zal dus nooit zoals de VS versie worden op deze manier
Ik las dit ook maar vraag me oprecht af of deze reactie van Kevin te voorzien was. dat hij zo zou flippen om ‘lieve Kevin’?!
En de deelnemers zijn sowieso altijd achteraf boos op het programma ofzo, alsof ze toch niet echt wisten waar ze aan begonnen. Zo naïef vind ik dat altijd.
Ja inderdaad, alsof het niet al seizoenen lang bekend is dat de productie manipuleert en bepaalt wat zij te zien krijgen en wat de kijkers thuis te zien krijgen. En dan nog verbaasd/beledigd zijn als het bij hen gebeurt
Ik denk dat ze dat allemaal wel weten van te voren, maar het pas écht beseffen als het werkelijkheid wordt. Denk echt dat het onderschat wordt wat het programma allemaal met je kan doen.
Haha alsof de VS versie zo integer en zonder manipulaties is. Dat is gewoon het concept.