Temptation Island #2

Ik zag die filmpjes ook ergens voorbij komen. Volgens mij bij Fawry en ik vind het zo jammer dat die meiden zich zo verlagen, sorry. Het zijn dit seizoen slimme meiden heb ik het idee maar dan krijg je weer dit soort filmpjes of het moddergooien via insta, waarom verlaag je je zo jeetje. Alles voor de 5 min of fame.

1 like

wtf.PNG

Tjeezzz Tahira WTF

1 like

Het 1 sluit het ander niet uit. Je kan en welbespraakt zijn en met je billen twerken op het internet.

6 likes

Zou er geen nieuwe aflevering moeten zijn? :thinking:

Donderdag toch altijd?

1 like

Morgen pas! Donderdag dn vandaag is woensdag

2 likes

Dikke tegenvaller, nog 2 werkdagen :yawning_face:

Huh? Morgen staat ie online dus best knap als je dan twee werkdagen hebt in de tussentijd haha

Of bedoel je dat je niet eerder tijd hebt om te kijken

2 likes

Denk dat @Pluisje dacht dat het donderdag was en er nu achterkwam dat het eigenlijk woensdag is. Dan valt het even tegen als je ipv een dag tot het weekend, nog twee dagen moet werken.

1 like

O ja dat klinkt wel logisch :joy:

Thanks voor het delen. Ze legt het best wel goed uit :blush:

1 like

ik vond het best een saaie aflevering maar kan niet wachtent tot de volgende!!

1 like

Mijn bloed gaat wel echt koken van Kevin.

En Karina, schijnheilig mens.

9 likes

Echt ik snap dat je geil bent, maar dat je dus zo de realiteit uit het oog verliest (dat mensen dit op televisie gaan zien) dat je gaat liggen neuken op televisie: ik kan er gewoon echt niet bij.

17 likes

Ik kan er ook echt niet bij dat je na al die seizoenen nog steeds denkt dat het niet wordt opgenomen. Gaat seksen en vervolgens in de camera doodleuk zegt dat “je respect voor Gregory wilt houden en daarom niet samen gaat slapen”

Doei meid.

24 likes

Die nieuwe tatoeage van Greg :joy:

1 like

Lijkt me voor hem ook best wel fijn om eens om te gaan met een vrouw die gewoon Nederlands spreekt.

40 likes

Nadat iemand hier laatst zei dat Kevin op de rode angrybird lijkt krijg ik dat echt niet meer uit m’n hoofd :joy:

Saaie aflevering dit keer. De volgende gaat wel weer meer drama komen denk ik.

8 likes

Hij noemde haar ook echt zijn soulmate? Zou ik best intens vinden als partner

7 likes

Ben benieuwd wanneer Jaydi er eindelijk achter komt dat Sonny al een hele tijd weg is :sweat_smile:
Monica ook gewoon weer “je hebt geen videoboodschap van Sonny gekregen” :rofl:

Edit: volgende week bij het kampvuur dus haha

12 likes