Ik zag die filmpjes ook ergens voorbij komen. Volgens mij bij Fawry en ik vind het zo jammer dat die meiden zich zo verlagen, sorry. Het zijn dit seizoen slimme meiden heb ik het idee maar dan krijg je weer dit soort filmpjes of het moddergooien via insta, waarom verlaag je je zo jeetje. Alles voor de 5 min of fame.
Tjeezzz Tahira WTFâŠ
Het 1 sluit het ander niet uit. Je kan en welbespraakt zijn en met je billen twerken op het internet.
Zou er geen nieuwe aflevering moeten zijn?
Donderdag toch altijd?
Morgen pas! Donderdag dn vandaag is woensdag
Dikke tegenvaller, nog 2 werkdagen
Huh? Morgen staat ie online dus best knap als je dan twee werkdagen hebt in de tussentijd haha
Of bedoel je dat je niet eerder tijd hebt om te kijken
Denk dat @Pluisje dacht dat het donderdag was en er nu achterkwam dat het eigenlijk woensdag is. Dan valt het even tegen als je ipv een dag tot het weekend, nog twee dagen moet werken.
O ja dat klinkt wel logisch
Thanks voor het delen. Ze legt het best wel goed uit
ik vond het best een saaie aflevering maar kan niet wachtent tot de volgende!!
Mijn bloed gaat wel echt koken van Kevin.
En Karina, schijnheilig mens.
Echt ik snap dat je geil bent, maar dat je dus zo de realiteit uit het oog verliest (dat mensen dit op televisie gaan zien) dat je gaat liggen neuken op televisie: ik kan er gewoon echt niet bij.
Ik kan er ook echt niet bij dat je na al die seizoenen nog steeds denkt dat het niet wordt opgenomen. Gaat seksen en vervolgens in de camera doodleuk zegt dat âje respect voor Gregory wilt houden en daarom niet samen gaat slapenâ
Doei meid.
Die nieuwe tatoeage van Greg
Lijkt me voor hem ook best wel fijn om eens om te gaan met een vrouw die gewoon Nederlands spreekt.
Nadat iemand hier laatst zei dat Kevin op de rode angrybird lijkt krijg ik dat echt niet meer uit mân hoofd
Saaie aflevering dit keer. De volgende gaat wel weer meer drama komen denk ik.
Hij noemde haar ook echt zijn soulmate? Zou ik best intens vinden als partner
Ben benieuwd wanneer Jaydi er eindelijk achter komt dat Sonny al een hele tijd weg is
Monica ook gewoon weer âje hebt geen videoboodschap van Sonny gekregenâ
Edit: volgende week bij het kampvuur dus haha