Temptation Island #2

Ja dit. Ook dat hij steeds zegt dat hij wel iets met haar zou willen als hij vrijgezel was. Niet echt leuk als je vriend dat steeds zegt lijkt mij

Aan de preview te zien, gaat ze het pas volgende week bij het kampvuur zien.

Haha ja ik zag het ook toen ik verder keek :sweat_smile:

Zal het kampvuur van Karina net zo gaan als bij Stefano toen? Nee hoor, niks gebeurd! Weet je het zeker? Ja echt! * Speelt geluidsfragment af van ketsende lichaamsdelen *. Zou echt mooi zijn :joy::rofl:

58 likes

Inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben ik weer met m’n screenshots

12 likes

Lol waarom haar naam tussen aanhalingstekens? Alsof ze suggereert dat het niet haar echte naam is

2 likes

Ja dat werd ergens ook gezegd dat ze haar naam heeft veranderd omdat ze een moord zou hebben gepleegd

2 likes

Wajow gaat wel van kwaad tot erger met de roddels

1 like

Tot zover een meer classy versie van TI.

37 likes

:joy::joy::joy:

Huh :joy:

1 like

Seriously, the juice.

Liyah lijkt me ook echt wel crazy, tbh.

8 likes

Gregory, Liyah en Karina verdienen elkaar allemaal :no_mouth: ik vind Roxanne trouwens echt een topper haha

4 likes

Het enige wat ik denk bij deze aflevering is: “Run Eva, runnnnnn!!” Wat een stoemperd is die “Kev” -op de Kayli manier uitgesproken-

6 likes

Hahaha ja ik heb het niet bedacht hè staat op die roddel accounts ergens zal straks eens kijken of ik wat kan vinden

Precies dit! Die is meer bezig met anderen te steunen/advies te geven dan dat ze zelf met de liefde bezig is, haha! Vind haar wel echt heel wijs. En knap ook trouwens :heart_eyes:

3 likes

Ja wat is die Kevin een klootzak zeg, jeeemig. Haar ook alles verwijten terwijl hij zelf een enorme hork is.

en ook boos worden om ‘lieve Kevin’ terwijl hij ziek lullige dingen zegt over haar en hun relatie?

4 likes

Kevin: een dametje zoals jij, die kom je niet heel vaak tegen. Dat is gewoon een dingetje op zich.

Kaylee, uit op complimenten: wat is er dan anders?

Kevin: Nou, gewoon, heel veel. Je bent echt een… een danseres of een… kijk jij bent gewoon echt een jij bent gewoon echt een dametje snap je dus echt een dametje dametje wat ik bedoel weet je wel gewoon echt een echte vrouw en dan nog effetjes een stapje extra. Daarom moet je jou gewoon beter leren kennen, gewoon een stukje uiterlijk ook he. Dat weet je toch ook op feesten enzo hele knappe meiden die spreek ik dan ook regelmatig. En dan dan zitten ze er best wel mee dat ze nooit echt echt aangesproken worden, maar dat komt omdat dan die drempel te hoog wordt voor de meeste gasten.

Wat zegt deze gast :joy: je moet hem niet teveel monologen laten voeren.

73 likes

Wat gregory volgende week zegt

wat zegt gregory in het voorstukje van volgende week? Iets met garage? Ik zat chips te eten dus hoorde het niet goed door het gekraak en nu loopt videoland vast :roll_eyes:

Wat Greg zegt in het voorstukje:

Volgens mij iets met jij was toch de eerste die gen**kt werd in de garage oid

Edit: ff snel terug geluisterd. Hij zegt “je weet wie zich als eerst liet n**ken in een garage toch?”

4 likes