Temptation Island #2

9 likes

@Pienchi en @Ananas jongoooons blurren zonder erboven te zetten waar de blur over gaat is niet handig

2 likes

Okeeee. Aangepast hoor

@Pienchi

Over voorstukje:

Ik denk dat het misschien gaat over de keer dat Karina al een keer was vreemdgegaan. Dat was zij toch?

1 like

Over Karina en Daryl:

Samenvatting

Hebben Karina en Daryl nou 2x seks gehad? 1x in de badkamer en dan nog 1x op de dreamdate of heb ik het nu verkeerd begrepen? Wel heftig dat je dan zodanig veel schijt hebt dat je het gewoon nóg een keer doet, met je “ik blijf respect tonen aan Greg”

7 likes

Ook over Karina en Darryl

Samenvatting

Ze hoopte op de dreamdate wat diepgaandere gesprekken te hebben. Dat diepgaandere is gelukt, maar ik vraag me echt af of het bij haar en hem niet gewoon alleen die fysieke aantrekkingskracht is. Naar wat we gezien hebben, hebben ze geen een echt diepgaand gesprek gevoerd

4 likes
Karina en Daryl

Ja geloof het wel! Ik snap ook niet dat ze echt gewoon keihard neuken. Bedoel ALS je het dan wil doen dan kun je toch ook zo stil mogelijk proberen ofzo haha?

3 likes

Stamt die roddel niet gewoon af van het strafbare feit tegen die vlogster, waarbij de roddel gaat dat zij de dader was en primair werd verdacht van poging doodslag maar uiteindelijk voor iets anders werd veroordeeld? Moord en doodslag wordt nog al eens door elkaar gehaald.

1 like

Zou kunnen ja, dat ze naar aanleiding daarvan haar naam heeft veranderd, als dat ĂŒberhaupt al waar is :joy:

1 like

Dat moment ook dat Kayli en Kevin in de hotelkamer met badkleding voor de spiegel staan. Meid, je hebt een lichaam. We know. Breek je rug nie.

7 likes

Oke ben ik weer

2 likes

Hmmm?

4 likes

Alles op Insta is veel interessanter dan de hele serie :eyes:

25 likes

Als ik Kevin hoor praten cringe ik elke keer zo hard. Die knul moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Hij heeft volgens mij echt moeite met woorden en taal. Hij zegt steeds zulke onnavolgbare dingen. Hij kan toch gewoon niet zo goed communiceren en zich uiten. Dan snap ik wel dat je geen diepgaande gesprekken kan hebben.

4 likes

Wow zou Marco dan toch eindigen met Tahira?

dat zou me ook helemaal niks verbazen. Wat een nare gast is dat.

1 like

Nou idd. Telkens benoemen dat als hij vrijgezel was geweest er heus wel meer gebeurd zou zijn. Oftewel je vindt haar gewoon leuk maar doet nog niks omdat je nog in een relatie zit (alleen maar goed natuurlijk maar dat uitspreken is een tweede). En dat ze zijn soulmate is enz. Zou me niks verbazen als er nu alsnog iets tussen hun is.
En zij spreekt uit dat ze hem ook meer dan leuk vindt

Als ik Denise was zou ik hem ook zeker niet meer met haar vertrouwen. Ook niet als “vrienden”
En als hij dat niet zou accepteren, zou dat ook genoeg zeggen toch?

4 likes

Maar ook altijd verkeerd gebruik van uitspraken: “Word ik op de feiten gedrukt
 uhhhhh met m’n neus op de feiten
” :rofl:

2 likes

Die verkeerde uitdrukkingen en spreekwoorden signaleer ik ook in dit seizoen vaker dan de vorige keren, heb ik het idee haha

2 likes

Ik zie dit echt heel anders, ik vind hem super op de vlakte tegenover haar. En zulke dingen zegt hij omdat de productie dat vraagt. Als die daar zitten en zeggen: “Hey, stel je was vrijgezel, zou je haar dan willen? En neem de vraag mee in je antwoord.” tsja, dan zeg je zoiets. Vind hun allebei juist heel respectvol naar elkaar toe, en zij ook nog eens naar zijn relatie.

5 likes