Ik moet de afl van vandaag nog kijken maar als ik dan zie dat dit topic 68 nieuwe posts heeft heb ik er HELEMAAL zin in.
Niks gelezen overigens, wil verrast worden. Wie heeft dit ook?
Ik moet de afl van vandaag nog kijken maar als ik dan zie dat dit topic 68 nieuwe posts heeft heb ik er HELEMAAL zin in.
Niks gelezen overigens, wil verrast worden. Wie heeft dit ook?
Nou ja als Marco toch voor Tahira blijkt te gaan kan ik het hem niet kwalijk nemen eigenlijk. Denise lijkt me echt een hele vermoeiende vriendin.
Jeetje waarom wil Tyra dit zo graag delen
Ja klinkt als iets wat normaal wel uitgezonden zou worden, drama
Aan de andere kant. We zien nooit beelden uit accommodatie singles
Vond de aflevering van vandaag een beetje saai! En jemig, wat is Kevin toch een flapdrol. Ik kan echt niet naar hem luisteren!
Ik vind Tahira en Marco veel leuker samen haha
Maar vind Denise dan ook echt vreselijk
Ik snap m niet
Zó impulsief ook. Eerst klaagt hij erover dat hij het eerst had willen uitpraten met Karina voordat hij verder kan, maar vervolgens laat hij meteen z’n tattoo coveren
Ook teringlelijk gecovered, je zag die halve naam nog
Ik vind het echt raar dat Jaydi nog steeds niet weet dat Sonny weg is. En Monica vraagt haar wel gewoon over de videoboodschap. Nu zal dat natuurlijk bij het kampvuur wel komen maar ik vind het wel vreemd dat ze ook geen extra beeld ofzo hiervan hebben laten zien.
En ik vind Kayli echt vreselijk aanstellerig
Het leukste aan de aflevering vond in nog de schattige poezen.
Ik ben ook benieuwd naar wat sonny te zeggen heeft volgende week
Is gemakkelijk te voorspellen, hij schiet waarschijnlijk totaal in de slachtofferrol en zegt daarna dat hij een beter mens is geworden door de ervaring
Pffff hoezo leen/geef je iemand zoveel geld ik vind ze allebei dom
Nou idd… Ik gok dat ze naar der centen kan fluiten nu, dure les!
Wat een loser.
Maar zij is ook dom.
Ja wtf hoe goed ken je zo iemand nou echt?
Wel juicy allemaal dit. Ik volg dit seizoen alleen de koppels op insta, maar bij de verleiders is veel meer interessante info te halen zo te zien.
Daryl die aan Karina vraagt: hoe heb je het ervaren qua persoonlijke groei.
OMG.