Temptation Island #2

Juiceeeehhh

Hoezo dan? Wat zou Liya bij Denise moeten? So many questions haha

1 like

Huh, wacht ff? Snapnie?

1 like

Ze had iets gezegd over de (trouw) ringen ofzo snapte het ook niet

Kan ik die live ergens terugkijken ofzo? En welke Defano? Holwijn?
Waarom mis ik de belangrijke thee altijd!

Ze noemde me geen eens AAPJE :rage::rage::rage:

7 likes

Ja ik heb het net teruggekeken. Echt zijn interviewstijl zo op zoek naar sensatie

1 like

Moet ik hem gaan volgen om het terug te kunnen kijken?

1 like

Zie mij needy zijn voor juice :joy:

2 likes

Nee! https://www.instagram.com/tv/CK41IhmJl1k/?igshid=1tzrnnlk4ekiz

En dan naar minuut 99 scrollen

4 likes

Marco en denise (en lyiah)

Ik vermoed door alle juice nu wel dat marco denise ten huwelijk heeft gevraagt. Daisy plaatst in haar stories iets over dat Liyah zowel Sorelis als Marco belachelijk heeft gemaakt omdat die verlovingsring van hun beiden blijkbaar een pandaro ring is van 90 euro. Daisy zegt vervolgens dat Marco daarom zo boos is op Liyah omdat zij iemand die hem heel dierbaar is pijn heeft gedaan oid.

1 like

Thank you, ik heb het terug gekeken en mijn conclusie is dat ze allemaal 12 zijn haha.

Em Greg is echt een lul, geef dat geld gewoon terug.

3 likes

Jeeeezus ten eerste wat is die defano een vervelend sensatiezoekend ventje en ten tweede, ik versta echt amper wat van die straattaal :rofl:

Met moeite een stuk gekeken en ik vind ze eigenlijk allemaal maar zielepieten.

1 like

De after juice is nog beter dan het hele seizoen bij elkaar :joy::joy:

Even een samenvatting van de live voor de liefhebbers. Moest wel even door alle straattaal heen luisteren want deze tatta weet nog net wat de betekenis van osso is.

Na Tempa zagen L (Liyah) en G (Gregory) elkaar en kwam G ook bij L thuis. G zei dat hij geld nodig had voor een ander huis en dat heeft L hem gegeven als lening. Maar hierna ging G volgens L een beetje lopen feesten met haar geld. Toen ze later op een feestje waren heeft G met D (Daisy) gezoend en daar was L niet blij mee. K (Karina) was ook het feestje en K en G hebben de hele avond een beetje om elkaar heen gehangen. Daar was L niet blij mee en later is K buiten uitgevallen tegen L en noemde haar een kleine bitch ofzoiets.

En daarna kreeg L berichten op Insta van G (Gulcin) dat ze wist waar L woonde en ze langs zou komen om L een high five te geven in het gezicht.
L kreeg ook een spraakmemo waarin M (Marco) zei dat L blij moest zijn dat ze D (Denise) niet tegen zou komen want die zou L hard klappen. En M zei ook dat L een bitch was.

Eindstand: L heeft nooit het geld teruggekregen en heeft G geblokt op alles. Ze heeft ook aangifte gedaan wegens de bedreigingen.

Echt man man man, hoe zijn dit volwassen mensen?

12 likes

Haha waar hebben al deze mensen lopen feesten in september/oktober dan? Ik bedoel in juli/augustus waren de kroegen nog wel wat open maar nadst temptation was afgelopen zaten we al in een dikke lockdown. Naja vast in influencerland

Edit: hoorde ook bij fawry dat ze dit weekend met alle verleiders/verleidsters een huisje gaan huren

12 likes

Snap echt niet wat Gulcin hier opeens in dit verhaal doet :joy:

13 likes

Haha ik vind dit weer zo’n domme twist. En jeetje wat een geld dat je uitleent, echt niet ok van Greg om niets terug te betalen. Snap wel dat ze over de zeik is

(Wel lekker wakker worden zo)

Die wil op insta/internet ook ineens stoer onderkomen ofzo. Ze heeft wel vaker van die “stoere” uitspraken gedaan. Ze zit ook in Fadims fb. Daar vertelde ze toen ook over haar ring toen dat daar ter sprake kwam. Ook dat ik dacht meid praat normaal

Jeetje wat een drama. Zag dit net ook nog nog bij Fawry

1 like

Ik heb echt extra breinkracht nodig om deze screenshots te lezen

54 likes