Liyah haar Instagram heeft ook meteen een slotje, paar uur geleden nog niet.
Wat een stelletje stampvoetende peuters zeg, jeeeeemig. Wat doet die Daisy daar ook ineens tussen, je kunt in dit soort situaties gewoon beter je mond houden. Vanavond om 19:00 Fawry met z’n temptation recap, ben benieuwd!
Oké, ik vond de aflevering van gisteren nogal saai, maar deze info is wel leuk, haha. Wat een gedoe zeg!
Hahahaha dat deze mensen zin hebben in zoveel drama in hun leven. Kan dan niemand het gewoon een keer laten gaaaaan?
Hahahaha ik ga stuk om Kevin die op de rode angry bird lijkt en de tea in dit topic is echt mega chill
Maar het is ook wel hoe de rest daarop reageert hoor, want Liyah leent geld uit aan Greg wat hij niet terug betaalt. Greg is de boosdoener.
En Liyah zegt blijkbaar, terwijl iedereen het opneemt voor Greg (?? Why) dat ze hun bek moeten houden met die cheap ring van 100 euro van de Pandora. Niet netjes. Ben benieuwd of het waar is, ik vermoed van wel. Maar vervolgens krijgt ze van 3 kanten bedreigingen?? Dat is ook niet normaal toch?
En logisch dat Marco Denise ten huwelijk vraagt volgende aflevering. Hij heeft het de eerste aflevering op tv laten zien en ze zijn beiden niet vreemdgegaan oid. Hij moet nu wel, want Denise gaat die ring/plan anders wel zien op tv.
Misschien bedoelt Denise dit wel met “poppenkast”, achter de schermen is het een grote chaos
Sowieso waar bemoeien mensen zich mee met hoe duur de ring is?
Liever het budget in een superfancy bruiloft
Of gewoon geen superfancy bruiloft. Trouwen gaat niet om de cash.
Ik blijf gewoon de screenshots posten haha
Wat een gedoe over een ring.
Wel erg dat Gregory dus bij meerdere mensen geld leent.
Wow sowieso leugens dit van Gregory
Als ik deze screenshots van Greg lees denk ik gelijk hij is de niet-anonieme versie van die whatsapp fishing dat het zogenaamde ‘kind’ met een nieuw nummer de ouders appt voor geld
Haha wat fucking kinderachtig allemaal. En ze zegt echt 92928x het woord ‘eindstand’.
Ja, en; “besef” “dus volg” “je weet toch”
Die Pandora ring is toch gewoon spon?
Daisy heb ik overigens nooit meer in beeld gezien
Haha nu ben ik wel benieuwd waar Gregory dan al dat geld voor nodig had, lijkt me niet iemand met een drugsprobleem (daar denk ik altijd gelijk aan bij dit soort situaties).
Paar joints per dag zou me niet verbazen bij hem. En misschien heeft hij wel geen werk, zou me ook niet verbazen. Echt zo’n flierefluiter.
hahahaha ik ga stuk, die kop ook
Waarom zie ik de laatste aflevering niet op video land? Aflevering 13 dus