12 is de laatste
Ow haha oeps was alles in 1x achter elkaar aan t kijken en dacht dat gisteren dus de laatste aflevering was dat ze elkaar weer zouden zien. Jammer nu moet ik dus alsnog een week wachten
Haha zo kut is dat he
Ben je serieus over die sponvraag?
Ja pffff achjaa
Ja, wel toevallig dat Sorelis en Greg dan allebei zo’n ring hebben toch?
Ja ik denk dat het wel toeval is, anders is het wel een heel vooropgezet plan dat zij hun vriendin ten huwelijk moeten vragen, dat Pandora ze van te voren benadert (hoe dan? ze zijn tenslotte nog niet bekend in het begin) en zij dan ook nog eens dezelfde ring van Pandora krijgen? Neem aan dat ze op zijn minst dan 2 verschillende zouden geven.
Nee vind dat echt te ver gezocht.
@ZusjevanJoost @desecretaris ik vond het best aannemelijk gezien het concept van love or leave, tis toch reclame voor zo’n merk en kan me ook voorstellen dat zoiets wordt aangeboden vanuit de productie. Dat aanzoek van sorelis was ook best wel staged toch? Op zo’n locatie?
Ik denk dan dat de productie dat zo leuk vond en het is ook goed voor op tv dat ze daar zeker aan hebben meegeholpen. Dus in die zin wel staged ja. Het aazoek van Sorelis bedoel ik dan.
Ik denk niet dat Pandora 2 dezelfde ringen zou geven maar dat is mijn gedachte. Zou ik echt super raar vinden, haha
Ben inmiddels zo gewend aan verkapte spon dat ik nu alles van spon verdenk haha. Maar ja ik weet t ook niet, had gekund.
Hmm, ik denk dat ze de ring dan wel nog een aantal keer beter in beeld hadden gebracht. Ik wist tot ik die printscreen hierboven zag niet (meer) hoe die ring er van dichtbij uitzag.
Haha snap de gedachte. Is wel vaker bij dit soort programma’s. Ineens een “dit is mede mogelijk gemaakt door”… maar hier was er geen enkele verwijzing of hint naar Pandora
Toeval? Toeval? Dit is godverdomme meant to be! Connectie! Soulmates! Energy doesn’t lie!
Ze smashten gewoon al voordat ze elkaar kenden joh
Ja alles kan. Alleen de naam Pandora is nooit in beeld geweest, dus lijkt me niet. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Dit merk heeft geen NL’s kantoor en werkt in principe niet met influencers samen, dus lijkt me sterk dat ze dan temptation gaan sponnen
En ik denk dat Pandora dan wel een duurdere ring zou geven
Hij zegt dat hij haar terug gaat betalen onderin… Maar bovenin zegt hij dat het geld allang terug had kunnen zijn, maar ze koos voor de cloud. WTF dude, had het dan 1 nooit geleend of 2 meteen terug betaald toen ze er om vroeg. Ik vind hem echt een sukkel!
Ik hoop eigenlijk nu dat Karina en Greg niet meer bij elkaar zijn, bah!
Ik vind dit echt belachelijk van Greg, hij moet dat gewoon terugbetalen. Maar stiekem voel ik ook 0% medelijden met Liyah, vooral na die verhalen over die youtubster en dat ze zo minachtend doet over die ringen. Vind haar echt zo laag doen. Zo zonde want het lijkt me echt een slimme meid (ze deed toch psychologie ofzo?) die als ze gewoon normaal zou doen en niet mensen zou gaan mishandelen of zo minachtend zou doen, best ver zou kunnen komen. Maargoed met die ring begrijp ik misschien ook niet omdat ik helemaal geen dure ring zou willen en 90 euro al veel vind daarvoor. Stop het liever in de bruiloft of de huwelijksreis en ik vind dat anderen daar echt niks over te zeggen hebben en je ook niet op elkaars bankrekening kan kijken.