Temptation Island #2

Wat ik niet snapte, is dat Liyah steeds zegt: ik heb alleen de foto van de ring gepost, andere mensen gingen lachen

Hoezo is het okay dat je die ring/prijs opzoekt en op insta zet? Is sws onsympathiek toch

4 likes

Haha nee ik ben niet verrast, Marco deed het iets te perfect met zijn Mallorca verhaal. Zou mij niet verbazen dat er niet chickies even een boekje open doen wat daar daadwerkelijk gebeurd is.

1 like

:sob: nooooo niet Marco

Gregory is echt full on red flags. Sorry hoor maar je kan die vent sinds de afgelopen afleveringen toch niet meer serieus nemen. Nul zelfreflectie, volledig lichamelijk flippen omdat je meid met een ander zoent, dronken met een andere meid tongen terwijl er iemand verliefd op je is en je die gevoelens tot nu toe op zijn minst gevoed hebt en dan nu weer ‘ze had het al kunnen hebben maar ze koos voor de cloud’? Gozer. Je hebt bij haar geleend dus je meit hoe dan ook terugbetalen. Alsof het haar schuld is. Vind die gast echt walgelijk. Maar okĂ© al die gasten zijn een voor een walgelijk.

Van Marco ‘tahira is mijn soulmate, zit in dr sexy setje op me, maar ik kan niet met haar in hetzelfde bed slapen’ heb ik ook echt geen hoge pet op.

15 likes

Help a grandma out, wat betekent dit?!
Internet fame ofzo?

13 likes

Van Marco had ik stiekem dit ook wel verwacht. Hij lijkt me niet het type wat gewoon eenmalig vreemd zou gaan maar echt een ‘diepere connectie’ (:face_vomiting:) zou krijgen met iemand en echt verliefd zou kunnen worden op iemand anders. Wat in mijn ogen veel erger is. Maar met kerst stonden Denise en de zus van Marco toch bij dezelfde kerstboom? Zouden ze daarna alsnog bij elkaar gekomen zijn?

1 like

Haha maar echt, ik zit hier ook alleen maar te denken ‘cloud? Wat is cloud?’ :older_woman:

3 likes

Marco is toch allang ‘vreemdgegaan’ tijdens Temptation. Al die dingen die die zegt, die aanrakingen, sorry hoor :lying_face: Kan me niet voorstellen dat hij en Denise gezellig samen op de bank dit zitten te kijken

1 like

Hahaha ja dat hij nog serieus zei tegen Kaj dat hij de hoop had dat Tahira gezellig langs zou kunnen komen bij ze thuis. Lol, doe normaal. Zo’n chick kwam mijn huis niet in hoor.

12 likes

Ik hoorde ook een voicememo van Marco naar Liyah dat Denise haar zo hard zou schoppen dat ze 3 dagen later wakker zou worden en dat ze een bitch is. Had ik niet van hem verwacht.

2 likes

Urban Dictionary zegt: “Clout is being famous and having influence”.

7 likes

Ik vind het ook echt jammer vond hem echt lief overkomen tot nu toe. Denise vind ik maar irritant met haar Engels de hele tijd :sweat_smile:

Cheeee cannnnn haffff himmmmmmmmm

Owja en:
Aiii ammm the prizeee

:woman_facepalming:t2:

8 likes

Die zegt dan in de aflevering als ze weer bij elkaar komen: “Well, it’s all fine now!”
Die chick houdt teveel van hem om hem te laten gaan, ik gok dat ze zijn slippertje(s) wel laat gaan.

3 likes

Yaaaassss, Temptation Island USA is terug vanaf 4 maart!!! :raised_hands:t5:

16 likes

Helemaal mee eens. Ik heb een Arubaanse
vriendin en zij doet dat ook continu. Ik vind het leuk en gezellig :heart:

4 likes

Precies dit. Of misschien zijn ze (daardoor) wel meertalig opgevoed, dat het voor hun ook meer gebruikelijk is om talen “door elkaar” te spreken. Ik vind het ook wel wat hebben eigenlijk. Het maakt je meer persoonlijk en uniek zoals je bent

4 likes

Het is uit tussen Karim en Roshina

6 likes

Het houdt niet op deze week. Nu deelt Fawry op Insta dat Eva bij de GGD werkt en de testgegevens van de rest zou hebben bekeken. Zo kwam ze er dus achter dat Greg corona had en dat heeft zij weer gedeeld met de rest.

#drama

21 likes

Ik ga nu het seizoen met Deborah Leemans en ZWANETTA kijken

42 likes