Hahahah deze is goud! Timtation is iconisch
En dat Greg terwijl hij in quarantaine moest naar dat feest is gegaan en zo de helft besmet heeft
Echt sjieke tempa dit. Wat een gĂȘnante vertoning dit jaar
Wat een mafkees
Hahahah de drama gaat maar door. Wat een groep idioten is het dit jaar weer
Classy versie ammehoela
Blijkt dus dat Marco is vreemdgegaan met Tahira bij thuiskomst en dat Tahira, Denise heeft geappt om het haar te vertellen. In de aflevering over twee weken zien Denise en Marco elkaar weer voor het eerst (?) na dit voorval. Bron is Fawry, ben benieuwd. Meestal heeft hij het wel bij het juiste eindâŠ
Wat een verrassing. Doet hij toch wel dingen ondanks dat hij in een relatie zit, itt wat hij in de afleveringen steeds zegtâŠ
Hij is dus gewoon erg camera bewust bezig geweest! Sneaky prince charming!
Ik ga er eigenlijk vanuit dat âblowenâ in deze zin betekent: veel geld uitgeven
Ja dat denk ik ook idd. Zou wel heel bizar zijn als ie voor duizenden euroâs wiet koopt ook
heeft iemand hier nog die foto van kevin met dunne lippen? kan hem niet meer vinden ):
zo chill dat je zo snel bent, thanks
tuurlijk sowieso doen
Hahahaha love this
Haha ik ben dus altijd âwakkerâ voor de nieuwe aflevering door het tijdverschil en vind het dan altijd jammer dat ik pas de volgende ochtend jullie reacties kan lezen
Plus 1!
De prijs voor mijn favo quote uit deze aflevering gaat naar Gregory: âdus je laat je gewoon neuken op televisie terwijl je geen toekomst ziet met diegene??â. Nadat Monica vroeg of Karina een toekomst zag zitten met Daryl en ze antwoord met een nee
GEDISRESPECT. Kolere, hahaha. Wel een beetje flauw dat ze alle koppels niet ff in één aflevering hebben gestopt. Wil gewoon weten of Marco nou echt is vreemdgegaan of niet.