Temptation Island #2

Hahahah deze is goud! Timtation is iconisch

5 likes

En dat Greg terwijl hij in quarantaine moest naar dat feest is gegaan en zo de helft besmet heeft

11 likes

Echt sjieke tempa dit. Wat een gĂȘnante vertoning dit jaar

15 likes

Wat een mafkees :joy:

Hahahah de drama gaat maar door. Wat een groep idioten is het dit jaar weer

8 likes

Classy versie ammehoela :joy:

7 likes

Blijkt dus dat Marco is vreemdgegaan met Tahira bij thuiskomst en dat Tahira, Denise heeft geappt om het haar te vertellen. In de aflevering over twee weken zien Denise en Marco elkaar weer voor het eerst (?) na dit voorval. Bron is Fawry, ben benieuwd. Meestal heeft hij het wel bij het juiste eind

14 likes

Wat een verrassing. Doet hij toch wel dingen ondanks dat hij in een relatie zit, itt wat hij in de afleveringen steeds zegt

7 likes

Hij is dus gewoon erg camera bewust bezig geweest! Sneaky prince charming!

4 likes

Ik ga er eigenlijk vanuit dat ‘blowen’ in deze zin betekent: veel geld uitgeven

5 likes

Ja dat denk ik ook idd. Zou wel heel bizar zijn als ie voor duizenden euro’s wiet koopt ook

heeft iemand hier nog die foto van kevin met dunne lippen? kan hem niet meer vinden ):

7 likes

zo chill dat je zo snel bent, thanks

1 like

tuurlijk sowieso doen

1 like

Hahahaha love this

Haha ik ben dus altijd “wakker” voor de nieuwe aflevering door het tijdverschil en vind het dan altijd jammer dat ik pas de volgende ochtend jullie reacties kan lezen :joy:

1 like

Plus 1!

1 like

De prijs voor mijn favo quote uit deze aflevering gaat naar Gregory: “dus je laat je gewoon neuken op televisie terwijl je geen toekomst ziet met diegene??”. Nadat Monica vroeg of Karina een toekomst zag zitten met Daryl en ze antwoord met een nee :joy::joy::joy:

34 likes

GEDISRESPECT. Kolere, hahaha. Wel een beetje flauw dat ze alle koppels niet ff in één aflevering hebben gestopt. Wil gewoon weten of Marco nou echt is vreemdgegaan of niet.

7 likes