Wow die cliffhanger op het einde
En wow Ricky en Jaydi die even uitspraken doen over dat ze mogelijk volgend jaar een kleintje bij zich hebben⊠okeee
Wow die cliffhanger op het einde
En wow Ricky en Jaydi die even uitspraken doen over dat ze mogelijk volgend jaar een kleintje bij zich hebben⊠okeee
Inderdaad heftig.
Wel heel leuk voor ze dat ze nog samen zijn. Is dit niet de eerste keer ooit in de geschiedenis van TI dat een koppel gevormd op het eiland nog samen is tijdens de hereniging?
Pommelien en ?? hebben ook lang een relatie gehad.
Oja! Die was ik vergeten.
Lize en Ken?
Dit doen ze altijd toch?
Oja! Oke laat maar, blijkbaar gebeurt dit best vaak.
Omg het doet wel fysiek pijn om te zien hoe Greg die beelden van een neukende Karina ziet hoor
Ja vond ik ook. Ergens denk ik ook dat doordat ze allebei net wat te heetgebakerd zijn, ze nu uit elkaar zijn. Als Greg zich voor het eerste kampvuur net wat meer had ingehouden met zijn âdit is niet mijn zenderâ en Karina had net iets minder harde conclusies uit haar beelden getrokken, dan waren ze nu nog samen geweest.
Ik word geeeeeek haha, mijn vriend en ik hebben een dag vrij en ik wil gewoon ff Tempa kijken. Komt ie eerst: ik ga een lamp vervangen, de stroom moet uit. Daarna gaat ie de afwasmachine naast me staan uitruimen. LAAT ME NOU FF KIJKEN
Sowieso is Greg vet gegroeid gedurende het programma en ze hebben dit totaal niet laten zien. Vind ik echt vet lullig, voornamelijk met de nieuwe insteek van het programme vind ik dit echt irritant.
Ik vind eigenlijk van wel. Natuurlijk veranderd iemand niet in 2 weken maar ik denk dat hij zeker wel goed bezig was na de eerste dag. Het verslechterde pas weer toen Karina achter haar poes aanliep
Wel attent van het programma dat als je niet samen met elkaar naar huis wil je wel direct daarna een bus mag delen samen haha
Hetzelfde als Quinten en Channah. Die hebben zĂł vaak ruzie. Ook als je hun vlogs kijkt. Het is bijna alleen maar gezeik naar elkaar toe
Ik ga stuk alleen een like was niet genoeg
Ricky en Jaydi al horen praten over kinderen, gaat snel! Ook dat ze al bij hem inwoont. Denk dat Corona er ook wel wat heeft versneld?
En zwaar benieuwd naar volgende week, deze aflevering was niet heeeel verrassend per se
Ze woonde bij Sonny en moest terug naar haar ouders, denk zeker dat dit er ook mee te maken heeft.
Maar die cliffhanger is wel echt smullen! Wel chill voor ons dat de dirt nog wel op tafel komt voor de laatste aflevering en niet alleen halfslachtig achteraf via insta
Ze zegt: âhet gras is groener waar je het (be)watertâ