Nou wel echt jammer dat je dus helemaal niks van een confrontatie gezien hebt tussen Sonny en Jaydi
Wat een saaie aflevering zeg tjemig. Laatste stukje met gezeik van Sonny maar doorgespoeld. Ik hoef echt niet te horen hoe hij op 400 manieren aangeeft zo vErAnDeRd te zijn. Alsof hij precies nu zegt, wat hij op internet over zichzelf heeft gelezen. Ook raar dat hij en Jaydi elkaar niet meer ontmoeten, jammer.
Echt bizar dat Jaydi nu al zei dat ze over een jaar misschien al een kleintje hebben, ze zijn dus actief aan het proberen om kinderen te krijgen? Klinkt goed na een relatie van 3 maanden, waarbij je 0 verwerkingstijd hebt genomen om je relatie met een narcist te verwerken.
Ik heb uit de opmerking van Jaydi totaal niet begrepen dat ze nu actief bezig zijn met kinderen maken. Ze deden er eerder een beetje lollig over dat hun familie het wel ziet zitten en die opmerking van ânou wie weet over een jaar he, HA HAâ klonk eerder een beetje sarcastisch weglachen
Juist bij dat soort âgrapjesâ is er binnen no time een baby
Ricky zal vast een stuk beter voor haar zijn dan Sonny hoor, maar denk het voor Jaydi goed was geweest om even op haar eigen benen te staan. Ze komt opnieuw heel afhankelijk over.
Dat beeld van Sonny die een vlinder tekent in het zand zal ik voor altijd koesteren hoor, wat een vent
Poëtische beelden
Ik ook niet
Maar jaydi ook niet dus vpe (veel plezier ermee)
Sonny is een flapdrol, maar ik vond zijn filmpje voor Jaydi wel echt heel lief
Ik denk ook echt dat hij eigenlijk oprecht een lieve gast is, maar gewoon niet zo snugger is en daardoor niet kon zien dat zijn beeld van een relatie hebben en de opmerkingen die hij maakte een beetje weird en manipulatief warenâŠ
Meer een kop dicht en neuk me voor 1 keer⊠Oké bye!
Of Dennis
Ben ik heel fout als ik ze alle 3 wel zou willen doen⊠Voor een keertje of in een wilde droom ofzo!
Wat is het toch ook een spirituele jongen he
Ik keek het toevallig vanochtend nog eens met ondertiteling en daar staat het ook als een normale zin
Hahaha ja dat is altijd genieten
Oke ik vraag het hier omdat ik het echt niet begrijp en oprecht benieuwd ben of jullie het wel volgen. Als mensen in temptation zeggen dat ze hun partner zoveel hebben âgeholpenâ met alles. WĂĄt bedoelen ze daarmee? Vooral Sonny zegt het veel en ik neem het wel met een korrel zout, maar hij gelooft volgens mij oprecht dat hij Jaydi en zijn exen veel heeft geholpen. Waarmee kan je je partner helpen? Praktische dingen, huishouden, taxi spelen? Geld? Schoolwerk? Of âemotionele ontwikkelingâ? Waarschijnlijk die laatste, maar dan blijft mijn vraag staan waarmee iemand concreet geholpen wordt.
Ja vraag ik me ook af inderdaad. Misschien ook een stuk zelfvertrouwen?
Ik denk inderdaad emotioneel.
Maar nog meer denk ik: Sonny heeft zichzelf geholpen in zijn droombeeld belangrijk en nodig te zijn
Ik vind Karina echt een trut
Wat een saaaaaie afl trouwens, heb m niet eens afgekeken