Ooo maar de preview van volgende week is het nog wel waard om te zien!
Oh shit too late
Dan ben je volgende week in ieder geval meer verrast dan wij. Soms geven die previews sowieso wel echt heel veel weg al
Wow die liefdesbrief van Marco aan Tahira. What the fuckā¦
Echt niet okay! Heb het vannacht half slapende liggen kijken maar poeh ik denk dat ik mn dude de deur had gewezen door deze actie. Zo nog maar even met wel volledige focus een poging doen
Geloof er ook echt geen reet van dat al deze drama om 1 kus gaat, daar is sowieso meer gebeurd
Die eerdere onzekerheid kwam ook van een boys vakantie zonder dat er iets gebeurd. Een zoen is dan wel erger. Maar of dit allemaal waarheid is iddā¦
Precies! En dan thuis contact blijven houden terwijl je duidelijk meer dan vriendschappelijke gevoelens hebt. En op haar verjaardag dan daar langs willen gaan? Dan had ie van mij ook gewoon daar mogen blijven hoor.
Super goede bron i know
Volgens mij heeft hij dit niet moeten betalen als ik die video kijk? Of heb ik het nou verkeerd?
Volgens mij wel! Eerst werd er gesuggereerd dat ie 20.000 euro boete had moeten betalen, daarna werd dat alweer door allerlei mensen (oa Sonny zelf) ontkend
Haha ik vind die video wel echt super grappig vind Sonny best lollig hoe hij over zichzelf praat en Kalvijn zegt ook gewoon alles wat 'ie denkt.
Dit was ook gepost in de stories van fawry en hij kreeg toen veel dms dat het niet zo was. Sonny zou in hongerstaking zijn gegaan (hahaha) en de productie wilde hem ook gewoon weghebben. Althans, dat is wat de vrouwelijke singles zeiden
Ik heb ook de laatste drie afleveringen niet gezien. Wie zijn nog samen?
Hahaha typisch dat kalvijn wel ja daar op zegt
Jeetje en Kevin zegt zodra hij Eva ziet ook totaal andere dingen dan 5 minuten en de hele dagen ervoor? Ineens sorry sorry sorry het ligt aan mij. Haha jeetje.
Wtf Marco wat is dit voor liefdesverklaring. āik houd van jeā zeggen na 14 dagen een beetje hangen en oeverloos babbelen met iemand op een eiland wahaha deze mensen nemen zichzelf echt te serieus. Heel bijzonder.
Maar dan niet zoveel kapsones als Kayli
Wat ben ik blij dat het voorbij is zeg, ik kan de woorden proces en diepere connectie niet meer horen