Temptation Island #2

REN Eva REN

8 likes

Heftig

1 like

Wat een gast. Ik snap serieus niet waarom zij nog met hem wil zijn

13 likes

Zoals hij met Tahira omging, haar benaderde en dat er later dus ook iets gebeurd is, zou ik als ik Denise was, hem nooit meer volledig vertrouwen. Juist omdat het op mij niet over komt als een impulsieve actie maar hij blijkbaar wel gevoelens had

1 like

Van wie is dit screenshot?

Insta van fawrynotsawry

Weet iemand waar het rode/roze jurkje van Gulcin van is?

Ik vind het alleen al achterlijk dat Marco wil dat Denise niet zo introvert is

25 likes

ze zei toch gewoon absolutely???

2 likes

haha ja is wel echt irritant he. ik probeerde me niet te ergeren deze aflevering onder het mom van YOU DO YOU maar mislukt helaas

4 likes

Enige boeiende in deze aflevering waren die intens aangebrande croissants van Denise en dinges.

Maar Marco en Denise zijn dus gewoon weer op dat punt als waar ze stonden toen ze besloten mee te doen

13 likes

ā€œMONICA I SAID YESSSSā€ :rofl:

Als ik een van die presentatoren was, had ik zo hard zitten cringen waarschijnlijk… te erg dat irritante Engels telkens.

15 likes

Jeetje waarom blijven jullie steeds over dat Engels vallen? Er is al een kaar paar keer benoemd dat zij (en Karina) gemixt is en wellicht van CuraƧao of Aruba komt, daar is dit heel gewoon. Niet alleen Nederlands is de standaard.

21 likes

Yes but its annoying

27 likes

Verleiding Eiland

3 likes

Dat briefje van Marco naar Tahira vind ik ook nogal heftig

3 likes

Oooh wat een sukkel is Marco zeg. Eerst dat Mallorca en nu dit. Volgens mij hangt zijn gedrag echt zo erg af van degene met wie hij is, niet te vertrouwen. Hoop voor Denise dat ze niet meer bij elkaar komenšŸ‘‹šŸ»

13 likes

Echt waaaar is haar eigenwaarde. Alsof hij zich in Mallorca goed heeft gedragen, dat geloof je toch ook niet meer nu. Dit is alleen uitgekomen omdat zij het verteld heeft, niet omdat Marco spijt had. Wat een zaak hooi :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

De verleiders hebben elkaar ook gevonden hoor

19 likes

Ze moeten iets om shine te pakken zonder al die schnabbels door corona

15 likes