REN Eva REN
Wat een gast. Ik snap serieus niet waarom zij nog met hem wil zijn
Zoals hij met Tahira omging, haar benaderde en dat er later dus ook iets gebeurd is, zou ik als ik Denise was, hem nooit meer volledig vertrouwen. Juist omdat het op mij niet over komt als een impulsieve actie maar hij blijkbaar wel gevoelens had
Van wie is dit screenshot?
Insta van fawrynotsawry
Weet iemand waar het rode/roze jurkje van Gulcin van is?
Ik vind het alleen al achterlijk dat Marco wil dat Denise niet zo introvert is
ze zei toch gewoon absolutely???
haha ja is wel echt irritant he. ik probeerde me niet te ergeren deze aflevering onder het mom van YOU DO YOU maar mislukt helaas
Enige boeiende in deze aflevering waren die intens aangebrande croissants van Denise en dinges.
Maar Marco en Denise zijn dus gewoon weer op dat punt als waar ze stonden toen ze besloten mee te doen
āMONICA I SAID YESSSSā
Als ik een van die presentatoren was, had ik zo hard zitten cringen waarschijnlijk⦠te erg dat irritante Engels telkens.
Jeetje waarom blijven jullie steeds over dat Engels vallen? Er is al een kaar paar keer benoemd dat zij (en Karina) gemixt is en wellicht van CuraƧao of Aruba komt, daar is dit heel gewoon. Niet alleen Nederlands is de standaard.
Yes but its annoying
Verleiding Eiland
Dat briefje van Marco naar Tahira vind ik ook nogal heftig
Oooh wat een sukkel is Marco zeg. Eerst dat Mallorca en nu dit. Volgens mij hangt zijn gedrag echt zo erg af van degene met wie hij is, niet te vertrouwen. Hoop voor Denise dat ze niet meer bij elkaar komenšš»
Echt waaaar is haar eigenwaarde. Alsof hij zich in Mallorca goed heeft gedragen, dat geloof je toch ook niet meer nu. Dit is alleen uitgekomen omdat zij het verteld heeft, niet omdat Marco spijt had. Wat een zaak hooi
Ze moeten iets om shine te pakken zonder al die schnabbels door corona