Dat briefje van Marco naar Tahira vind ik ook nogal heftig
Oooh wat een sukkel is Marco zeg. Eerst dat Mallorca en nu dit. Volgens mij hangt zijn gedrag echt zo erg af van degene met wie hij is, niet te vertrouwen. Hoop voor Denise dat ze niet meer bij elkaar komen👋🏻
Echt waaaar is haar eigenwaarde. Alsof hij zich in Mallorca goed heeft gedragen, dat geloof je toch ook niet meer nu. Dit is alleen uitgekomen omdat zij het verteld heeft, niet omdat Marco spijt had. Wat een zaak hooi
Ze moeten iets om shine te pakken zonder al die schnabbels door corona
Ik heb al deze mensen nog nooit gezien
Dat ze hem nog terug wil bedoel ik dan hè, ze kan toch beter krijgen dan zo’n onbetrouwbaar figuur. Hij is gewoon een eersteklas klootzak.
Jaaa dit zou ik ook graag willen weten
Oja zo, snap wat je bedoelt. Het is gewoon een kreet van onmacht, maar het kan idd negatief over komen.
Oh leuk, in het Creools? Weer wat geleerd. Dat is dan weer anders dan Surinaams? Ik ga het opzoeken. Ik bedoel ik wist niet dat creools ook een taal was. Het deed me denken aan mi ta stimabo in het Papiaments, daar lijkt het op dus was er even door in de war.
Maar inderdaad ik snap de ergernis niet. Zoveel diverse mensen in Nederland, zoveel talen en gebruiken.
Ik heb eerder het idee dat ze het Engels gebruikt op momenten dat ze ongemakkelijk is. Ze doet het op momenten dat ze zich volgens mij een beetje opgelaten voelt. In samenzijn van de meiden, als er een camera vol op dr gericht staat, als er een ongemakkelijk afscheid is. Zelfde als wanneer ‘ik houd van je’ nog heftig voelt, maar ‘I love you’ iets verder van je af staat en dus wel lukt. Dat idee heb ik bij haar heel erg en herken haar houding en dat soort dingetjes heeel erg van toen ik zelf een jaar of 18 - 20 was en dat deed.
Ook zo overmatig en precies op die momenten.
Ok maar Denise is 31 en jouw beschrijving komt op mij niet zo over.
Je kan 31 zijn en toch introvert en verlegen en onzeker zijn toch? Vind jij haar heel zelfverzekerd overkomen dan?
Ik herken haar lichaamshouding en trekjes met dr mond en dit soort zinnetjes gewoon exact van toen ik me nog zo voelde vroeger. En dat hoeft inderdaad helemaal geen waarheid te zijn, ik zeg gewoon wat ik erbij voel.
Zegt niet dat ik het niet irritant vind hoor, dat vind ik het wel.
@Sobremesa ja kan.
Nee ik zie dat allemaal niet. Ze komt op mij over alsof ze gewoon lekker zichzelf is.
Denise lijkt mij dus echt leuk en lief, zou zo bevriend met haar kunnen zijn denk ik.
Normaal zou ik mijn vriend ook best een kus kunnen vergeven, maar naast het feit dat ik niet denk dat die twee alleen gezoend hebben: tijdens tempa Tahira die brief schrijven, dan je vriendin ten huwelijk vragen en haar daarin noemen (???) en dan DAARNA gaan lopen tongen met die ander. Ja dan ben je wel klaar… Het bewijst helaas ook dat Marco gewoon echt full of shit is.
Wat @Eddie zei, ze zijn nu gewoon op precies hetzelfde punt als voor Tempa alleen is er nu meer kapot.
Dit inderdaad!! hoe en waarom?
omg dat vond ik zo vreemd, dat hij tahira benoemde tijdens zijn aanzoek, wtf!
Dat heb ik helemaal gemist, wat zei hij dan tijdens zijn aanzoek over Tahira?
Zou je Marco vergeven?
- Hell no, wegwezen
- Ik zou ook de ring teruggeven, maar wel het nog zou proberen
- Ik zou de ring houden en het nog proberen
- Ik zou het niet erg vinden en met hem trouwen
0 stemmers
Dat hij een heel speciaal iemand ontmoet had, maar dat hij door gesprekken met haar in had gezien dat hij wel met Denise wilde trouwen ofzoiets