Zoooo typisch dat zodra Kevin zag dat Eva in haar eigen kracht kwam te staan, hij opeens helemaal omsloeg en zijn excuses aan ging bieden. Het kwam op mij echt SUPER manipulatief over. Hopelijk komt hij zijn beloftes na en verandert hij echt.
Holy shit, ik besef me door de insta naam van de tweede dat ik bij haar in de klas heb gezeten. Hoe heb ik dit hele seizoen gekeken zonder dit door te hebben. Zoveel vraagtekens.
Ik denk niet dat dat aan jou ligt, maar meer aan het feit dat zij (bijna) niet in beeld is geweest. Ik heb echt geen idee wie deze 4 mensen zijn. Kan me niet herinneren dat we ze 1x gezien hebben
Sonny wilde van Evy zijn nieuwe project maken (vgm is ze ook best jong nog) en die Anne heeft het bij Kevin en nog iemand geprobeerd geloof ik haha. Ze vinden zichzelf natuurlijk wel altijd relevantā¦
Die 2e was de chick waar Marco een bizaaaaarre connectie mee had op de 2e (?) avond, Anne ofzo. Daarna vond Kevin haar ook leuk maar niet geil dus was het niet ~zijn temptation~
E. ik zou de ring houden en wegwezen
of bij nader inzien was de ring van pandora en niet van hoge waarde dus dan misschien toch A
De reden dat Denise zoveel in het Engels praat is omdat ze veel familie heeft in het buitenland waar ze elke dag mee praat. En ze heeft zelf in het buitenland gewoond en veel Engelstalige collegaās. Dus ze praat gewoon veel Engels elke dag. Nou mysterie opgelost.
Ja, die reactie viel mij ook op. Hoe hij ook bij het kampvuur ineens helemaal van gedachten was veranderd terwijl hij tegen Kayli alleen maar zat te klagen over de relatie, echt bizar.
Ik wilde precies hetzelfde weten, het enige dat ik kon vinden is dit jurkje op AliExpress maar die stof lijkt anders.
https://m.aliexpress.com/i/4000930177348.html
Zal wel een voorwaarde zijn omdat ze deze keer ook Vlamingen toevoegen
Edit: Nevermind, dat staat letterlijk in het nieuwsbericht haha
En wat zou Mo ervan vinden dat ze het nu niet meer met haar bestie gaan presenteren? Lijkt me best jammer voor haar.
Ik hoop dat ze vervangen wordt door Holly haha
Zoveel betere presentators
Impopulaire mening waarschijnlijk maar ik vind Viktor echt leuk. Zo gelachen om zijn backstage love island vlogs
Ik ook, ik ben verliefd op hem
Ik vind hem ook leuk! Maar vind het voor Monica en Kaj zo stom, lijkt me echt leuk om dit samen met je beste vriend te mogen doen.
Ik had Kaj en Viktor samen pas echt leuk gevonden
Rick Brandstoker
Ik vond Kaj ook altijd zooo leuk tot ik wist dat hij (misschien geinfluenced door zān chickie Jazzy Jazzzz) een soort Corona-ontkenner/wappie is
Ik vind Rick echt 100x leuker dan Kaj. Rick kan nog wel eens sneaky opmerkingen maken en die geniet er soms ook echt van volgens mij. Kaj komt zo emotieloos over, echt zoān dooie.
WeLke AntWoOrDen zoEk jij NoG op jOuw vraGen