Ik zou liever iemand zien die echt dieper op de connecties en het leerproces ingaat dan een influencer die hiermee wat bekender wordt. Dan is het echt de Amerikaanse versie.
Net keihard moeten toekijken hoe je vriendin van bil gaat met haar nieuwe vlam
BeDeNk DaT dIt AlLeMaAl OnDeRdEeL iS vAn Je PeRsOoNlIjKe PrOcEs
I love Rick, zo jammer dat ie temptation niet meer mag doen.
Hahaha wattt??? Wat is dit?
Nu is het weg maar ik weet ook niet hoe haha!
Maar we both love rick dus no hard feelinsgs haha
Kunnen ze niet vragen of Sonny het wil presenteren? Ik denk dat hij iedereen zou kunnen helpen om verder te komen in het leven en in hun proces.
Sonny zou de hele tijd over zichzelf en zān eigen propoos beginnen denk ik.
Dan komen er nog meer uitspraken die we niet willen missen! Ik stem voor!
Neeee er moeten weer nieuwe iconen opstaan! Sonny mag een eigen show om mensen te helpen
Misschien is dƔt wel zn purpoos
Zag net op tv een reclame dat ze deelnemers zoeken voor seizoen 2 van de NL versie love or leave
Ik ben al onderweg!!!
Oh hoe tof zou het zijn als er inderdaad iemand van het forum meedeed
Ik zou bijna overwegen om een nep relatie met iemand te nemen om me aan te melden en dan 2 weken op vakantie te kunnen
Hoe leuk zou het zijn als ze net als Are you the one een seizoen lgbtq doen
Voor wie Sonny alweer vergeten was, daar is ie weer! Ze hoeft zelf bijna niet te praten, hij lult bijna alles zelf aan elkaar Zag op Insta destijds al dat Victoria het overal opnam voor Sonny. Hij zegt hier niks echt fout gedaan te hebben op Temptation en zijn doel is zo bekend mogelijk worden zodat hij zijn levenservaringen kan doorgeven
En hij zegt zelf wel eens DMT ceremonies te hosten?!
Maarja tbh: ik vind het wel knap dat hij zo positief lijkt te zijn, en anders is dat goed geacteerd.
Oke guys, ik heb echt een briljant idee. Er bestaat een Temptation Island-bordspel. In mijn directe omgeving kijkt bijna niemand Temptation Island, dus hoe tof zou het zijn als we het een avondje gingen spelen (als de omstandigheden dat toelaten natuurlijk)!
Ik ben eerder bang dat het een soort strippoker is. āGeef de speler links van je een lapdanceā
Huh wow is dit Karim die met Roshina was? Ik herkende hem niet eens meer
Wel echt super treurig. Weer een (jong) persoon die gemist wordt
Andere Karim, van het seizoen met Lisa, Lize, Rosanna etc. Wel heel treurigā¦