Temptation Island #2

Oh excuus. Ik onthou de verleiders nooit allemaal. Zeker van eerdere seizoenen ben ik dat soort dingen echt heel kwijt. Tenzij er echt iets spraakmakends was ofzo. Zoals Parastoo met Niels toen. Maar dat kwam vooral door Niels en Rosanna in het algemeen :sweat_smile:

2 likes

Ik heb het bordspel een tijdje terug met vriendinnen gedaan! Het is echt HILARISCH. Eigenlijk een beetje soort cards against humanity idee. Lastig om zo typend uit te leggen maar we hebben echt gehuild van het lachen in ieder geval. Mega aanrader wel!

4 likes

Een bordspel van temptation island :scream: ??

2 likes

Yes! Een paar berichten terug gaat het erover. Ik dacht dat ik daar op reageerde, maar schijnbaar niet :joy: :sweat_smile: Nu staat het een beetje random hahaha

2 likes

Ooh ik zie het nu haha!

Rodanya is zwanger van de tweede met Morgan

3 likes

Zijn zij nog samen?

Ik kijk haar vlogs en ik vond ze wel verdacht veel samen + ze is van Almere naar Arnhem verhuisd, waar morgan ook woont

1 like

Ik las dat Megan en nog iemand van temptation nu ook een Onlyfans account hebben!

Ze heeft nu ook gezegd dat ze te veel had gedronken en niet meer weet wat er is gebeurd

Rosanna gaat ook echt tekeer joh op straat in de nacht

1 like

Zouden je buren maar zijn. Sws zijn zij best “heftig” volgens mij. Zeker als ze ruzie maken. Dat zag je toen op tempa ook wel. Zo snel uit de bocht vliegend en helemaal parra

1 like

Ja precies, dr hoeft maar dit te gebeuren of ze vloog uit de pan. Hopelijk zijn de hondjes okay… Niels had die op de arm.

Ja ik zie het net bij Marwajuice (heb lange tijd gedacht dat dit Selma’s zusje was, my bad). Heel onterecht, ze hadden van tevoren niets besproken over evt wensen en Rodanya komt achteraf met een hele waslijst. Ook niet netjes dat ze direct aangaf dat iedereen hem maar moest rapporteren. Waarom?

5 likes

Ik weet alleen niet of zij gelijk heeft over toestemming (dat ze niet heeft gegeven). Mag hij - ondanks het ontbreken v toestemming - toch die video posten?
Iemand hier verstand van portret- auteursrecht etc?

Oh haar eigen laatste Story zei zoiets dacht ik (daarom ook claim naar rechter) maar missh verkeerd begrepen!

Haha heerlijk hoe die man dat rook spuitende ding recht op het gezicht van een van de gasten richt als hij haar een knuffel geeft :rofl::rofl:

5 likes

Ik volgde haar, maar heb haar na deze actie gelijk ontvolgd. Wat een naar mens zeg, ook dat ze wilt dat iedereen zijn account gaat rapporteren. Ze deed ook al moeilijk over reisvergoeding, hoe knierterig kan je zijn

5 likes

Ik vind het filmpje ook best mooi, als iemand dit gratis voor je maakt hoef je toch niet te zeiken :woman_shrugging:t3:

zo’n genderreveal is niet mijn ding, dat zie ik ook meteen, maar er zijn veel gasten mooi in beeld gebracht en er zit een mooie lijn in het filmpje. Echt een rotstreek van haar!

4 likes

Ze heeft nu ook dit geplaatst op dr Snapchat :woozy_face::