Mijn ex en ik zeggen nog steeds: dag in dag uit; ik deed alles voor dat meisje. Ik ging zelfs op een scooter terwijl ik bang ben voor scooters.
Ik ben alleen ff kwijt wie dat zei
Mijn ex en ik zeggen nog steeds: dag in dag uit; ik deed alles voor dat meisje. Ik ging zelfs op een scooter terwijl ik bang ben voor scooters.
Ik ben alleen ff kwijt wie dat zei
Hahaha dat was Sidney geloof ik, ook het enige spannende aan dat seizoen.
Jaaa sidney inderdaad hahah thnx!
Dat was ook een heel bijzonder type
Echt 100% onherkenbaar zij
Hahahah ja wij blijven er ook steeds weer om gieren we zeggen het ook op elk random moment waar het maar kan
Zag toevallig gister dit nieuwe filmpje met Megan en Kevin nog (ik versta nog steeds maar 50% van wat zij zegt)
Mijn vriend heeft interesse dit jaar ??? mooi man, kunnen we eindelijk samen kijken
je bedoelt de bril van dj jean?
jaaa ook de oude seizoenen waren fantastisch!
Met niet te vergeten Kenny-ik-ben-niet-vreemdgegaan-want-ik-heb-sex-gehad-maar-ik-kwam-niet-klaar
en natuurlijk den Gringo:
Bertje doet mij een beetje denken aan Tim die jaren geleden mee deed, zowel als verleider als koppel. Wat een verziekte relatie hebben die 2.
En die Kevin die over Megan zei dat ze ‘koekeroend’ was ofzo?
Ik vind dat zwembad gedoe wel een beetje kut, maar aan de andere kant krijgt je misschien niet zo’n saai seizoen als met die Laura. Die gaat dan gewoon lekker naar huis
Ik zit ook eindelijk te kijken
Cherish vond ik heerlijk savage.
Natasha vond ik echt een leuke dame!
Ja en ik vind Bert echt een schatje, maar zij is echt doodeng.
ik wil dolgraag kijken maar ik snap niks van vpn om het via de site van belgie te bekijken? ik heb geen videoland(wel al de 14 dagen proef verbruikt) iemand die DE tip heeft =)
Eens, vind het best een goed idee maar de uitvoering is wel wat te snel. Aangezien er volgende week al een stel weg lijkt te moeten. Even een paar dagen tijd om te wennen lijkt me voor veel mensen wel noodzakelijk, je ziet ook vaak dat ze even nodig hebben om los te komen. Dat is nu kansloos want dan werken ze je weg.
Ik denk echt dat Bertje door de mand gaat vallen
Videoland kopen?
Ik ben Donna nu al zat. Dacht knap meisje maar snap wel dat je snel klaar bent met zo’n zeikerig en onzeker type. Hoop dat de verleiders haar wegsturen zo’n saaie doos.
Ben klaar voor Delphine om mental te gaan, echt zin in. Die andere twee meisjes zijn ook wel vrij saai.