Maar ik gun het haar vriend wél om even te zien hoe het ook kan. En ja, Delphine wordt echt top. Al die gast al niet eens in z’n eentje mag gaan sporten, gaat dit natuurlijk nooit goedkomen.
Heeeeel eng. Ik las op een belgische website dat ze een tracking app op zijn telefoon heeft geplaatst om hem 24/7 te kunnen controleren.
Nou dan ben je echt niet goed hoor.
Ik kwam net om dat te posten hahahaha
Nou wat een saaie aflevering
Ben benieuwd hoe vaak er ‘open stellen’ is gezegd
Ik vind dat naar huis sturen echt zo gaar. Soms moeten koppels toch ff los komen…? Echt een domme twist. Nja hoop dat het nieuwe stel helemaal loco loco is dan ter compensatie
ik heb de aflevering uit gezet, vond er niks aan zo saai en niet echt leuke mensen
Wat een bloedsaaie aflevering zeg. Was ook geen verassing wie er uit zouden gaan. Die jongen van het nieuwe koppel komt me heel bekend voor maar kan niet zo snel bedenken waarvan?
Wat praat Julia ontzettend irritant. Zo traag ook
Huh en zij zijn zogezegd wel 2 jaar samen toch? Hoe dan
Ik snap die regel wel, dat als iemand zich niet openstelt dat het exit is. Neem een voorbeeld aan Laura, die heeft Temptation echt gebruikt als gratis vakantie. Sloot iedereen buiten en elke avond vroeg naar bed toe.
Ah, toch fijn dat nu Deborah weg is, we alsnog net-niet gezegdes gaan horen
Zoooo maar echt dit! Wouter en Danielle kunnen echt siblings zijn hahaha
Ik vind Joop (en ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over iemand met de naam Joop) een super leuke gast, volgens mij heeft die ook de hersenen wel op de goede plek zitten
Nou die was daar niet vakantie aan te vieren hoor. Die was daar diep ongelukkig haha
Dat sowieso. Maar snap wel dat ze dat niet meer willen want dat levert geen tv op. Blijft een sensatie progamma.
Zei Koen nou dat hun relatie er rooskleurig en maneschijn uit zag?
Anyway, prima dat Koen en Deborah weg zijn. Geloof er geen hol van dat ze nu na 3 dagen ineens al hun issues hebben opgelost.
Aangaan, openstellen en vragen beantwoorden… de kernwoorden van Temptation. Er zijn geen issues, alleen maar vragen.
Kunnen ze niet beter zon magic 8 ball kopen